بیلد 10586.122 ویندوز 10 موبایل چه ویژگی هایی دارد ؟

بیلد 10586.122 ویندوز 10 موبایل چه ویژگی هایی دارد ؟


یک بیلد جدید ویندوز 10 موبایل برای اینسایدرها !
مایکروسافت به تازگی بیلد 10586.122 ویندوز 10 موبایل را برای برنامه اینسایدر عرضه کرده است . این نسخه از جهاتی ارتقاء یافته و مشکلات آن رفع شده است . عرضه این بیلد جدید به این معنا می باشد که سیستم عامل ویندوز 10 گوشی همراه به زودی در بازار عرضه می شود .

آنچه همه را متحیر کرد این است که بیلد جدید هیچ یک از مشکلات بیلد های پیشین را ندارد که تقریبا امری بی سابقه می باشد . البته چنین تغییر رویکردی از این مطلب حکایت می کند که کار بر روی ورژن بروزرسانی شده ویندوز 10 موبایل پیشرفت خوبی داشته است و به زودی طرفداران ویندوز فون خبرهای جالبی را دریافت می کنند .

مایکروسافت مخصوصا اعلام کرده است که بیلد .122 فاقد مشکلاتی می باشد که مرورگر ادج مایکروسافت را تحت تاثیر خود قرار داده بود . در بیلدهایی که سابقا عرضه شده بودند وجود این مشکلات در کار وورد فلو (Word Flow) در هنگام وب گردی خلل ایجاد می کردند . مایکروسافت همچنین به رفع عیبی اشاره کرده است که از بستن همه تب های مرورگر جهت ارائه عملکردی بهتر جلوگیری می کرد .

ارتقاء کارایی ویندوز 10 موبایل

در ادامه می توانید لیست کامل ویژگی های بهبود یافته بیلد جدید را مشاهده کنید با وجود این یک بهینه سازی خاص وجود دارد که لازم است قبل از همه چیز به آن اشاره شود زیرا وجود این ویژگی نزدیک شدن به زمان عرضه ویندوز 10 موبایل را تایید می کند .

طبق جزییاتی که توسط گبه آول ، سرپرست برنامه ویندوز اینسایدر ، منتشر شده ، در بیلد جدید قابلیت اطمینان کلی سیستم عامل بهبود یافته است . این تغییر بخش استارت اسکرین ، بروزرسانی های نرم افزارها و نرم افزار فید بک ویندوز را تحت تاثیر خود قرار داده است که در واقع یک تغییر بسیار بزرگ محسوب می شود .

ویندوز 10 موبایل هم اکنون یک سیستم عامل سریع تر می باشد که ایجاد بهینه سازی های جدید در آن باعث شده که با اطمینان بسیار بالاتری از آن در دستگاه های ویندوز فون استفاده شود . اینسایدرها در گذشته از وجود مشکلاتی در زمینه قابلیت اطمینان سیستم عامل و بروزرسانی های نرم افزار خبر داده بودند از این رو می توان گفت که بهینه سازی و رفع این مشکلات توسط مایکروسافت یک خبر خوب محسوب می شود .

لیست زیر تغییرات و اصلاحاتی می باشد که مایکروسافت در بیلد جدید اعمال کرده است :

( کد )

بهینه سازی داده های ورودی کانجی (Kanji) هنگام استفاده از قابلیت کانتینیوم

افزایش سرعت که در آن تامبنیل (thumbnails ) فیلم ها ظاهر می شوند .

بهینه سازی به اشتراک گذاری اینترنتی در پیکره بندی های انتخابی شبکه های موبایل

رفع  مشکل  مایکروسافت ادج که در کار داده های ورودی وورد فلو در برخی از سایت ها خلل ایجاد می کردند .

رفع مشکلی که در گذشته از بستن همه تب های مایکروسافت ادج جلوگیری می کرد .

ارتقاء ثبت IMS در پیکره بندی های انتخابی شبکه موبایل

رفع مشکلی که در گذشته از اضافه سازی MSA کاربر در حین OOBE جلوگیری می کرد و همچنین مانع اضافه سازی مجدد اکانت بعد از بروز مشکل می شد .

ارتقاء همگام سازی ایمیل هنگام اتصال به شبکه های وای فای با استفاده از کپتیو پورتال (captive portal)

ارتقاء پروفایل های اتصال داده ها برای دستگاه های دو سیم کارته

پردازش زمینه ای بروزرسانی شده تغییرات چندگانه به منظور ارتقاء مدت عملکرد باتری دستگاه

ارتقاء کیفی ذخیره سازی فایل ویدئویی در کارت های حافظه SD

ارتقاء قابلیت اطمینان کلی سیستم عامل و همچنین قابلیت اطمینان استارت اسکرین ، بروزرسانی نرم افزارها و نرم افزار فید بک ویندوز

ارتقاء کیفیت صوت ضبط شده از روی فایل ویدئویی

ارتقاء قابلیت اطمینان آلارم ( کد )

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر