ویرایش Map Maker گوگل

ویرایش Map Maker گوگل


نقشه ابزاری برای کاربران است و نقاطی مانند، نقاط دیدنی ، پارک ها و نام خیابان ها در آن دیده می شود. هدف از تبلیغات اخیر سوء استفاده توسط حمایت کنندگان است. Edward Snowdenدر پاسخ به گوگل اعلام کرده که در ماه می Map Maker کم کم غیر فعال می شود با این حال این تصمیم گیری جنجالی بوده است.

مدیر محصول در مورد راهنمای نقشه گوگل توضیح می دهد و می گوید ویرایش هایی در Map Maker به صورت اتوماتیک و با توجه به کاربران انجام شده اما تیم Map Makerسیستم دستی ماه گذشته را تغییر داده، ثابت شده است که backlog دستی برای تیم خیلی سخت است و نمی توانند آن را نگه دارند. برای ویرایش هایی که در آستانه انتشار هستند تعداد کمی از آنها backlog  دارند.
گوگل می گوید آنها نمی توانند در نقشه گوگل چیزی را منعکس کنند. قبل از سرو صداهای اخیر گوگل در ماه آوریل تعهد داده است که  Spam را برای Map Maker بهبود بخشد. این شرکت همچنین برای اشتباه اخیرش عذر خواهی کرد و قول بهبود وضعیت و جلوگیری از استفاده ویرایش های نامناسب را داده است. اگرچه ممکن است به راحتی قابل حل نباشد. یکی از کاربران به ظاهر گرافیکی اندرید گفت: آپلود کردن بخشی از عکس، گول زدن مدیران جامعه است و تنها یک راه حل برای غیر فعال کردن آپلود آن وجود دارد و آن به روز رسانی Spam Map Maker و یا باز یابی آن به الگو های چند شبکه است.
در مورد این فعالیت ها گوگل تصمیم می گیرد. حملات اخیر، همه از اطمینان به Map Maker بوده که به صورت شگفت آوری برای سالها شکست ناپذیر بود.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر