واتساپ سقف تعداد اعضای گروه چت نرم افزار خود را از 100 نفر به 256 نفر افزایش داد !

واتساپ سقف تعداد اعضای گروه چت نرم افزار خود را از 100 نفر به 256 نفر افزایش داد !

خبرگزاری فون آرنا (phonearena) می گوید : واتساپ با بروزرسانی نسخه بتا برنامه خود برای سیستم عامل اندروید ، تعداد اعضای گروه چت کاربر را به 256 نفر افزایش داده است . کاربران در گذشته تنها قادر بودند که گروه های صد عضوی بسازند اما هم اکنون می توانند با دریافت نسخه بتا 2.12.437 تعداد 256 نفر کاربر را در یک گروه داشته باشند .

این قابلیت ویژگی چندان بدی نیست اما این سوال را مطرح می سازد که چند نفر در دنیای دیجیتال وجود دارند که می خواهند توانایی چت کردن با 256 نفر کاربر را به طور هم زمان داشته باشند .

نسخه جدید در آینده ای نه چندان دور در گوگل پلی استور قرار می گیرد با وجود این اگر که کاربران می خواهند همین حالا با آن 256 نفر چت کنند می توانند با استفاده از لینک دانلود و APK Mirror نسخه بتا جدید را برای گوشی های اندروید خود دانلود کنند .

نرم افزار واتساپ در حال حاضر برای همه کاربران رایگان است . این برنامه امکان پیام رسانی ، برقراری تماس اینترنتی ، چت گروهی ، ارسال و دریافت پیام های صوتی ، فیلم و تصویر را را در اختیار کاربر می گذارد . علاوه بر این زمانی که کاربر آفلاین است این نرم افزارهمچنان پیام های مخاطبان او را دریافت می کند .

فیس بوک در ماه اکتبر (9 مهر تا 9 آبان) سال 2014 توانست از نظر میزان فروش نرم افزار تقریبا با واتساپ برابری کند از این رو واتساپ هم به ارتقاء نرم افزار خود و اضافه سازی ویژگی های جدید به آن ادامه داد . ممکن است در حال حاضر کسی نخواهد با 256 نفر به طور هم زمان چت کند اما دانستن این مطلب که نرم افزار مورد استفاده او می تواند این قابلیت را برای وی فراهم کند ، چندان دلسرد کننده نیست .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر