آیا Apple TV کاملا ورشکسته خواهد شد؟

آیا Apple TV کاملا ورشکسته خواهد شد؟


اپل در ماه ژوئن دستگاه ی سخت افزاری جدید Apple TV را در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان منتشر خواهد کرد.بعد از سه سال اپل نسل سوم تلویزیون های خود را معرفی می کند.این روزها با  شایعات و حواشی زیادی درباره ی این اقدام اپل مواجه می شویم ،زمزمه هایی در مورد اینکه قرار نیست با پدیده ی خاصی مواجه شویم و احتمالا محصول جذابی نخواهد بود وجود دارد.


مثلا شنیده می شود سیستمی دارد که گاهی اتاق پذیرایی منزل را به لرزه می اندازد! و چند شایعه ی مذبوحانه از این نوع شنیده می شود که چیزی جز بازاریابی و تبلیغات نیست.
اپل باید برای جلب نظر بیشتر کاربران و مشتریان و فروش بیشتر محصولی که می خواهد ارائه دهد،قیمت معقولی برای محصولش انتخاب کند.
باید دید محصول جدید این شرکت خواهد توانست نظر مشتریانی که برای اپل صف های طولانی می کشند برآورده کند یا نه؟
در ضمن،دستگاه های فعال HomeKit اپل به زودی عرضه خواهد شد.
"ترولی مولر" سخنگوی شرکت اپل بسیاری از شایعات و حواشی در مورد محصولات جدید را کم ارزش و نادرست خوانده است.
HomeKit های طراحی شده توسط این شرکت ، شبیه یک ترموستات هوشمند به آیفون و آیپد و ساعت اپل این اجازه را می دهد که به وسایل هوشمند خانه متصل شوند و این امکان را به کاربران می دهند تا امنیت،روشنایی،قفل کردن درها و فعالیت های هوشمند دیگر خانه را با محصولات اپل خود کنترل کنند.(نقش هاب را ایفا می کند)
کاربران  این سیستم یعنی HomeKit خواهند توانست به وسیله ی سیستم سخنگوی اپل یعنی همان "Siri"معروف،وسایل و امکانات هوشمند خانه ی  خود را کنترل کنند.
به بحث Apple TV بازگردیم.
Apple TV می تواند برای اتوماسیون خانگی، مرکز قدرتمندی باشد.بنابراین این محصول به چیزی بیش تر از یک وسیله ی سرگرمی تبدیل خواهد شد.
شایعه هایی مبنی بر فعال سازی سیستم Siri بر روی این تلویزیون ها وجود دارد.همچنین طراحی ریموت کنترل جدیدی که احتمالا صفحه لمسی خواهد داشت.
به علاوه انتظار می رود اپل استور متناسب با نیازمندی کاربران دستگاه های جدید ،تحولاتی داشته باشد
نگرانی هایی حاکی از این وجود دارد که ارائه ی محصولات جدید نتواند همانند سابق این کمپانی را رو به جلو هدایت کند و جهشی برای این شرکت باشد.مخصوصا در بازار جدید پر از محصولات عجیب امروزی نتواند سربلند شود.
حدس زده می شود ارائه ی HomeKit می تواند مردم را به خرید و اتوماسیون کردن خانه ها علاقه مند کند.
یکی از ویژگی ها ی سیستم هایی که ارائه خواهند شد،توانایی انتقال اطلاعات  به یکدیگر است.این به این معنی است که شما نمایش فیلم یا سریالی  که از طریق یکی از اپلیکشین های تلویزیونی آیفون خود مثلHBO  دریافت می کنید ،می توانید نمایش فیلم را به Apple TV خود منتقل کنید.
در مورد طراحی و شکل این محصول گمانه زنی هایی وجود دارد و طرفداران اپل منتظرند که نتیجه ی کار را ببینند.
به هر حال بهتر است اپل امکانات جالبی را برای محصولش طراحی کرده باشد تا مصرف کنندگان برای خرید محصول جدید مشتاق شوند.
یکی از چالش های این شرکت برای عرضه ی محصول جدیدش، آموزش مصرف کنندگان خواهد بود.که همین نا آشنایی تقریبی مصرف کنندگان با سیستم ها ی هوشمند خانگی ممکن است راندمان فروش این شرکت را پایین نگه دارد.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر