31بازی برتری که انتظار می رود در سال 2016 بازار بازی ها را به خود اختصاص بدهند :

31بازی برتری که انتظار می رود در سال 2016 بازار بازی ها را به خود اختصاص بدهند :

در این قسمت تعدادی از بهترین بازی هایی که انتظار داریم در سال 2016 برای سیستم های PS4 ، Xbox One ، PC ، Wii U ، 3DS و بسیاری از سیستم های دیگر ارائه بشوند آورده شده است . سال گذشته یعنی سال 2015 برای بازی دوستان حرفه ای سالی پر هیجان بود اما انتظار می رود که سال 2016 از آن هم بهتر باشد . چندین بازی PS4 و Xbox One هم وجود دارند که پیش بینی می شود همانند بازی های مخصوص PC  و کنسول Nintendo  در سال جاری وارد کار بشوند . مواردی که در زیر آمده اند از نظر زمان ارائه ، آنهایی هستند که خیلی ها مشتاق تجربه آنها در سال 2016 هستند .


پیشنهاد می کنیم که برای آشنایی هر چه بیشتر با این بازی ها لیست ما را در پایین مطالعه نمایید اما قبل از هر چیز می خواهیم شما را با یکی از این بازی ها که بسیار مورد توجه قرار گرفته است آشنا بکنیم .
بهترین بازی هایی که در سال 2016 وارد کار خواهند شد : Firewatch
محل پیش فروش برای تهیه محصول : Steam
تاریخ ارائه بازی : نهم ماه فوریه 1016
پلتفرم : PC ، Mac ، PS4
Firewatch یک بازی اول شخص ماجرایی است که ماهیت ترسناکی هم دارد . شما در قالب شخصیت Henry وارد بازی می شوید . Henry در حال جست و جو به دنبال دو زن گمشده است . این بازی بر اساس تصمیماتی پیش می رود که بازیگر اتخاذ می کند و تصمیمات مختلف سبب رویارویی با محیط های مختلف می شود که حتی در نتیجه نهایی نیز تاثیر گذار است .


بهترین بازی هایی که در سال 2016 وارد کار خواهند شد :  Street Fighter V
تاریخ ارائه بازی : 23 ماه فوریه سال 2016
محل پیش فروش برای تهیه محصول : ShopTo ، GAME ، Amazon
پلتفرم ها : PC ، PS4
بازی مهیج Street Fighter V برای اولین بار در 2014 PlayStation در شهر لاس وگاس رونمایی شد و به صورت اختصاصی بر روی Windows و PS4 کار خواهد کرد .در این بازی تعدادی شخصیت های آشنا و نیز برخی شخصیت های جدید آن ، یک سیستم جنگی نوسازی شده و گرافیکی که توسط آخرین نسخه از موتور Unreal 4 طراحی شده است به چشم می خورد .

بهترین بازی هایی که در سال 2016 وارد کار خواهند شد : Far Cry Primal
محل پیش فروش برای تهیه محصول : Amazon , GAME , Zavvi
تاریخ ارائه بازی : 23 فوریه 2016
پلتفرم : PS4 , Xbox One , PC
بازی Far Cry Primal آخرین بازی از سری بازی های Far Cry به حساب می آید و چیز های بسیار متفاوتی را برای هواداران خود ارائه می نماید . بازیگران این بازی به حین انجم آن خود را در محیط Monolithic می بینند که در حال استفاده از نیزه و چماق و در جنگ با دشمنان خود هستند و در محیط هم حیوانات ما قبل تاریخ به چشم می خورد که وارد ماجرای بازیگران این بازی می شوند .

بهترین بازی هایی که در سال 2016 وارد کار خواهند شد : Dues Ex: Mankind Divided
محل پیش فروش برای تهیه محصول : Amazon , GAME , Zavvi
تاریخ ارائه بازی : 23 فوریه 2016
پلتفرم : PC , Xbox One , PS4
15 سال پس از ورود Deus Ex اصلی ، Square Enix در E3  سال 2015 اعلام کرد که یک بازی جدید ممتازی در حال ورود به بازار بازی ها می باشد . Mankind Divided تصویری از دنیای ما در سال 2029 را نشان می دهد که در آن هر تصمیمی که بازیگر می گیرد در جریان بازی تاثیر مستقیم دارد و پایان هر بازی برای تک تک افرادی که آن را بازی می کنند می تواند متفاوت باشد .

بهترین بازی هایی که در سال 2016 وارد کار خواهند شد : Hitman
محل پیش فروش برای تهیه محصول : Amazon , GAME , Zavvi
تاریخ ارائه بازی : 11 ماه می 2016
پلتفرم : PC , Xbox One , PS4
این بازی که در E3 2015 رونمایی شده است یک بازی جدید Hitman است و به نام Hitman Agent 47 نیز شناخته می شود که در سال جاری وارد بازار بازی ها خواهد شد . این بازی ششمین بازی از سری خودش به شمار می رود .

بهترین بازی هایی که در سال 2016 وارد کار خواهند شد : Quantum Break
محل پیش فروش برای تهیه محصول : Amazon , GAME , Zavvi
تاریخ ارائه بازی : 5 آوریل 2016
پلتفرم : Xbox One
این بازی مخصوص پلتفرم Xbox One طراحی شده است . بازی Quantum Break یک بازی مهیج و کنجکاو کننده است و شامل اپیود هایی از برنامه تلویزیونی است و با تصمیماتی که بازیگر در حین بازی اتخاذ می کند دچار تغییر می شوند .
بازی دوستان از سال 2015 منتظر چنین بازی بودند و هم اکنون مشخص شده است که این بازی در ماه آوریل وارد کار خواهد شد . گروه تحلیلی ما توانسته است بسیاری مطالب و توضیحات را در ارتباط با بازی Quantum Break به دست آورد و اکنون تاریخ ارائه آن و نیز همه شایعات پیرامون آن روشن شده اند .

بهترین بازی هایی که در سال 2016 وارد کار خواهند شد : Uncharted 4 A Thief's End
محل پیش فروش برای تهیه محصول : Amazon , GAME , Zavvi
تاریخ ارائه بازی : 26 آوریل 2016
پلتفرم : PS4
باید گفت که واقعا خیلی ها با دیدن این بازی Uncharted 4: A Thief's End شوکه شدند . این بازی به صورت تیرانداز سوم شخص است که به مجموعه های محبوب Uncharted اضافه می شود . این بازی در دنباله بازی Uncharted 3: Drake's Deception آمده است اما پس از سه سال از به اتمام رسیدن بازی قبل از خودش تنظیم شده است . Drake به برادر جان سخت خود به نام Sam ملحق شده است و آنها در حال حل کردن یک معما هستند و با دزدان دریایی و البته خزانه نیز دست و پنجه نرم می کنند .

بهترین بازی هایی که در سال 2016 وارد کار خواهند شد : Battleborn
محل پیش فروش برای تهیه محصول : Amazon , GAME , ShopTo , Zavvi
تاریخ ارائه بازی : 3 ماه می 2016
پلتفرم : PS4 , Xbox One , PC
بازی تیراندازی اول شخص Battleborn طوری برنامه ریزی شده است که در سال 2016 بیرون داده شود و منتظر ماندن برای چنینی بازی خوبی هیجان برانگیز است . این بازی دارای محیطی شاد و رنگی است که محیط های نبرد جنگی آنلاین چند بازیگری ( دو نفره و بیشتر ) را پشتیبانی می کند و بر روی ستاره ای متمرکز است که Solus نام دارد ، یعنی جایی که هر یک از گونه ها از سیاره ها و ستاره های خودشان که نابود شده است به درون آن گریخته اند .

بهترین بازی هایی که در سال 2016 وارد کار خواهند شد : Doom
محل پیش فروش برای تهیه محصول : Amazon , GAME , Zavvi
تاریخ ارائه بازی : 13 ماه می 2016
پلتفرم : Xbox One , PS4 , PC
بازی تیراندازی کلاسیک اول شخص Doom با مجموعه جدید خود که در سال 2016 وارد بازار می شود جان دوباره ای خواهد گرفت .

بهترین بازی هایی که در سال 2016 وارد کار خواهند شد : Mirror's Edge: Catalyst
محل پیش فروش برای تهیه محصول : Amazon , EA , GAME , Zavvi
تاریخ ارائه بازی : 26 ماه می 2016
پلتفرم : PS4 , Xbox One , PC
بازی اورجینال و رایگان Mirror's Edge در جریان Xbox 360 و PS3 در ماه نوامبر سال 2008 وارد کار شد و اولین نسخه آن هم نسخه موبایل بود که در سال 2010 به اجرا درآمد . Mirror's Edge جدید پس از آن در سال 2013 اطلاع رسانی عمومی شد و Catalyst در اصل انتظار می رفت که در 25 ماه فوریه 2016 بیرون داده شود اما دیگر باید تا روز 26 ماه می به انتظار بنشینیم .
این بازی حتما ارزش انتظار کشیدن را دارد . البته ماموریت های بازی مانند پازل هستند و مسابقات پیش روی بازیگر در شهر نیز باید تکمیل بشوند و اگر دوست دارید این بازی را انجام دهید ناگزیر به پیمودن این مسیر ها خواهید بود .

بهترین بازی هایی که در سال 2016 وارد کار خواهند شد : Lego Star Wars The Force Awakens
محل پیش فروش برای تهیه محصول : Amazon
تاریخ ارائه بازی : 28 ژوئیه 2016
پلتفرم : PS3 , PS4 , PS Vita , Xbox 360 , Xbox One , Nintendo 3DS , Wii U and PC
یک از شایع ترین چیز هایی که ممکن است پس از Star Wars Episode 7 وارد کار بشود توسط Warner Bros تصدیق می شود . بله درست است و به این ترتیب کاربران خواهند توانست در بازی ویدئویی کلاسیک Lego و در یکی از برترین فیلم های این روز های دنیا ایفای نقش بکنند . این بازی Lego است که خیلی ها چشم به راه ان هستند .

بهترین بازی هایی که در سال 2016 وارد کار خواهند شد : No Man's Sky
محل پیش فروش برای تهیه محصول : Amazon , 365Games , ShopTo , GAME
تاریخ ارائه بازی : ماه ژوئن 2016
پلتفرم : PS4 , PC
بازی No Man's Sky یک بازی علمی تخیلی فوق العاده زیبا است که به بازیگر خود اجازه می دهد تا در دنیای لا متناهی ساخته خود به ماجراجویی بپردازد و در نهایت هم باید از آن جان سالم به در ببرد . سیاره ها و منظومه های خورشیدی همزمان با اینکه کاربر در حال بازی است ساخته می شوند و هر یک از آنها متفاوت از دیگری می باشد .

بهترین بازی هایی که در سال 2016 وارد کار خواهند شد : ReCore
محل پیش فروش برای تهیه محصول : Amazon , GAME , ShopTo
تاریخ ارائه بازی : ماه ژوئن 2016
پلتفرم : Xbox One
بازی ReCore به طور اختصاصی با پلتفرم Xbox One کار می کند و یک بازی اکشن ماجرایی به شمار می رود که انتظار می رود در یک چهارم آخر سال جاری به بازار بیاید . این بازی در ارتباط با تعداد معدودی انسان باقی مانده بر روی زمین و ربات های دوست داشتنی همراه آنها است و باید موانع و همچنین ربات های دشمن را در جنگی برای احیای دوباره انسانیت از میان بردارند .

بهترین بازی هایی که در سال 2016 وارد کار خواهند شد : Ratchet & Clank
محل پیش فروش برای تهیه محصول : : Amazon , Argos
تاریخ ارائه بازی : بهار 2016
پلتفرم : PS4
دیگر بیش از این نمی توان در انتظار بازی Ratchet & Clank جدید ماند که در واقع تصاویر Ratchet & Clank اصلی را بازسازی می کند و در سال 2002 برای PlayStation  ارائه شده بود . در این بازی جدید جنگ افزار های جدیدی مشاهده می شود و نیز اسلحه هایی هم وجود دارند که کاربران به دلیل استفاده در بازی های قبلی آشنایی نسبی با آنها دارند .

بهترین بازی هایی که در سال 2016 وارد کار خواهند شد : Dishonored 2
تاریخ ارائه بازی : بهار 2016 . هم اکنون نیز دارای پیش فروش می باشد .
پلتفرم : PS4 , Xbox One , PC
Bethesda در اولین کنفرانس خبری E3 2015  خود اعلان کرد که Dishonored 2 در سال 2016  اماده ارائه به بازار خواهد بود . تا کنون اطلاعات بسیار اندکی در ارتباط با این برنامه رسانه ای شده است اما با این وجود کاربران می توانند با جست و جو در فضای وب و مطالعه مقالات پیرامون Dishonored 2 اطلاعات مناسبی را به دست بیاورند .

بهترین بازی هایی که در سال 2016 وارد کار خواهند شد : Fable Legends
تاریخ ارائه بازی : TBC 2016 . هم اکنون نیز دارای پیش فروش می باشد .
پلتفرم : PC , Xbox One
بازی Fable Legends که اخیرا با یک برنامه بتا تست شده است در واقع قرار بود که در ماه اکتبر عرضه بشود اما این اتفاق هنوز نیافتاده است . هنگامی که این بازی ارائه بشود استفاده از آن برای عموم آزاد خواهد بود . این بازی به صورت چند نفره است و این امکان در آن وجود دارد که تیمی حداکثر پنج نفره در جایی که چهار قهرمان با یک عامل شرور جنگ ی کنند در یک ماجرایی مشترک در حالت یک به چهار در برابر آن قرار بگیرند .

بهترین بازی هایی که در سال 2016 وارد کار خواهند شد : Final Fantasy XV
تاریخ ارائه بازی : TBC 2016 . هم اکنون نیز دارای پیش فروش می باشد .
پلتفرم : PS4 , Xbox One
قرار بر این است که بازی همیشه محبوب Final Fantasy در سال جاری به صورت یک بازی جدید متناسب با کنسول های نوین وارد بازار بشود و البته هم اکنون نیز می توان آن را پیش خرید نمود . این بازی یک ماجراجویی جهانی است که اولین بازی از سری بازی های متعدد نوع خود است که در زمان واقعی اکشن محور به شمار می رود و بسیار جالب به نظر می رسد .

بهترین بازی هایی که در سال 2016 وارد کار خواهند شد : Tom Clancy's The Division
تاریخ ارائه بازی : TBC 2016 . هم اکنون نیز دارای پیش فروش می باشد .
پلتفرم : PS4 , Xbox One , PC
The Division Tom Clancy یکی از بازی هایی است که در حال حاضر خیلی در مورد آن بحث شده است اما تیر انداز post-apocalyptic  هنوز هیچ زمان رسمی برای ورود خود به بازار اعلام نکرده است . با مشاهده عکس ها و اسکرین شات هایی که از این بازی وجود دارد به نظر می رسد که The Division Tom Clancy بازی جالی باشد .

بهترین بازی هایی که در سال 2016 وارد کار خواهند شد : Zelda for Wii U
تاریخ ارائه بازی : TBC 2016 . هم اکنون نیز دارای پیش فروش می باشد .
پلتفرم : Wii U
درست است که بازی دوستان حرفه ای باید مدت نسبتا زیادی را برای تهیه این بازی انتظار بکشند ولی باید بدانند که این بازی ارزش انتظار کشیدن را دارد . امیدواریم که اینگونه باشد . با وجود اینکه Nintendo بازی Zelda را مخصوص Wii U تولید کرده است اما هنوز هم هیچ تاریخ دقیقی در ارتباط با زمان ارائه آن مشخص نشده است و به صورت خیلی مبهم به کل سال  اشاره می کنند و می گویند که در طی این سال وارد کار خواهد شد ( در حالی که قرار بود در سال
 بیرون داده شود ) . کاربران مدت زمان زیادی را برای Mario Kart 8 منتظر ماندند و در نهایت دیدند که کار بیهوده ای هم انجام نداده اند و ارزش آن را داشته است . در این مورد جدید هم امید هست که به همین صورت باشد و پس از چشم به راه ماندن طولانی مدت نتیجه کار رضایت بخش باشد .
Zelda مخصوص Wii U بازی در سطح جهانی خواهد بود و برای اینکه بیشتر با آن آشنا بشویم کافی است نگاهی به تیز کوتاه Nintendo بیاندازیم تا به هیجانمان برای انجام این بازی افزوده شود .

بهترین بازی هایی که در سال 2016 وارد کار خواهند شد : Horizon Zero Dawn
تاریخ ارائه بازی : TBC 2016 . هم اکنون نیز دارای پیش فروش می باشد .
پلتفرم : PS4
Horizon Zero Dawn بازی ای است که همه را هیجان زده کرده است . این بازی محصولی از Guerrila Games بوده و مخصوص PlayStation طراحی شده است . این بازی کاربر را به 1000 سال بعد می برد و در آن زمان موجودات روباتی همه سطح سیاره را فرا گرفته اند . کاربران در این بازی در نقش قهرمان اصلی داستان که یک زن به نام Aloy است ظاهر می شوند وبا شکار این موجودات روباتیک از تجهیزات آنها برای تجهیز خود استفاده می کنند .


بهترین بازی هایی که در سال 2016 وارد کار خواهند شد : For Honor
تاریخ ارائه بازی : TBC 2016 . هم اکنون نیز دارای پیش فروش می باشد .
پلتفرم : PS4 , Xbox One , PC
بازی جنگی قرون وسطایی For Honor بازی ای است که در آن کاربران در نقش یکی از شخصیت های Viking ، Samurai و یا Knight بازی می کنند که هر حزبی در بازی توانایی های منحصر به فرد خود را ارائه می کند . عجیب این است که بازیگران این بازی بایستی برای انجام حرکت ها و اقدامات در جنگ از دسته های کنترل آنالوگ استفاده بکنند که سبب افزایش دقت حرکت و در نتیجه موفقیت بازیکن می شود .

بهترین بازی هایی که در سال 2016 وارد کار خواهند شد : Vector
تاریخ ارائه بازی : TBC 2016 .
پلتفرم : PS4 , Xbox One , PC
در حالی که همانند آنچه در Call of Duty: Black Ops 3 و یا بازی های جهانی مانند Fallout 4 مشاهده می کنیم تاکید اغلب توسعه دهندگان و برنامه نویسان بر روی تیر انداز های اول شخص است ، اما برنامه نویسان و بازی سازان Hello There در حال طراحی چیزی متفاوت هستند . بازی Vector یک بازی مسابقه ای آینده گرایانه است که دارای گرایش موزیکال می باشد .

بهترین بازی هایی که در سال 2016 وارد کار خواهند شد : Matterfall
تاریخ ارائه بازی : TBC 2016 .
پلتفرم : PS4
بازی Matterfall بازی ای است که مخصوص PS4 است و در حال مهیا شدن می باشد . این بازی توانسته است نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید . این بازی ماجرای نبرد پیش بینی نشده قهرمانی است که برای بقا در یک جهان علمی تخیلی با شخصیت شروری به نام Smart Matter در حال نبرد است .

بهترین بازی هایی که در سال 2016 وارد کار خواهند شد : Tekken 7
تاریخ ارائه بازی : TBC 2016 .
پلتفرم : PS4 , Xbox One , PC
گفته می شود که Tekken 7 که 20 سال پس از Tekken اصلی وارد سیستم PlayStation می شود در واقع گفته می شود که خط پایانی است بر دودمان Mishima سگا و آخرین مدل از سری مجموعه های آنها به شمار می رود .

بهترین بازی هایی که در سال 2016 وارد کار خواهند شد : Detroit: Become Human
تاریخ ارائه بازی : TBC 2016 یا 2017 .
پلتفرم : PS4
این مورد که در جریان Sony's Paris Games Week در ماه اکتبر اطلاع رسانی شد Detroit: Become Human نام دارد و یک بازی علمی تخیلی هیجان انگیز است که توسط Heavy Rain و برنامه نویس Quantic Dream Beyond: Two Souls ساخته شده است .
ویدئو پیش نمایش این بازی که در اطلاع رسانی آن به نمایش درآمد نشانگر آن است که بازی Detroit: Become Human مورد علاقه بازی دوستان قرار خواهد گرفت .

بهترین بازی هایی که در سال 2016 وارد کار خواهند شد : Crackdown 3
تاریخ ارائه بازی : TBC 2016 .
پلتفرم : Xbox One
بازی Crackdown 3 در در ماه آگوست و در جریان Gamescom 2015 رونمایی شد و یکی از هیجان انگیز ترین بازی های کیهانی است و برخی پیشرفت های فنی در آن مشاهده می شود که سبب جدا شدن آن از شلوغی بازی ها و برجسته بودن آن شده است . وسوسه انگیز بودن این بازی هم چیزی نیست که بتوان آن را پنهان کرد .

بهترین بازی هایی که در سال 2016 وارد کار خواهند شد : Scalebound
تاریخ ارائه بازی : TBC 2016 .
پلتفرم : Xbox One
برنامه نویسان Platinum Games در جریان Gamescom 2015 از بازی Scalebound رونمایی کردند . این بازی داستان حماسه دو شخصیت جدا است که زندگی آنها تا آخر داستان به همدیگر گره خورده است . در این بازی شخصیت ها با دنیای اژدها ها طرف خواهند بود .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر