عرضه ی سرور Media PLEX توسط WD

عرضه ی سرور  Media PLEX توسط WD


مجموعه ای از وسایل WD MY CLOUD NAS توسط WD  ارایه  شده است  . سرورهای NAS برای کاربرانی که به دنبال ذخیره ارزشمند و قابل گسترده از یک برند قابل هستند، بسیار مناسب خواهد بود.در حالی که دامنه MY CLOUD NAS، مجموعه ای از کاربردهای قابل نصب و منبع باز را برای مدتی ارائه داده است، بسیاری از خوانندگان به دنبال اخبار برای پشتیبانی سرور مدیا PLEX هستند.

برای افرادی که مبتدی نیستند، PLEX ان قابلیت را فراهم می کند که رسانه شما در چند وسیله، همچون رایانه شخصی، Mac، تلفن هوشمند، تبلت، Xbox، پلی استیشن، تلویزیون هوشمند، Roku، Chromecast و به زودی بر TiVo اجرا شود.
سرور مدیا Plex برای مدتی آماده رقابت با بسترهای NAS از QNAP، NETGEAR، ASUSTOR و Synology است. امروز، دیجیتال غرب اعلام کرد که این برنامه برای WD MY CLOUD نیز موجود است.
طبق گفته ی سوون راتجن، معاون و مدیر کل راه حل محتوایی شبکه ای دیجیتال غرب: "دیجیتال غرب متعهد به تقویت اکوسیستم برنامه برای مشتریان است و Plex یک نمونه کلیدی از این دیدگاه است. با افزودن برنامه Plex، مجموعه My Cloud NAS اکنون به فروشگاهی برای ذخیره و محافظت از دقیق ترین محتوا و ساماندهی و پخش آن محتوا بر روی کلیه وسایل شده است."
افزودن Plex به برنامه ثابت  WD MY CLOUD بستر NAS با مشخصه های جدید رسانه ارتقا می هد، از جمله:
-    پخش فرمت های پشتیانی شده فایل ها از My Cloud بر هر برنامه Plex.
-    پشتیبانی DNLA جهانی از حق ساخت برنامه.
-    به اشتراک گذاری بی وقفه رسانه در بین خانواده و دوستان.
-    یک ارتباط ساده برای ساماندهی از تمام رسانه ها.
در این جا، WD My Cloud Mirror, My Cloud EX2/EX4, My Cloud EX2100/EX4100  وMy Cloud DL2100/4100 همگی از سرور مدیا Plex پشتیبانی می کنند. برای دانلود، به سادگی به بخش برنامه های My Cloud  بروید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر