اپلیکیشن جدید اپل ، دوربینی کوچکتر و با کیفیت تر مخصوص آیفون ها

اپلیکیشن جدید اپل ، دوربینی کوچکتر و با کیفیت تر مخصوص آیفون ها

اپلیکیشن جدید اپل ، دوربینی کوچکتر و با کیفیت تر مخصوص آیفون ها

این لنزها نور را بر روی سطح مورد نظر متمرکز می کنند . اپل دو عدد از این لنزها را به صورت لنزهای محدب ساخته است . مجموعه این لنزها باعث می شود که تصاویر دقیق تر و بهتری گرفته شود ، علاوه بر این آرایش خمیده مانند این لنز ها این امکان را فراهم می سازد که فوتوسنسور مورد نیاز در اندازه کوچک تری مورد استفاده قرار گیرد . اندازه محوری دوربین جدید کم تر از 2 میلی متر می باشد به همین دلیل اپل به منظور جلوگیری از بروز انحراف در تصاویر ، دوربین را به یک نرم افزار خاص مجهز کرده است .

این پتنت در سال 2013 ثبت شده است از این رو دیگر نمی توان گفت که اپل می خواهد از سیستم تصویر برداری سونی در محصولاتش استفاده کند . اپل همیشه آیفون را به بهترین دوربین های موجود در بازار مجهز کرده است . این سازنده هم اکنون تصمیم دارد این محصول را از نظر ظرفیت باتری و ضخامت بدنه نیز ارتقاء بخشد . انتظار می رود که این سازنده در ساخت آیفون 7 از جک 3.5 میلی متری گوشی استفاده نکند تا بتواند فضای بیشتری را در داخل دستگاه ایجاد کند ،  از این رو می توان احتمال داد که در آینده گوشی های آیفون با ماژول دوربین کوچک تری عرضه شوند .

1- سنسور خمیده کروی شکل سیستم دوربین

mz162

2- متمرکز کردن نور توسط لنزها بر روی سطح

mz163

3- اصلاح پیچیدگی و انحراف های تصویر توسط نرم افزار

mz164

mz165

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر