این تصاویر پیش زمینه متحرک را از دست ندهید !

این تصاویر پیش زمینه متحرک را از دست ندهید !

این تصاویر پیش زمینه متحرک را از دست ندهید !

mz4460

این تصاویر پیش زمینه زیبا انرژی تازه ای را به گوشی های اندروید شما منتقل می کنند !

یکی از راه های ساده زیبا نگه داشتن نمایشگر یک گوشی اندروید نصب تصاویر پیش زمینه زنده (live wallpaper) می باشد . تصاویر پیش زمینه زنده تصاویری متحرک و تعاملی هستند که همیشه تغییر می کنند تا ظاهری پویا به گوشی کاربر ببخشند . این تصاویر می توانند فقط یک بار و یا هر بار که کاربر دکمه پاور دستگاه را فشار می دهد ، تغییر کنند . از آنجایی که اندروید در طول چند سال اخیر کارآمدتر شده است این تصاویر زیبا انرژی زیادی را از باتری دستگاه کسر نمی کنند .


هم اکنون تعداد زیادی از کاربران اندروید از این شش پیش زمینه زنده زیبا استفاده می کنند .

دریم نایت ( پرو ) {Dream Night (Pro)}

4461

این پیش زمینه تیره و رویایی منظره ای از شب ، ابرها ، درختان و حیوانات را نشان می دهد . البته گاهی اوقات دسته ای از کرم های شب تاب و ستارگان دنباله دار نیز ظاهر می شود تا منظره نمایش داده شده طبیعی تر نشان داده شود . با استفاده از دریم نایت پرو کاربر می تواند بسته به این که چگونه می خواهد پیش زمینه گوشی خود را آرایش کند ، تنظیمات زیادی را پیاده سازد . به طور مثال این امکان وجود دارد که ظاهر ماه به طور متناسب با میزان شارژ باتری عوض شود . کاربر همچنین می تواند تعداد دفعات و سرعت دویدن حیواناتی را که در منظره ظاهر می شوند ، نیز تنظیم کند . یکی از قابلیت های بسیار خوب این تم امکان تنظیم پارالاکس آن می باشد . این خصوصیت کاربر را قادر می سازد تا میزان عمق صحنه را نیز تعریف کند . در صورتی که چند میانبر و یا ویجت دارید با استفاده از این تم از عوض کردن صفحات گوشی خود لذت می برید .

دریم نایت در دو نسخه رایگان و قابل خرید عرضه می شود . نسخه رایگان یک تجربه و ظاهر کلی از آرایش و جزییات تم را در اختیار می گذارد . کاربر می تواند با پرداخت 1.08 دلار نسخه حرفه ای این تم را خریداری کند .

سیرکلوکس ال دبلیو پی (Circulux LWP)

mz447

سازنده این تم گائولی (Gauli) نام دارد . این شرکت تا به حال جز برترین تم سازان جهان بوده است . سیرکلوکس می تواند 19 ویژگی مختلف را در کنار تعداد نامحدودی از حرکت ها و ترکیب رنگ های مختلف در اختیار کاربر بگذارد . در این پیش زمینه اشکالی زیبا و دایره مانند همیشه در حال چرخش هستند . هر بار که کاربر صفحه گوشی خود را روشن می کند طرح جدیدی ظاهر می شود از این رو نمایشگر همیشه ظاهر متفاوت و جالبی دارد . سیرکلوکس چند حالت پیش فرض دارد که آرایش و ترکیب کلی پیش زمینه را تعیین می کند اما با وجود این کاربر می تواند به سلیقه خود تنظیماتی را پیاده کند که ظاهر سیرکلوکس را زیباتر می سازد . پلات های رنگ سیرکلوکس ظاهر هر نمایشگری با هر اندازه ای را زیباتر می سازد . با استفاده از سیرکلوکس کاربر همچنین می تواند تراکم ، تعداد و سرعت چرخش رنگ ها را نیز تغییر دهد . نسخه رایگان این پیش زمینه چند حالت و ویژگی پایه را در خود دارد ؛ کاربر می تواند با پرداخت 1.95 دلار نسخه حرفه ای تم را خریداری کند .

مینیما پرو (Minima Pro)

mz448

سازندگان این پیش زمینه برای ساخت این تم از قوانین طراحی شرکت گوگل استفاده کرده اند . مینیما پیش زمینه گوشی شما را با استفاده از رنگ ها و اشکالی ساده تزیین می کند . ظاهر مینیما مانند این است که کاربر تعدادی از مقواهای رنگی را برش داده و به نحوی در کنار هم بگذارد که افکت قابل درک زیبایی ایجاد شود . نسخه رایگان مینیما نمایشگر گوشی شما را با چندین حالت پیش فرض آرایش می کند به نحوی که کاربر نسبت به انتخاب خود پشیمان نشود . مینیما امکان تنظیم کردن عمق و تعداد حرکات را در اختیار کاربر می گذارد علاوه بر این کاربر می تواند با استفاده از افکت های پارالاکس تم تنها با حرکت دادن گوشی خود اشکال موجود در پیش زمینه را حرکت دهد . در صورتی که این تم را انتخاب کرده اید توصیه می شود که نسخه حرفه ای (Pro) آن را نیز دریافت کنید تا بتوانید علاوه بر استفاده کردن از 70 حالت پیش فرض تم ، پیش زمینه مورد نظر خود را نیز بسازید . در صورتی که به سبک هنری به کار رفته در این تم آشنا باشید به سختی می توانید پیش زمینه ای زیباتر از مینیما را پیدا کنید .

اسپیس کلونی (Space Colony)

mz449

اسپیس کلونی از آن دسته از پیش زمینه های زنده اندروید می باشد که جزییات و تنظیمات زیادی را در خود جای داده است . شهری که در این تصویر پیش زمینه محصور شده شباهت زیادی به شهر کوراسکنت فیلم جنگ ستارگان دارد . آسمان شهر این تصویر پیش زمینه را ساختمان های درخشان ، فضاپیماهای در حال حرکت ، هاله های گرم و ... تزیین کرده است . کاربر با استفاده از این تم می تواند هر آنقدر که می خواهد تصویر پیش زمینه گوشی خود را با استفاده از طرح های مختلف پیچیده سازد . اسپیس کلونی حالت های مختلفی دارد . کاربر می تواند حالت مورد علاقه خود را از میان دیگر ترکیب های موجود در این پیش زمینه انتخاب نماید . این تصویر زنده پیش زمینه 1.95 دلار قیمت دارد و توسط Maxelus.net ساخته شده است . توصیه می شود که برای آشنا شدن با سبک طراحی این تم دیگر تم های ساخته شده توسط Maxelus.net را دانلود کنید .

میوزی ( Muzei)

mz450

میوزی یکی از انعطاف پذیر ترین تصاویر پیش زمینه زنده سیستم عامل اندروید می باشد که قابلیت های تنظیمی زیادی دارد . به طور خلاصه می توان گفت که میوزی یک پیش زمینه نیست بلکه کلاینتی می باشد که تصاویر دیگر را به عنوان منبع تصاویر پیش زمینه در اختیار می گیرد . میوزی می تواند تقریبا هر نوع تصویری را پشتیبانی کند . زمانی که تعدادی از تصاویر به عنوان منبع در اختیار میوزی قرار گرفتند کاربر می تواند مقدار چرخ آن ها را تعریف کند . این ویژگی در مقابل دیگر نرم افزارهای پیش زمینه که تنها تصاویر ثابت را نشان می دهند ، یک مزیت محسوب می شود .

آوسام لند پرو (Awesome Land Pro)

mz451

این پیش زمینه هم مانند دریم نایت صحنه ای از یک تصویر تقریبا ثابت را نشان می دهد . در این پیش زمینه چندین تم برای انتخاب کردن وجود دارد که هر کدام ترکیب رنگ های زیبایی را در خود دارند . با استفاده از این تصویر زنده پیش زمینه کاربر می تواند تعداد دفعات تغییر کردن تصاویر ، ظاهر شدن پرندگان و اجزای شناور را نیز تنظیم کند . لند پرو در ساده ترین حالت هم می تواند پیش زمینه ای زیبا برای گوشی کاربر باشد . کاربر می تواند این تم را با ساعت گوشی خود تنظیم کند تا تصاویر پیش زمینه متناسب با ساعت مختلف های روز تغییر کنند . لند پرو در یک نسخه رایگان نیز عرضه شده است تا کاربر بداند که چه نوع پیش زمینه ای را در اختیار دارد با وجود این در صورتی که بخواهید تصاویر و زیبایی های بیشتری را در پیش زمینه گوشی خود داشته باشید می توانید با پرداخت 2.95 دلار نسخه حرفه ای این پیش زمینه زنده را خریداری کنید .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .


 
نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر