با مترجم Skype می توانید به هر زبانی صحبت کنید

با مترجم Skype می توانید به هر زبانی صحبت کنید


مایکروسافت برنامه ی ترجمه ای را توسط Skype در ماه دسامبر به نمایش گذاشته است. در واقع این شرکت کار گسترده خود را از امروز آغاز کرده است. پس از یک دوره آزمایشی 5 ماهه، برای استفاده از مترجم Skype دیگر نیازی به ثبت نام در Skypeنیست. مایکروسافت نشان داده که مترجم Skype در کنفرانس Re/code s 2014 code موفق بوده است.


ایجاد یک آزمایشگاه تحقیقاتی مایکروسافت که شامل یک ترجمه صوتی و متن ترجمه شده است. وقتی که شما صحبت می کنید کلمات ترجمه می شوند و به صورت متن ثبت شده و به صورت تصویری به زبان مادری کسی که با او توسط Skype تماس گرفته اید منتقل می شود. (ایتالیایی، چینی، انگلیسی، اسپانیایی را پشتیبانی می کند) ترجمه متن با ترجمه گوگل و بقیه خدمات آنلاین قابل مقایسه است.
در پست وبلاگ مدیر اجرایی  Skype "فصل جدید ارتباطات" که"به انسان اجازه می دهد به مرزهای جغرافیایی و استفاده از زبان برای اتصال ذهن به ذهن و قلب به قلب که قبلا هرگز ممکن نبوده است" را ترجمه کرد. البته Skype این ترجمه را کمی اغراق آمیز بیان کرده است ولی برداشت کلی از این ترجمه قطعا مثبت است در واقع ترجمه با "صدا" و "متن" می تواند برای یک مترجم یا مهارت داشتن به یک زبان خارجی جایگزین خوبی باشد.
مایکروسافت می گوید با استفاده از این برنامه، در طول زمان کیفیت ترجمه شما بهتر خواهد شد. این شرکت معتقد است که این نرم افزار حتی توانایی تغییر صنعت را نیز دارد. Skype راه هایی را برای ایجاد روابط قوی تر ارائه می دهد. مترجم Skype در حال حاضر در تلاش برای از بین بردن یکی دیگر از موانعی است که  مردم برای صحبت کردن به زبان دیگر و ارتباط برقرار کردن ممکن است منصرف شوند.
مترجم منحصر به فرد Skypeدر رایانه های شخصی، ویندوز8/8.1/10  در حال اجراست که می توان آن را از فروشگاههای ویندوز خریداری کرد. اما شما مجبور خواهید شد نسخه استاندارد Skype را حذف کرده و برای وارد شدن به Skype باید از منوی تنظیمات مترجم استفاده کنید. در تلفن همراه نیز قابل استفاده است.
مدیر اجرایی Skype گفت هدف این است که تجربه بهترین مترجم Skype بر روی هر پلت فرم شخصی قابل استفاده باشد و امیدراریم که روزی بر روی اندروید، iOS , Mac Client اجرا شود.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر