IBM خدمات سرویس Cloudرا برای طراحی خودکار الکترونیکی (EDA) معرفی کرد

IBM خدمات سرویس Cloudرا برای طراحی خودکار الکترونیکی   (EDA)  معرفی کرد

در ابتدا سرویس Cloud ارائه شد. سپس رقابت اجتناب ناپذیر قابلیت های جدید، قیمت پایین تر و قدرت بالاتر برای مشتریان سرویس ابری ایجاد شد. و حالا تخصصی سازی سرویس Cloudبرای سوله های خاص به بازار عرضه می شود. IBM خدمات با عملکرد بالایی را برای طراحی خودکار الکترونیکی (EDA) ارائه داده است که مدعی شده اولین سرویس Cloud در سطح شرکتی و دارای امنیت با دسترسی به ابزار طراحی الکترونیک است.


این سرویس محصول مشترک سافت لِیر صاحب IBM که Cloud را ارائه می دهد و شرکت SiCAD می باشد که تخصص آن درEDA و روند طراحی است. همه ابزارها روی بستر نرم افزاری IBM گروه LSFاجرا می شوند و که بر روی سافت لیر Cloud عمل می کنند. این سرویس از سرورهای تک مستاجری با ایزوله سازی فیزیکی و شبکه ای استفاده می کند تا امنیت و ثبات حجم کار را تضمین شود.
در مرحله اول، سرویس جدید Cloud EDAابزارIBMالکترونیک اتوماسیون طراحی را عرضه می کند. ابزار کلیدی که در مرحله اول عرضه شد شامل تشریح و توضیح کتابخانه IBM می شود، که برای ساخت مدل های مبهم الکتریکی و زمان استفاده می شود و همچنین شامل بازبینی منطقی IBM است که از VHDL و زبان های طراحی وریلاگ برای سیستم های الکترونیک شبیه سازی شده استفاده می کند. در نهایت، سرویس جدید Cloudهمچنین IBM Spice را ارائه می دهد ، یک شبیه ساز مدار الکترونیکی که برای بررسی بی نقص بودن طرح و پیش بینی کارکرد مدار به کار می رود. کاربرانی که از سرویس با عملکرد بالاتر IBM  برای EDA استفاده می کنند، به مجوز های جداگانه برای استفاده از ابزار  EDAنیاز پیدا نخواهند کرد.
مثل بیشتر سرویس های  Cloud IBMبا استفاده از مدل پرداخت هزینه پیش از استفاده شارژ می شود و شرکت انتظار دارد که با ارائه هزینه پایین تر از ابزار EDA موجود و حذف نیاز به گرفتن مجوز به رکورد جدیدی در قیمت و عملکرد دست یابد.
یکی از بزرگترین مزایا برای کاربران امکان ساخت به صورت پویا منابع جدید و افزایش نیرو در زمان های بحرانی است. که پس از این که یک محصول از مرحله طراحی گذشت، به جای ساخت وحفظ زیربنای روی سایت برای کنترل اوج مصرف آن ،منابع را به عقب بر می گرداند.
روی جوول، رئیس سمی دیزاین گفت: " سرویس های با عملکرد بالای IBM برای EDA ، همراه با یک شریک با تجربه ای مثل SiCAD، باید برای اقتباس کلود برای IP و خانه های طراحی نیمه رسانا، ارزان قیمت و یک پارچه و بدون خطا باشد."
انتظار می رود که سرویس جدید با عملکرد بالای IBM برای EDA در سه ماهه سوم 2015 در دسترس عموم قرار گیرد.

 
مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر