شرکت مایکروسافت تمامی کاربران را به طور دسته جمعی به سمت ویندوز10 می کشاند

شرکت مایکروسافت  تمامی کاربران را به طور دسته جمعی به سمت ویندوز10 می کشاند

شرکت مایکروسافت  با انکار ارائه پشتیبانی CPU های جدید خود در ویندوز های 7 و 8 ، تمامی کاربران را به طور دسته جمعی به سمت Windows 10 می کشاند .به این معنی که شما می توانید از ویندوز 7 استفاده نمایید اما این کار تنها با داشتن سخت افزار های متناسب با ویندوز 10 امکان پذیر خواهد بود .


برای درک بهتر مطلب باید بگوییم که شرکت مایکروسافت به نوعی نام های بزرگ سیلیکون را متقاعد کرده است که برای تمامی مواردی که ویندوز های 7 و 8.1 در آنها کنار گذاشته شود ، کارایی خوبی خواهد داشت .
بر این اساس Redmond ، Intel ، Qualcomm و AMD همگی در این زمینه با یکدیگر همفکر هستند و بدون اینکه به کاربران تضمین بدهند که محصولات جدید آنها در آینده با ویندوز های 7 و 8.1 کار خواهند کرد به تولید محصولاتی مانند Kaby Lake (Intel) ، 8996 (Qualcomm) ، Bristol Ridge (AMD) مبادرت می کنند .
Windows 7 پیش از اینها نیز اقدام به ارائه برخی امکانات و قرار دادن برخی پشتیبانی ها در سیستم خود کرده است و در حال دریافت ویژگی های امنیتی ، اعتبار ، و سازگاری می باشد که با سیلیکون های قدیمی تا ماه ژانویه سال 2020 سازگار باشد ( این تاریخ برای نسخه 8.1 ویندوز 8 تا سال 2023 است ) .
پس از سال 2017 هم پایگاه های پستی شرکت مایکروسافت و نیز تغییرات و تعمیرات امنیتی آن تنها در حالتی اجازه ارائه به بازار را خواهند داشت که هیچگونه احتمال ریسکی از نظر  اعتبار و سازگاری نداشته باشند .
Terry Myerson نویسنده وب است که در یکی از نوشته های خود در رابطه با عملکرد Windows 7 می گوید : " درایور های دستگاه و سفت افزار های آن بایستی با انتظارات موجود برای ویندوز 7 همخوانی داشته باشند و در حد همان انتظارات پیشرفت و ترقی نمایند تا تداوم پروسه ، پشتیبانی کار و پایگاه های انرژی را در عملکرد خود تقویت نمایند . "
در ادامه همین پست از وی می خوانیم : " همانطوری که مشترکان و کاربران باقیمانده درایور ها ، خدمات و تنظیمات مربوط به سفت افزار ها را به صورت دلخواه در می آورند ، مشتریان بیشتر انتظار دارند که Windows 7 دچار پس رفت و بازگشت به عقب بشود . " ( گمان می رود که این پست حالا حالا ها بر روی وب بماند و در برابر نظرات مخالف پایداری نماید ) .
در بیان شفاف تر این رویکرد ، باید گفت که وضوح کار با بخش بازرگانی و تجاری که در مواردی مثل اعتبار سنجی و بهترین نوع پشتیبانی برای ویندوز مطرح می شود در اولویت قرار گرفته است : Windows 10 برای هر سیلیکون و Windows 7 برای سیلیکون سطح پایین طراحی شده اند و نیز با هر یک از مواردی که در لیست پشتیبانی آمده اند سازگار بوده و فعالیت می کند .
OEM همچنین در قالب موارد بهینه در رتبه بندی منطقی با Lenovo ، HP ( موردی که دوست دارد پس از نام خود پسوند Inc را داشته باشد ) و Dell حاضر می شود و این مطلب در آنونس ها و آگهی های تبلیغاتی نیز به خوبی قابل مشاهده است .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر