ماکت 8 اینچی خود را 3D چاپ کنید

ماکت 8 اینچی خود را 3D چاپ کنید


در ماه آپریل، دو هنرمند نیویورکی، یک مجسمه از Edward Snowden را در بالای ستونی در پارک Fort Green درشهر Brocklyn با پلاک قرمزی که لقب قهرمان به او داده شده است، نصب کردند. مجسمه 100 پوندی Snowden به سرعت در فایلThingiverse  قرار گرفت و اکنون طرفداران Snowden با چابگر3D می توانند یک ماکت 8 اینچی از مجسمه نیم تنه Snowden برای خود چاپ کنند.


عکس مجسمه برنز برای اولین بار از پایین گرفته شده است. فایل و مجسمه اصلی توسط هنرمندانی به نامAndrew Tider وJeff Greenspan وPoyle Trankina ساخته شده است. هدف اصلی از ساخت این مجسمه، گسترش آگاهی در باره فعالیت های Snowden است. از آنجایی که مجسمه برنزی مدت زمان طولانی به نمایش گذاشته نشده است هنرمندان تصمیم گرفتند طرحی را ایجاد کنند که هر کس بتواند یک نسخه از آن را در خانه داشته باشد.
این کار بزرگی خواهد بود اگر مردم عکس مجسمه را در فضاهای عمومی و اینستاگرام یا توییتر و فیس بوک در سراسر جهان گسترش دهند. درحالی که زمان بسیار کمی برای متقاعد کردن آمریکایی هایی که برای Snowden بر علیه NSAایستاده اند نمی گذرد اما مطمئنا کسانی که مجسمه نیم تنه را چاپ کردند قهرمان هستند و Snowden را قهرمان می نامند.
هنرمندان مورد حمایت NYPPقرار گرفتند و آنجا را خانه همیشگی Snowden اعلام کردند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر