پرسش و پاسخ هایی در مورد گلکسی S7 و S7 ادج ؛ پاسخ سوال های شما !

پرسش و پاسخ هایی در مورد گلکسی S7 و S7 ادج ؛ پاسخ سوال های شما !

پرسش و پاسخ هایی در مورد گلکسی S7 و S7 ادج ؛ پاسخ سوال های شما !

mz452

هفته گذشته یکی از سایت های خبری فرصتی را ایجاد کرد تا همه کاربران بتوانند سوال های مورد نظر خود را در مورد گوشی جدید سامسونگ بپرسند . در این رویداد سوال های زیادی پرسیده شد که در بررسی های انجام شده در زمینه گلکسی S7 پاسخ آن ها داده نشده است اما نگران نباشید زیرا با خواندن این خبر جواب همه سوال های خود را خواهید یافت . در این خبر به همه سوال های کاربران پاسخ داده شده است .


پرسش : گلکسی S7 در دست چه حسی دارد ؟

پاسخ : گلکسی S7 حس بهتری را به کاربر منتقل می کند زیرا در مقایسه با گلکسی S7 ادج اندازه کوچک تری دارد و همچنین قسمت منحنی شکل پشتی آن باعث می شود که دستگاه به خوبی در دست کاربر قرار گیرد . نداشتن لبه های تیز هم به نگه داشتن این گوشی هوشمند کمک می کند . نمی توان گفت که گلکسی S7 ادج را نمی توان به خوبی در دست گرفت اما با اطمینان می توان اعلام کرد که نمونه استاندارد این گوشی هوشمند نسبت به گلکسی S7 ادج از این لحاظ برتری دارد .

پرسش : کدام سنسور دوربین عملکرد کلی بهتری دارد ؟ IMX  یا سنسور سامسونگ ؟

پاسخ : تفاوت چندانی بین سنسور S5K2L1 ISOCELL سامسونگ و IMX260 سونی وجود ندارد . سنسور سامسونگ تصاویر گرم تری خلق می کند در حالی که سنسور سونی تصاویر دقیق تری می گیرد . به طور کلی می توان گفت که تفاوت ها ناچیز هستند .

سنسور سامسونگ

mz4530

سنسور سونی

mz4531

پرسش : آیا گلکسی S7 و گلکسی S7 ادج به قابلیت Screen Mirroring گلکسی S5 مجهز هستند ؟ این قابلیت در گلکسی S5 امکان متصل کردن این گوشی را از طریق وای فای به تلوزیون هوشمند فراهم می ساخت .

پاسخ : بله ، این قابلیت در گوشی جدید Smart View نام گذاری شده است . دستیابی به این قابلیت از طریق منو سریع عمودی دستگاه ممکن است .

پرسش : خریدن کدام گوشی عاقلانه تر است ؟ گلکسی S7 و یا گلکسی S7 ادج ؟ آیا همان طور که گفته می شود گلکسی S7 ادج در مقابل بهای پرداختی خود ارزش بیشتری دارد و کاربردی تر است ؟

پاسخ : بله ، ویژگی edge UX گلکسی S7 ادج تا حدی مفید تر و کاربردی تر است اما با وجود این نبودن این ویژگی ها نیز در گلکسی S7 استاندارد چندان محسوس نیست . مطمئنا این دو ویژگی قابلیت های جدیدی به میانجی کاربر می بخشند اما کاربر باز هم می تواند با استفاده از مدل استاندارد کارهای روزمره خود را به راحتی انجام دهد اما در کل اگر که به دنبال یک گوشی کوچک تر هستید که اقتصادی تر باشد گلکسی S7 استاندارد مسلما گزینه بهتری است .

پرسش : آیا گوشی های جدید به قابلیت های group play گلکسی S4 مجهز هستند ؟

پاسخ : خیر .

پرسش : آیا مدل بین المللی گلکسی S7 باندهای 4G LTE تی موبایل (tmobile) را پشتیبانی می کند ؟

پاسخ : بله ، گلکسی S7 مجهز به پردازشگر اگزینوس باندهای 1 ، 2 ، 3 ، 4 ، 5 ، 7 ، 8 ، 12 ، 17 ، 18 ، 19 ، 20 و 26 LTE را پشتیبانی می کند بنابراین می توان گفت که این مدل به راحتی شبکه های تی موبایل را در اختیار کاربر می گذارد . البته باید به یاد داشته باشید که مدل اگزینوس از نوع GSM و مدل اسنپدراگون از نوع CDMA می باشد .

پرسش : اگر که لانچر تاچ ویز (touchwiz) گوشی جدید را غیر فعال کنم ، آیا باز هم به لانچر بازی دستگاه دسترسی دارم ؟ آیا Corning Gorilla glass از نمایشگر گلکسی S7 محافظت می کند ؟

پاسخ : بله لانچر بازی با دیگر نرم افزارهای واسط هم کار می کند . به طور مثال در نمونه های تست شده از لانچر نوا استفاده شد و لانچر بازی دقیقا همان کارایی مور نظر را ارائه کرد و مانند یک نرم افزار معمولی در کشو نرم افزار گوشی ظاهر شد . پاسخ سوال دوم هم مثبت است . گلکسی S7 از Corning Gorilla Glass 4 بهره می برد .

پرسش : آیا هر دو مدل گلکسی S7 ویژگی Vulkan api را پشتیبانی می کند ؟

پاسخ : بله ، هر دو دستگاه این قابلیت را دارند .

پرسش : آیا در basic mode تفاوتی بین دقت رنگ گلکسی S7 و گلکسی S7 ادج وجود دارد ؟ برخی از منابع گفته اند که مدل گلکسی S7 ادج رنگ سبز را کمی پخش می کند ، مخصوصا زمانی که پیش زمینه متن یا تصویر به رنگ سفید باشد .

پاسخ : در تست های انجام شده نشان داده شد که گلکسی S7 ادج در مقایسه با مدل استاندارد دقت رنگ و حداکثر میزان روشنی بیشتری دارد اما با وجود این گلکسی  S7 در مقایسه با بردار بزرگ تر خود می تواند مقدار گاما بیشتری را تولید کند ، البته باید در نظر داشته باشید که این ویژگی ها به حالت basic mode تعلق دارند . در دیگر حالت ها نمایشگرها این دو قابلیت را مانند هم نشان می دهند . در پاسخ به سوال اصلی شما باید گفت که تفاوت چندانی بین عملکرد دو نمایشگر وجود ندارد .

پرسش : آیا نمایشگر گلکسی S7 روشن تر از نمایشگر گلکسی S6 است ؟ برخی از تست ها در جواب به این سوال پاسخ مثبت و برخی دیگر پاسخ منفی داده اند .

پاسخ : خیر . در تست های انجام شده گلکسی جدید 484 nits و مدل قدیمی 563 nits را از خود نشان داد .

پرسش : سامسونگ در چه تاریخی مدل سفید رنگ گلکسی S7 و گلکسی S7 ادج را در منطقه آمریکای شمالی عرضه می کند ؟

پاسخ : با توجه به شناختی که از سامسونگ داریم ، هرگز ! در صورتی که می خواهید گوشی جدید را با رنگ سفید خریداری کنید باید به مراکز خرده فروش واسط آنلاین مراجعه نمایید .

پرسش : آیا گلکسی S7 به قابلیت هایی از multiple user مانند  guest mode مجهز است ؟

پاسخ : متاسفانه هیچ یک از مدل های گلکسی S7 چنین قابلیتی را ندارند .

پرسش : کدام مدل در بازی عملکرد بهتری دارد ؟ مدل مجهز به پردازشگر اسنپدراگون 820 و یا مدل مجهز به پردازشگر اگزینوس 8890 ؟

پاسخ : هر دو مدل عملکرد یکسانی دارند .

پرسش : آیا راهی برای نشان دادن اطلاعات هواشناسی بر روی نمایشگر مدل گلکسی S7 ادج ، در حالتی که لاک اسکرین (lockscreen) فعال است ، وجود دارد ؟

پاسخ : متاسفانه خیر زیرا ویجت های لاک اسکرین در گوشی جدید وجود ندارند البته شاید بتوانید با استفاده از نرم افزارهای لاک اسکرین واسط به هدف خود برسید .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


4 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

محمود رحماني 1015

چهارشنبه, 07 تیر 1396

سلام
من گوشی s7 adeg دارم
متاسفانه وقتی دوربین فعال میکنم نمیتونم وارد تنظیمات دوربین بشم
وقتی میزنم رو تنظیمات دوربین تنظیمات یک ثانیه میاد و میره
در دوربین جلو و عقب امتحان کردم
تو حالت سيف مود هم كش دوربين پاك كردم

دوتا از دوستانم که گوشی سامسونگ (J1 2016) و J7 دارند هم این مشکل دارند…..

خواهشا کمکم کنید

پاسخ

milad

یک‌شنبه, 25 تیر 1396

سلام از دوستانی که میتوانند در این زمینه کمک و راهنمایی کنن عاجزانه تقاصا دارم.

گوشی من galaxy s7 flat g930p اوپراتور اسپرینت هست و تنها چیزی که منو رنج میده اینه که تترینگ هات اسپات گوشی روشن نمیشه و داخل منو تنظیمات وجود نداره
گزینه Download faster در منو موجود نیست
داخل تنظیمات sms گزینه delivery report نداره و طی بررسی هایی که انجام دادم متوجه شدم که اوپراتور اسپیرینت یک سری از امکانات رو قفل کرده تا وقتی گوشی رو داخل شبکه خودش اکتیو کردی باز و قابل استفاده بشه
متاسفانه هیچ سایت ایرانی راجب این موضوع حرفی نزده و این مشکل باز گشایی نشده من از شما خواهشمند ام که اگر براتون مقدوره در این رابطه منو راهنمایی کنید.
تشکر...

پاسخ

محمود رحمانی 1015

یک‌شنبه, 16 مهر 1396

سلام
با تشکر از شما
درست شد
سپاس...

پاسخ

alex

یک‌شنبه, 15 بهمن 1396

با سلام . من گوشی s7معمولی دارم وقتی کد *06#رو میزنم یا کلا کد میزنم اصلا عمل نمی کنه. لطفا راهنماییم کنید مشکل چیست

پاسخ

ثبت نظر