تصاویری از لومیا 650 ، رونمایی تا اوایل اسفند ماه به تعویق افتاد !!

تصاویری از لومیا 650 ، رونمایی تا اوایل اسفند ماه به تعویق افتاد !!

خبرگزاری فون آرنا (phonearena ) می گوید : تصاویر مختلفی در طول چند ماه گذشته از گوشی هوشمند لومیا 650 منتشر شده است با وجود این عکس هایی که در این خبر آمده است ، نمای واقعی این دستگاه را نمایش می دهند . این تصاویر توسط @evleaks به منابع خبری مختلف داده شده است .

اطلاعات منتشر شده بیانگر این مطلب هستند که لومیا 650 از یک نمایشگر 5 اینچی 720 در 1280 پیکسلی HD بهره می برد . گفته شده است که مایکروسافت در نظر دارد لومیا 650 را به یک پردازشگر اسنپدراگون 212 و یا 210 ، رم 1 گیگابایتی ، حافظه داخلی قابل ارتقاء 8 گیگابایتی ، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و باتری 2000mAh مجهز سازد . ظاهرا این گوشی هوشمند می تواند 4G LTE را پشتیبانی  کند . لومیا 650 به  Glance Screen لومیا نیز مجهز است .

مایکروسافت می خواهد این محصول جدید را در رنگ های سفید و سیاه و با قیمت 284 دلار در بازار عرضه کند . این محصول جدید از سیستم عامل ویندوز 10 نیز بهره می برد .

تا به امروز انتظار می رفت که مایکروسافت در این هفته از این گوشی هوشمند رونمایی کند اما ظاهرا به دلیل وجود یک مشکل نرم افزاری رونمایی از این دستگاه تا اوایل اسفند ماه به تعویق افتاده است . این احتمال وجود دارد که مایکروسافت گوشی جدید خود را در MWC 2016 که در شهر بارسلونا برگذار می شود ، در معرض عموم قرار دهد . منابع خبری اعلام کرده اند که 650 آخرین عضو از سری محصولات خانواده لومیا می باشد ، این شایعه نیز به گوش می رسد که مایکروسافت ساخت نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود  را با نا سرفیس فون (Surface Phone) شروع کرده است .

mz198

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر