چگونه با 3D تاچ یک فایل PDF بسازیم ؟

چگونه با 3D تاچ یک فایل PDF بسازیم ؟

یک نکته نه چندان مشخص ولی کاملا مفید و کاربردی !
اپل مدت ها پیش ابزار هایی را برای انتقال یک سند و یا صفحه وب از دستگاه های iOS به پرینترهای مجهز به ایر پرینت (AirPrint) ارائه کرد با وجود این توانایی ذخیره سازی یک فایل پی دی اف (PDF) چندان ساده و قابل ارائه نبوده است .

برخی از نرم افزارهایی که توسط سازندگان واسطه ساخته می شوند می توانند یک فایل سند را به یک فایل پی دی اف تبدیل کنند اما هم اکنون خبرهایی منتشر شده است که می گویند اپل توانسته یک راهکار ساده و آسان را برای ذخیره سازی یک سند در قالب یک فایل پی دی اف ارائه کند . این خبر برای اولین بار توسط خبرگزاری مک استوریز ( MacStories) منتشر شد .

آنچه این خبر را اختصاصی تر می کند این است که تنها کاربران آیفون 6s و آیفون 6s پلاس که قابلیت 3D تاچ را در اختیار دارند می توانند از این روش استفاده کنند .

mz314

اگر که دفعه بعد خواستید یک صفحه وب را ذخیره کنید و یا این که یک فایل وورد را به یک فایل پی دی اف تبدیل نمایید از روش زیر استفاده کنید :

مرحله اول : هنگامی که صفحه مورد نظر خود را دیدید گزینه به اشتراک گذاری را لمس و سپس گزینه پرینت را انتخاب کنید ( این قابلیت ارتباطی با پرینترها و یا اتصالات وای فای ندارد و در هر حال نشان داده می شود . )

مرحله دوم : در این مرحله می بینید که یک نسخه از صفحه مورد نظر شما در زیر گزینه های پرینت بارگذاری شده است . کاربر در این قسمت می تواند با حرکت دادن صفحه به سمت راست و یا چپ صفحات دیگر فایل خود را ببیند .

مرحله سوم : حال برای ذخیره سازی و یا تبدیل صفحه ، کاربر باید به جای ادامه دادن روند پرینت سازی ، روی سند خود فورس تاچ کند .

بعد از انجام این سه مرحله سند به طور کامل باز می شود و یک گزینه به اشتراک سازی دیگر در اختیار کاربر قرار می گیرد . در این مرحله کاربر باید این گزینه را انتخاب و فایل خود را در دراپ باکس(Dropbox) و یا آی کلود (iCloud) ذخیره سازد و یا آن را با استفاده از ایمیل خود ارسال کند .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر