جنرال موبایل GM5 Plus ، یک فبلت 5.5 اینچی اندروید وان 300 دلاری

جنرال موبایل GM5 Plus ، یک فبلت 5.5 اینچی اندروید وان 300 دلاری

زمانی که اندروید وان عرضه شد انتظار می رفت که به عنوان یک سیستم عامل کاملا اندرویدی در همه دستگاه ها مورد استفاده قرار گیرد ولی کاربران استقبال چندان گرمی از آن نکردند و این امر باعث شد که گوگل در مورد آن تجدید نظر کند .

اما هم اکنون جنرال موبایل جی ام 5 پلاس ، که یک دستگاه اندروید وان می باشد ، با یک برچسب قیمت 300 دلاری وارد میدان شده است . این گوشی هوشمند مشخصات یک فبلت رنج متوسط را با خود یدک می کشد که نسبت به دستگاه های دارای قیمت زیر 100 دلار ، که برای سیستم عامل اندروید وان طراحی شده بودند ، تفاوت های زیادی دارد زیرا با به یاد آوردن آن گوشی های ارزان قیمت به راحتی می توان پذیرفت که جی ام پلاس مشخصات بسیار مجذوب کننده ای دارد .

جی ام پلاس از یک قاب فلزی ، کاور پشتی پلاستیکی و نمایشگر 5.5 اینچی 1080 پیکسلی مجهز به گوریلا گلس 4 2.5D بهره می برد . در قسمت بالای نمایشگر این گوشی هوشمند یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی قرار گرفته است که فلش LED مخصوص به خود را دارد . دوربین اصلی پلاس نیز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز است که از یک فلش دو مرحله ای LED بهره می برد . جنرال موبایل برای ساختن دوربین های گوشی جدید خود از DxO کمک گرفته است .

از دیگر مشخصات این فبلت زیبا می توان به سیستم عامل 6.0.1 مارشمالو ، پردازشگر 617 اسنپدراگون ، رم 3 گیگابایتی ، حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت ارتقاء با استفاده از کارت حافظه microSD ، باتری 3,100mAh ، پورت USB نوع C شارژ سریع 3 و قابلیت های اتصال LTE Cat. 7 ، 300Mbps down, 100Mbps up و وای فای ac آن اشاره کرد . پورت USB به کار رفته در پلاس باعث می شود که باتری این دستگاه در مدت 30 دقیقه 60 درصد شارژ شود .

جنرال موبایل در نظر دارد فبلت خود را در بازارهای بین المللی عرضه کند و در حال حاضر بازار 15 کشور را برای عرضه آن هدف گرفته است .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر