یوتیوب همراه با ویژگی جدید محو کردن تصاویر و اشیاء در ویدئو

یوتیوب همراه با ویژگی جدید محو کردن تصاویر و اشیاء در ویدئو

گوگل ویژگی جدیدی را به ویدئوهای یوتیوب افزوده است. با استفاده از این امکانات جدید افراد می توانند هر جایی از ویدئو را که می خواهند محو کنند. برای این کار باکسی را بر روی محل مورد نظر قرار می دهید و یوتیوب به صورت خودکار و هوشمند در هر نقطه از ویدئو آن شی را تیره می کند.


با استفاده از این ویژگی پیشرفته، می توان سایز باکس را نیز تغییر داد و یا آن را حرکت داد و نیز زمان شروع و پایانی برای استفاده از آن در نظر گرفت. یک دکمه قفل نیز وجود دارد که باکس تیره کننده را در یک نقطه از صفحه قرار می دهد. می توان این تغییرات در ویدئو ذخیره کرد و یا ویدئوی دیگری را تولید کرد که این تغییرات را بازتاب دهد.
یوتیوب به این موضوع اندیشیده است که کاربران با استفاده از این ویژگی می توانند از اطلاعات حساس محافظت کنند مانند شماره های کارت های اعتباری و یا حتی می توانند صورت افراد را در مصاحبه ها و موقعیت های دیگر مخفی نگه دارند.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر