اچ پی Elite X3 در MWC 2016 ، اسکنر اثر انگشت در کنار اسکنر عنبیه چشم

اچ پی Elite X3 در MWC 2016 ، اسکنر اثر انگشت در کنار اسکنر عنبیه چشم

این گوشی پرچم دار مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 تاییدیه IP67 را دارد !
اچ پی از گوشی هوشمند الیت ایکس 3 (Elite X3) در چند روز آینده در MWC 2016 رونمایی می کند با وجود این به نظر می رسد که تعدادی از خبرگزاری ها موفق شده اند جزییاتی را در مورد این گوشی هوشمند منتشر کنند . در این خبر به بررسی مشخصات الیت ایکس 3 پرداخته شده است .

چند روز قبل منابع خبری اعلام کردند که الیت ایکس 3 یک گوشی پیشرفته می باشد که از سیستم عامل ویندوز 10 موبایل بهره می برد از این رو می توان گفت که ایکس 3 می تواند نرم افزارهای دسکتاپ را با کمک یک وسیله جانبی به نام mobile extender و اپلیکیشن HP Workspace اجرا کند .

یک منبع خبری دیگر نیز با نام د اینکوایرر ( The Inquirer ) مطالبی را در مورد این محصول منتشر کرده است که کاربران می توانند آن ها را از گوگل کچ (Google Cache) دریافت کنند . اینکوایرر اعلام کرده است که ایکس 3 از یک بدنه فلزی بهره می برد اگرچه که طرح این گوشی هوشمند هنوز تایید نشده است بنابراین نمی توان به طور قطع در مورد آن نظر داد .

mz290

علاوه بر این هنوز مشخص نیست که آیا ایکس 3 به اسکنر اثر انگشت مجهز می باشد یا خیر زیرا در تصاویری که چند روز پیش منتشر شد خبری از این ابزار نبود البته این خبر نیز اعلام شده که دستگاهی که قرار است در نمایشگاه از آن رونمایی شود یک نمونه اولیه از ایکس 3 است ، اچ پی همچنین اعلام کرده است که این محصول را با هر دو نوع اسکنر و به صورت ضد آب عرضه می کند تا بتواند به استاندارد IP67 برسد .

طبق اطلاعات منتشر شده این گوشی هوشمند از یک باتری 4.150 mAh ، پردازشگر قدرتمند کوالکوم اسنپدراگون 820 ، پردازشگر گرافیک Adreno 530 ، رم 4 گیگابایتی ، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی محهز به فلش دو مرحله ای LED و قابلیت فیلم برداری 4K و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می برد .

اچ پی اعلام کرده است که باتری ایکس 3 می تواند آن را یک روز کامل فعال نگه دارد . حافظه داخلی این گوشی هوشمند 64 گیگابایت است ولی کاربر تنها می تواند از 45 گیگابایت آن استفاده کند زیرا حجمی معادل 9.66GB را نرم افزارهای ایکس 3 اشغال می کنند .

mz291

یکی از ویژگی های خوب ایکس 3 قابلیت دو سیم کارته بودن هیبریدی این فبلت می باشد که کاربر را قادر می سازد تا به جای استفاده از سیم کارت دوم ، حافظه ایکس 3 را با استفاده از یک کارت حافظه SD memory ارتقاء دهد .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر