مایکروسافت عرضه می کند: کشف تهدیدات پیشرفته برای مرکز امنیتی آژور

مایکروسافت عرضه می کند: کشف تهدیدات پیشرفته برای مرکز امنیتی آژور

مایکروسافت امروز از عرضه چندین محصول برای ایمن تر کردن شرکت ها در حالت آنلاین خبر داد. شاید بتوان گفت بهترین ویژگی جدید روشی هوشمندتر برای کشف خطرات و تهدیدهایی است که می تواند برنامه ها و داده هایی را که شرکت بر روی مایکروسافت آژور اجرا می کند، تحت تاثیر قرار دهد. امروز مایکروسافت از سرویسی با نام آشکارساز پیشرفته تهدیدها (Advanced Threat Detection) برای مرکز امنیت آژور خبر داد که به صورت عمومی از ماه دسامبر کار خود را آغاز خواهد کرد.


برت آرسنالت، رئیس مرکز امنیت اطلاعات در یک پست وبلاگی نوشت: "پس از سالها بررسی دلایل خراب شدن یک سیستم که مشتریان ما از حدود یک میلیارد کامپیوتر در سراسر جهان برای ما ارسال می کردند، مایکروسافت قابلیتی برای تحلیل این داده ها ایجاد کرده است که می تواند به صورت موثر سیستم های مورد توافق را تشخیص دهد زیرا این کرش ها اغلب در نتیجه تلاش های شکست خورده برای سوءاستفاده از سیستم و نرم افزارهای مخرب است." در هفته های پیش رو نیز مرکز امنیتی آژور، فضایی را برای فروشندگان دیگر محصولات به این سیستم اضافه خواهد کرد.
آژور تاکنون به صورت وسیع عمل کرده است و حال مزیت های بسیاری را از این عملکرد خود دریافت خواهد کرد. این نیز راهی برای مایکروسافت است تا در برابر رقبای زیربنای کلود یعنی وب سرویس های آمازون و پلتفرم کلود گوگل خود بایستد. ولی زیربنای کلود تنها لایه ای نیست که مایکروسافت تجارت کلود خود را در آن انجام دهد. این شرکت همچنین از محصولاتی مانند آفیس 365 و دیگر نرم افزارها بهره خواهد برد. مایکروسافت برای رسیدن به اهداف خود، از استارتاپ امنیت کلود Adallom بهره برد که می توانست بی قاعدگی ها و بی نظمی ها را در یک سیستم که منجر به خطرات و تهدیدها می شود، مانیتور کند.
مایکروسافت از تکنولوژی آدالوم استفاده کرد و چیزی به نام امنیت برنامه های کلود مایکروسافت ساخت. حال این ابزار در آوریل، موجود خواهد بود.
مایکروسافت نیز تکنولوژی Customer Lockbox خود را برای محدود کردن آنچه که کارمندان مایکروسافت می توانند با داده های کاربران پایانی انجام دهند، توسعه می بخشد. این ابزار برای شیرپوینت آنلاین و وان درایو تجاری در نیمه دوم سال 2016 موجود خواهد بود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر