چگونه بازی های اندروید را روی ویندوز PC اجرا کنیم ؟ !

چگونه بازی های اندروید را روی ویندوز PC اجرا کنیم ؟ !

چگونه بازی های اندروید را روی ویندوز PC اجرا کنیم ؟ !

امولاتور رایگان اندروید Nox App Player متخصص اجرای بازی های اندروید در دسکتاپ می باشد . در این خبر به آموزش نحوه استفاده از این نرم افزار پرداخته شده است . استفاده از ناکس آنقدر آسان است که نیازی به آموزش ندارد زیرا تنها کاری که کاربر باید انجام دهد این است که نرم افزار امولاتور ناکس را نصب کند و محیط مجازی اندروید را دقیقا همان جوری که بر روی گوشی و یاتبلت مدیریت می کند ، اجرا نماید . البته در این محیط وظیفه دادن فرامین "taps" و "swipes" را به جای انگشت ماوس بر عهده دارد .

برخی از بازی ها را باید با استفاده از صفحه کلید اجرا کرد به همین دلیل است که ناکس امکان استفاده از صفحه کلید را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد . برای فعال سازی این قابلیت شبیه سازی شده ابتدا باید " Ctrl-1 " را فشار داد و سپس ماوس را حرکت داد و یا کلیک کرد . هم اکنون تنها کاری که کاربر باید انجام دهد این است که یک کلید را که می خواهد انجام فرمانی را به آن بدهد ، فشار دهد . برای اختصاص فرامین دیگر نیز باید همین روند طی شود . به یاد داشته باشید که بعد از دادن فرامین به کلید ها بر روی گزینه " Save " کلیک کنید تا تغییرات اعمال شده شما ذخیره شوند .

روشی که در قسمت فوق شرح داده شد در بازی Crossy Road انجام گردید و به خوبی پاسخگوی روند بازی بود . کارایی  نرم افزار ناکس و نحوه تنظیمات آن در بازی هایی نظیر آسفالت 8 ایربورن ، بتمن : پیدایش آرخام و مردگان متحرک : جاده بقا نیز تست شده است . برای دانلود همه این بازی ها کاربر تنها باید به گوگل پلی استور مراجعه کند .

بازی هایی که در قسمت فوق نام برده شدند به راحتی بر روی دسکتاپ سیستم ایسوس زن بوک UX305 تست و اجرا شده اند . البته برخی از بازی ها مانند بتمن که گرافیک بالایی دارند با کمی کندی و تفاوت در سیستم گفته شده اجرا شدند . از ناکس می توان برای اجرای نرم افزارهای دیگری به جز بازی نیز استفاده کرد . این نرم افزار یک امولاتور اندروید عالی می باشد که سیستم عامل اندروید 4.2.2 را نیز پشتیبانی می کند . استفاده از چنین سیستم عاملی می تواند مشکلاتی را ایجاد کند با وجود این تعدادی از بازی های این سیستم عامل نیز تست شده اند و نتیجه رضایت بخش بوده است . ناکس ضبط فایل های ویدئویی را نیز ساده تر می کند از این رو امکان استفاده از این نرم افزار برای اهداف آموزشی نیز وجود دارد .

امولاتورهای مشابه دیگری نظیر اندی و آمیدوس نیز در گوگل پلی استور وجود دارند . آمیدوس می تواند سیستم عامل اندروید لولی پاپ را نیز پشتیبانی کند با وجود این اگر که بخواهید پارامترهایی نظیر سادگی کاربرد و میزان پشتیبانی بازی ها را مد نظر بگیرید ، ناکس اپ پلیر گزینه بسیار بهتری در مقایسه با دیگر محصولات مشابه برای استفاده محسوب می شود .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر