Walmart در یک مسابقه آزمایشی با خدمات حمل و نقل Amazon Prime

Walmart در یک مسابقه آزمایشی با خدمات حمل و نقل Amazon Prime


Walmart به دنبال راه حلی برای رقابت با خدمات حمل و نقل مشهورAmazon Prime است. با کار کردن 3 روز بی وقفه در خدمات حمل و نقلWalmart ، مصرف کنندگان باید 50 دلار پرداخت کنند.

این نیمی از قیمت Amazon Primeاست. حتی مزایای اضافی که شامل حمل نقل رایگان است در اکثر سفارشات گنجانده شده است. تابستان امسال، 3 روز حمل و نقل به بیش از یک میلیون محصول فروخته شده درWalmart.com ارائه خواهد شد. با فرض اینکهWalmart بتواند به طور موثر شبکه توزیع شرکت را به ارائه محصولات بهتر گسترش دهد، ممکن است در یک موقعیت سخت در سرعت تحویل کالا باAmazon رقابت کند.
Walmart می گوید این شرکت نمی تواند با ویدئو ها ی رایگان و موسیقی هایش رقابت کند. قیمت Amazon Prime دو برابر هزینه پیشنهادی خدمات حمل و نقل Walmartاست. چونکه Amazon Prime علاوه بر خدمات حمل و نقل، دسترسی به کتابخانه های ویدئویی بزرگ درAmazon Instant Video ، اجاره کتاب رایگان از طریقKindle Lending Library، ذخیره سازی نامحدود عکس باPrime Photoes  و دسترسی نامحدود به موسیقی از طریقPrime Music  را ارائه می دهد. Walmartبسته ویدئویی مربوط به Vuduرا در ماه مارچ سال 2010 خریداری کرده اما هنوز معلوم نیستکه اگر یک اشتراک جدید به خدمات حمل و نقل Walmart اضافه شود ، قادر خواهد بود این ویدئو را در میان اعضای خانواده به اشتراک بگذارد!
در مقایسه، Amazon Prime می تواند ویدئوها را با 4 اعضای خانواده که در منطقه  مشترک زندگی می کنند را به اشتراک بگذارد. انتظار می رفت، خدمات Walmartدر تعطیلات سال 2014 تست شود تا در رقابت با Amazon Prime قرار بگیرد اما این برنامه به دلیل مسائل فنی، تابستان سال 2015 اجرا خواهد شد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر