اچ تی سی وان M10 با پردازشگرهای Snapdragon و MediaTek عرضه می شود !

اچ تی سی وان M10 با پردازشگرهای Snapdragon و MediaTek عرضه می شود !

خبرگزاری فون آرنا (phonearena ) می گوید منبع خبررسانی اصلی اچ تی سی اعلام کرده است که اچ تی سی وان M10 با دو پردازشگر متفاوت ساخته می شود . خبر رسانی لیابتوفر (LlabTooFeR) همیشه اطلاعات دقیقی را در مورد محصولات اچ تی سی منتشر می کند ؛ این منبع خبری در توییتر خود اعلام کرده است که کاربران می توانند گوشی جدید اچ تی سی وان را با دو نوع پردازشگر از بازار تهیه کنند .

طبق اطلاعات منتشر شده توسط این منبع خبری مدل هایی از اچ تی سی وان M10 که برای بازار اروپا و ایالات متحده ساخته می شوند به پردازشگر کوالکاوم اسنپدراگون 820 مجهز خواهند شد . وقوع چنین چیزی چندان دور از ذهن نبود زیرا تراشه اسنپدراگون 820 جدیدترین و قدرتمند ترین پردازشگر کوالکوم می باشد و اچ تی سی نیز همیشه از برترین تراشه های اسنپدراگون در گوشی های پرچم دار سری M خود استفاده کرده است . علاوه بر این  شایعاتی که در گذشته منتشر شده بودند از این امر حکایت می کردند که وان M10 به پردازشگر 820 اسنپدراگون مجهز می شود .

نکته جالب در مورد اطلاعات منتشر شده توسط لیابتوفر این است که اچ تی سی می خواهد مدل های آسیایی وان M10 را به پردازشگر مدیاتک مجهز سازد . اچ تی سی در گذشته نیز مدل های آسیایی محصولات خود را با پردازشگر مدیاتک عرضه می کرد . پردازشگرهای مدیاتک در گوشی های ارتقاء یافته ای مانند وان M9+ و وان M9e مورد استفاده قرار گرفته است .

اگر این اطلاعات صحت داشته باشند می توان گفت که اچ تی سی وان M10 اولین محصول از اچ تی سی می باشد که قرار است با دو نوع پردازشگر در بازار عرضه گردد . البته استفاده از دو نوع تراشه چندان تعجب بر انگیز نیست زیرا سامسونگ ، بزرگ ترین سازنده گوشی های هوشمند جهان ، نیز گوشی های هوشمند سری گلکسی S خود را به دو نوع پردازشگر مجهز می کند .

ساعاتی پیش در سایت های خبری اعلام شد که از گوشی پرچم دار اچ تی سی وان M10 در MWC 2016 رونمایی نمی شود . اچ تی سی در نظر داشت که در اواخر ماه فوریه ( 12 بهمن تا 10 اسفند) گوشی پرچم دار خود را در این رویداد در معرض دید عموم قرار دهد اما ظاهرا این سازنده برنامه خود را تغییر داده است زیرا خبرهای منتشر شده حاکی از این است که اچ تی سی وان M10 در ماه مارس (11 اسفند تا 11 فروردین) در معرض دید عموم قرار می گیرد و در ماه آوریل (12 فروردین تا 10 اردیبهشت) در بازار عرضه می شود .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار ه کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر