کاربران ساکن در خاور میانه بروزرسانی های ویندوز 10 را برای گوشی لومیا 535 دریافت می کنند !

کاربران ساکن در خاور میانه بروزرسانی های ویندوز 10 را برای گوشی لومیا 535 دریافت می کنند !


مایکروسافت اعلام کرده است که بروزرسانی های سیستم عامل ویندوز 10 گوشی همراه را در خاورمیانه عرضه می کند . گزارشات منتشر شده توسط این سازنده بیانگر این مطلب هستند که کاربران ساکن در مصر و اردن قبل از سایر کاربران منطقه این بروزرسانی ها را دریافت خواهند کرد .

در ماه گذشته مایکروسافت اعلام کرده بود که بروزرسانی های سیستم عامل ویندوز 10 موبایل را از اواسط ماه فوریه (12 بهمن تا 10 اسفند) برای ویندوزفون های قدیمی تر نیز عرضه می کند . ظاهرا این شرکت به قول خود عمل کرده است زیرا به جز کشورهای اردن و مصر سایر کشورهای منطقه نیز در صف دریافت این بروزرسانی قرار دارند . متاسفانه در حال حاضر اطلاعات دیگری در مورد این بروزرسانی و ورژن آن منتشر نشده است .

mz246

مایکروسافت یک ماه پیش نیز بروزرسانی این سیستم عامل را برای کاربرانی که در آمریکای لاتین از لومیا 535 استفاده می کردند ، عرضه کرد .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر