گلکسی S7 ادج زیر تیغ اشعه ایکس !

گلکسی S7 ادج زیر تیغ اشعه ایکس !

گلکسی S7 ادج زیر تیغ اشعه ایکس !

mz436

برای ساخت یک گوشی هوشمند باید چه کارهایی را انجام دهیم یا به بیان دقیق تر برای ساخت یک گلکسی S7 باید چه کارهایی را انجام دهیم ؟ برخی از خبرگزاری ها با باز کردن گلکسی جدید جواب این سوال را تا حدی داده اند اما اگر که می خواهید یک نگاه دقیق تر بیندازید بهتر است که از اشعه ایکس برای مشاهده گلکسی S7 ادج استفاده کنید .


این آزمایش که توسط یک تکنسین رشته الکترونیک انجام شد از همه نقاط داخلی S7 تصویر برداری کرد . ظاهرا تکنسین ما توانسته است از دوربین اصلی ، مگنت های OIS احاطه کننده دوربین ، قلاب سیم مسی قرار گرفته در لوله ماده خنک کننده پردازشگر ، اسپیکر ، دوربین سلفی ، پردازشگر و مپ اشعه ایکس دستگاه دیدن کند . تصاویر اسکن شده نشان می دهند که سامسونگ برای این که بتواند گوشی جدید خود را در مقابل آب مقاوم سازد حداکثر توان خود را به کار گرفته تا قسمت هایی مانند اسپیکر گوشی ، جک هدفون ، پورت سیم کارت و دکمه پاور دستگاه را نیز در مقابل نفوذ آب عایق سازد .

mz437

طراحی دقیق داخلی و خارجی گلکسی S7 ادج بیانگر دقت زیادی است که سامسونگ امسال در زمینه جزییات محصولاتش از خود نشان داده است . البته سازنده سازش هایی هم کرده ، به طور مثال گوشی جدید فاقد حافظه پذیرفتنی مموری کارت SD ، سخت افزار فلش LED برای دوربین سلفی ، فناوری شارژ سریع 3.0 و قفل خودکار حامل می باشد . از نظر عده بسیاری از کاربران نداشتن چنین قابلیت هایی نقطه ضعف های بزرگی برای گلکسی جدید محسوب می شوند . احتمالا تعمیر پذیری پایین گلکسی S7 و تراکم ساخت اجزای داخلی این دستگاه توضیحی برای مشکل نا به هنجار عاملیت پورت دوکاره سیم کارت این گوشی هوشمند می باشد هرچند که باید در نظر داشت که هیچ دستگاهی بی عیب و نقص نیست .

گفته شده است که شاخص BOM گلکسی S7 ( بدون محاسبه نرم افزارهای مهندسی ، طراحی و یا ساخت ) در حدود 255 دلار هزینه دارد با وجود این می توان گفت که هزینه کلی ساخت یک گلکسی S7 ادج با احتساب هزینه های طراحی ، تحقیقات و ساخت از این رقم تا حد زیادی بیشتر می باشد . البته سامسونگ موفق شده است که هزینه های ساخت گوشی جدیدش را کاهش دهد با وجود این که محصول پرچم دار جدیدش به ویژگی هایی نظیر سیستم خنک کاری پردازشگر نیز مجهز است . حقیقت مسلم این است که نباید قدم های مثبتی را که سامسونگ در ساخت گوشی های هوشمند گلکسی S7 و گلکسی S7 ادج برداشته ، نادیده بگیریم .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر