تیم کوک، مدیرعامل اپل، امروز با پاپ دیدار کرد

تیم کوک، مدیرعامل اپل، امروز با پاپ دیدار کرد

بر اساس گزارش های منابع مختلف، پاپ کلیسای کاتولیک، پاپ فرنسیس، امروز گفتگویی خصوصی با تیم کوک، مدیرعامل اپل داشته است. در تصویری مشاهده می شود که تیم کوک، ساعت 11:30 دقیقه با وی قرار داشته است. این مراسم ناهار، احتمالا مربوط به ملاقات پاپ با دیگر افراد مشهور در زمینه تکنولوژی می باشد. فرنسیس در هفته گذشته با اریک اشمیت رئیس آلفابت نیز دیداری دوستانه داشته است.


گزارشگر اسکای نیوز، می گوید پاپ صحبت های مفصلی در مورد محیط زیست و اکولوژی با تیم کوک در میان گذاشته است. هر دوی این افراد یعنی تیم کوک و پاپ، عنوان مهمترین رهبران جهان را دارند و می توانند نظرات تاثیرگذاری در زمینه های مختلف داشته باشند.
پاپ فرانسیس، به عنوان یک رهبر مذهبی بسیار مدرن تر از جانشینان خود است، به صورتی که بسیار فعالانه از توییتر برای پخش پیام های خود استفاده می کند. وی اینترنت را هدیه ای از سوی خداوند می داند و آیفون هم یکی از موفق ترین دستگاه های ارتباطی در جهان به شمار می رود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر