آیا ساعت های مبتنی بر مایع به بازار خواهند آمد؟!

آیا ساعت های مبتنی بر مایع به بازار خواهند آمد؟!


اگر شما یکی از طرفداران ساعت های پیشرفته و مجهز به تکنولوژی های برتر هستید و همچنان می خواهید جلوتر از دیگران حرکت کنید، یکی از گزینه های پیش روی شما، سری های H از ساعت های HYT است. با استفاده از این ساعت ها، در عوض اینکه دست خود را بچرخانید و ساعت را مشاهده کنید، از یک سیستم هیدرومکانیک استفاده می کند که مویرگ ها را با مایعی پر می کند!


HYT و برند Preciflex، بیست و سه  میلیون دلار دریافت کرده اند تا این ساعت های مبتنی بر مایع را بسازند که در واقع نوع جدیدی از جواهرات مایع محسوب می شود. Preciflex نیز از این تکنولوژی در حوزه های پزشکی و خودرو استفاده می کند، بنابراین رشد این تکنولوژی در سطوح ریزتر چندان تعجب برانگیز نیست.
HYT در مورد این دستگاه ها و تکنولوژی مورد استفاده بیش از این چیزی نگفته است، ولی انتظار می رود در سه سال آینده به بازار آید و در کنار دیگر رقبای خود، به رقابت بپردازد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر