تغییر بیش از حد الگوریتم توییتر (Twitter) ممکن است کاربران را عصبانی کند!

تغییر بیش از حد الگوریتم توییتر (Twitter) ممکن است کاربران را عصبانی کند!

شرکت توییتر ممکن است در اوایل هفته ی آینده از تغییری به سزا رو نمایی کند و کاربران از این جهت ناراضی اند.


بر اساس گزارش ها، تغییرات این سایت رسانه ی اجتماعی ممکن است در چگونگی مشاهده ی توییت دیگران توسط کاربران باشد. در حال حاضر این امر به سادگی فقط به زمانی که توییت ارسال شده بستگی دارد. این گزارش می گوید که الگوریتم جدید به این که کاربران قصد دیدن چه توییت هایی را دارند فکر می کند.
یکی از بزرگترین استفاده های توییتر به ویژه در مورد اخبار این است که همه چیز در لحظه اتفاق می افتد، و دریافتن این که چه هنگام رویداد ها رخ می دهدند را آسان کرده است.
هنگامی که شرکت گزارش درآمد های خود را در هفته ی آینده ارائه دهد، اولین عدد مورد تحلیل تعداد کاربران فعال ماهانه خواهد بود. اگر این عدد تغییر کند و تعدادی از کاربران فعال ماهانه به دیگر سایت ها رجوع کنند، می تواند برای توییتر مشکلی بزرگ باشد.
سخن گوی توییتر جیم پروسر (Jim Prosser) این بیانیه را در سایت قرار دهده است:
بخش تکنولوژی کمپانی ممکن است چیزی را ارائه دهد، ممکن است بعضی کار ها را انجام دهد یا ندهد! اما ما به طور قطع چیزی نمی دانیم.
بعد از ارسال این مقاله، #RIPTwitter هشتگ شماره یک سایت شد و نشان داد که چه مقدار بعضی از کاربران وفادار ناراحت اند. این واکنش مشابه هنگامی است که شایعات 10000 کاراکتر را مقابل 140 حرف محدود ظاهر شد. یک نمونه ی سریع از عکس العمل این توییت است که نشان دهنده ی میزان ارزش سهام توییتر می باشد و این که چگونه با اعمال تغییرات عوض شده است:

 1x 1

حتی رجینا جورج نیز در این باره اظهار دارد که:
به توییتر جدید سلام کنید! کمپانی در حال برنامه ریزی برای معرفی یک الگوریتم برای خط زمان است که تا هفته آینده انجام می شود.
این خط زمان توییت ها را بر اساس آن چه که الگوریتم توییتر فکر می کند که مردم بیشتر علاقه مند به مشاهده اش هستند، طبقه بندی می کند که در واقع خروجی از ترتیب زمانی معکوس است که در حال حاضر مورد استفاده است.
این کاربر در مورد این مسئله که توییتر همیشه گمان می کند چیز های غلط را تغییر می دهد اظهار تاسف کرد:
مواردی که هیچ یک از کاربران توییتر نمی خواهند:
- مرتب کردن بر اساس خط زمان
- قابلیت های لحظه ای
- تعداد کاراکتر های بیش از 140 تا
و مواردی که حتما به آن نیازمندیم:
- گزینه ی ویرایش
خبر خوب برای افرادی که در مورد این تغییر ناراحت اند این است که در گزارش ذکر شده است که می توانید این قابلیت را انتخاب کنید یا از آن خارج شوید. بر اساس این واکنش ها، قطعا تعجب آور نخواهد بود، اگر توییتر این تغییر را اختیاری کند.
بیش از نیمی از ارزش سهام قسمت تکنولوژی این شرکت در یک سال گذشته از دست رفته است؛ چرا که تحلیل گران گستاخ شده بودند به این دلیل که این که یک بار دیگر جک دورسی (Jack Dorsey) در اواخر سال گذشته مدیرعامل شرکت شد.

 1x 1 1


اسکات دویت (Scott Devitt) تحلیلگر Stifel در هفته ی گذشته نگرانی ها را با ذکر این مطلب که این یک شرکت غیر دولتی ناپایدار است، کاهش داد. در حال حاضر، 55 درصد از تحلیل گران رتبه بندی را بر روی سهام نگه داشته اند در حالی که 38 درصد از آن ها اقدام به خرید و 7 درصد اقدام به فروش کرده اند. متوسط قیمت هدف 28.84 دلار در مقابل 33.97 دلار در پایان سال 2015 است. در روز جمعه سهام با قیمت 15.72 دلار بسته شد.

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر