اپلیکیشن یونیورسال دراپ باکس، برای ویندوز 10 با پشتیبانی از ویندوز هلو

اپلیکیشن یونیورسال دراپ باکس، برای ویندوز 10 با پشتیبانی از ویندوز هلو

دراپ باکس در آخرین حرکت خود، اپلیکیشن جدیدی را برای ویندوز 10 طراحی کرده است. این فراهم کننده فضای ذخیره سازی Cloud، چندان با سیستم مایکروسافت غریبه نیست و پیش از این اپلیکیشن یونیورسال خود را برای ویندوز 8.1 و ویندوزفون 8.1 عرضه کرده بود ولی این نسخه جدید بر روی پلتفرم یونیورسال ویندوز جدید ساخته شده و مخصوصا برای ویندوز 10 طراحی شده است.


نسخه منتشر شده امروز بر روی کامپیوترها و تبلت ها به خوبی کار می کند ولی نسخه ویندوز 10 موبایل آن به زودی عرضه خواهد شد. گفته شده است که این اپلیکیشن جدید کارآیی بهبود یافته ای دارد و نیز از مزیت های تشخیص هویت بیومتریک بدون نیاز به پسورد هم بهره می برد و از ویندوز هلو پشتیبانی می کند. اپلیکیشن جدید به شما اجازه می دهد تا بجای استفاده از رمزعبور، از صورت، اثر انگشت یا عنبیه برای باز کردن دراپ باکس استفاده کنید. از ویژگی های کلیدی دیگر نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:
-    دسترسی سریع به فایل های اخیر: برای استفاده از Jump List، کافی است که بر روی آیکون اپ دراپ باکس کلیک راست کنید.
-    نوتیفیکیشن های تعاملی: درخواست به اشتراک گذاشته شدن یک فولدر را تنها از طریق نوتیفیکیشن آن و بدون باز کردن فولدر، قبول کنید.
-    جستجوی سریع: بدون نیاز به کلیک کردن بر روی آیکون جستجو، هرآنچه را که می خواهید جستجو کنید.
-    کشیدن و رها کردن: برای انتقال یا کپی فایل در دراپ باکس، می توانید تنها آن فایل را درگ و دراپ کنید.
-    نظر دادن: می توانید مستقیما نظرات خود را در فایل ها اضافه کنید و با منشن کردن افراد، به آنها برای صحبت و بحث، اطلاع دهید.
دانلود اپلیکیشن جدید دراپ باکس برای ویندوز 10، رایگان است و مایکروسافت نیز اعلام کرده است به زودی این اپلیکیشن در ویندوز استور موجود خواهد بود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر