4 راه ساده برای استفاده آفلاین از ویکی پدیا

4 راه ساده برای استفاده آفلاین از ویکی پدیا

اگر به اطلاعات ویکی پدیا ، برای زمان هایی که آفلاین هستید نیاز دارید، راه هایی برای دانلود آن ها وجود دارد.ویکی پدیا گنجی از اطلاعات است. با این که مرور ویکی پدیا بسیار ساده و عالی است، ولی گاهی اوقات نیاز داریم که اطلاعات آن را به جایی دیگر بفرستیم. در این مقاله چهار راه ساده برای فرستادن مقاله های ویکی پدیا به جاهای دیگر را آموزش می دهیم.


با استفاده از  Book Creator، می توانید هر مقاله ای را به کتاب تبدیل کنید.
به صفحه مورد نظر بروید و گزینه Start book creator را انتخاب کنید و می توانید هر مقاله ای که می بینید را به کتاب خود اضافه کنید. وقتی که کارتان تمام شد می توانید آن را به PDF تبدیل کنید و یا از آن پرینت بگیرید. همچنین می توانید به صفحه  Wikipedia books  سر بزنید تا کتاب هایی که توسط افراد دیگر ساخته شده است را دانلود کنید.
اگر فقط یک مقاله خاص را می خواهید، روی Download as PDF که در نوار کناری در سمت چپ قرار دارد کلیک کنید ( در زیر عنوان Print/export قرار دارد).می توانید از مقاله ای که امکان تغییر آن وجود دارد اسنپ شات بگیرید و یا اطلاعاتی را که در زمان آفلاین بودن به آن ها نیاز دارید دانلود کنید.
همچنین می توانید با استفاده از  Printable version که در همان نوار کناری وجود دارد از مقاله پرینت بگیرید.
همچنین می توانید همه اطلاعات ویکی پدیا را دانلود کنید. به صورت پیش فرض همه تصاویر و دیگر فایل های مولتی مدیا برای ذخیره فضا وقتی که مقاله را دانلود می کنید حذف می شوند. اما اگر فضای ذخیره سازی اضافی دارید راه های دیگری نیز برای دانلود وجود دارد.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر