5 نرم افزار برتر هفته ، حتما بخوانید !

5 نرم افزار برتر هفته ، حتما بخوانید !

آیا به دنبال برترین نرم افزارهای جدید هستید ؟ این خبر را حتما بخوانید . در این خبر با یک بازی جاده سازی ، یک نرم افزار پیام رسانی ، نقاشی ، خبر رسان و ... آشنا می شوید .

MZ395

آیا به دنبال برترین نرم افزارهای جدید هستید ؟ این خبر را حتما بخوانید . در این خبر با یک بازی جاده سازی ، یک نرم افزار پیام رسانی ، نقاشی ، خبر رسان و ... آشنا می شوید .


تی سورو (Tsuro)

MZ396

سازنده این نرم افزار چند ماه پیش نسخه iOS  این بازی را در بازار عرضه کرد و هم اکنون نوبت نسخه اندروید آن رسیده است . در این بازی کاربران باید با گذاشتن آجرها در کنار هم جاده ای را برای خود بسازند البته با توجه به این که جاده دیگر بازیکنان می تواند جاده سازی را برای کاربر کمی سخت کند . کاربر می تواند این بازی را در کنار 8 بازیکن آنلاین و یا رایانه ای دستگاه انجام دهد . در تی سورو هر کس که جاده طولانی تری بسازد ، برنده است .

قیمت : 5 دلار

منبع دریافت : آی تیونز و گوگل پلی

کولا (Cola)

MZ397

یک نرم افزار پیام رسان که با وجود این که مدت زیادی از عرضه آن گذشته بجز ارائه ایموجی های جدید ، تغییر زیادی نکرده است . هدف کولا این است که قرار گذاشتن برای پیک نیک رفتن را ساده تر سازد . نسخه iOS این نرم افزار کاری می کند که مخاطب شما سریع تر به پیام های شما پاسخ دهد . به طور مثال کاربر می تواند برای تعیین مکان نهار یک نظر سنجی ایجاد کند . با استفاده از شیوه پیام رسانی کولا کاربر همچنین می تواند نسبت به مکان و بهترین زمانی که مخاطبش را می تواند ببیند ، مطلع شود . پیام های نرم افزار پیام رسان کولا حتی به مخاطبانی که از این نرم افزار استفاده نمی کنند هم می رسد زیرا کولا از سیستم پیام دهی SMS استفاده می کند .

منبع دریافت : آی تیونز

سوئل (Swell)

MZ398

هر زمان که یک شبکه اجتماعی دعوت مبنا (Invite-only social network) وارد بازار شد سر و صدای زیادی ایجاد کرد ، سوئل هم از این قاعده مستثنى نیست . سوئل کاربر را قادر می سازد تا دو تصویر را با هم در شبکه قرار دهد تا از مخاطبان خود و یا حتی غریبه ها سریع تر بازخورد دریافت کند از این طریق کاربر می تواند زودتر در مورد سوال و افکار خود ایده ها و بازخوردهای دیگران را بشوند و کارهای خود را انجام دهد . کاربرانی که می خواهند از مزایای این نرم افزار استفاده کنند باید به آدرس توییتر @swellwtf که متعلق به سازنده سوئل است ، بروند .

منبع دریافت : آی تیونز

پیکازو (Pikazo)

MZ399

پیکازو چند ماهی است که وارد دنیای موبایل شده با وجود این هنوز هم جذابیت خود را حفظ کرده است . این نرم افزار تصاویر کاربر را به آثار هنری تبدیل می کند . پیکازو به نسل جدید شبکه های عصبی مجهز شده است تا جزییات یک تصویر را از هم جدا کند و سپس در کنار هم قرار دهد تا یک اثر جدید و زیبا ارائه کند . کاربر می تواند سبک نقاشی های مختلفی را انتخاب کند تا پیکازو تصویر انتخاب شده را با آن سبک خاص خلق کند . از آنجایی که تبدیل کردن تصاویر از این روش فرآیندی پیچیده است ، کاربر باید صبور باشد تا تصویر ساخته شده پیکازو را دریافت نماید . این احتمال نیز وجود دارد که نرم افزار نتواند تصویری را بسازد .

منبع دریافت : آی تیونز و گوگل پلی

سیکسو گو(SXSW Go)

MZ401

اگر که به دنبال شرکت در کنفرانس ها و فستیوال هایی هستید که هر سال برگزار می شوند ، این نرم افزار را دانلود کنید . شرکت در برخی از رویدادهای پرطرفدار گاهی سخت می شود از این رو اگر که می خواهید در این رویدادها شرکت کنید بهتر است که زودتر نسبت به زمان شروع آن ها مطلع شوید . با استفاده از سیکسو کاربر می تواند یک برنامه زمانی برای خود تهیه کند که چه زمانی به کدام فستیوال و یا رویداد برود . سیکسو کاربر را با رویدادهای مشابه موردعلاقه اش نیز آشنا می سازد .

منبع دریافت : آی تیونز و گوگل پلی

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .


 
نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر