10 تا از بهترین بازی های نقش آفرینی (RPG ها) برای اندروید

10 تا از بهترین بازی های نقش آفرینی (RPG ها) برای اندروید

10 تا از بهترین بازی های نقش آفرینی (RPG ها) برای اندروید

بازی های نقش آفرینی و یا رول پلی بسیار پرطرفدار هستند. با این ده بازی منتخب حال می توانید روی گوشی های اندروید خود نیز این بازی ها را انجام دهید.هیچ شکی نیست که بازی های نقش آفرینی یکی از پر طرفدار ترین انواع بازی های کامپیوتری می باشند. در این توع بازی ها، بازیکن ها یک کاراکتر را انتخاب می کنند و بسته به نوعی که بازی برنامه ریزی شده باشد کاراکتر خود را آموزش می دهند. بازی های نقش آفرینی (RPG) بازی هایی بسیار پر طرفداریدر کنسول ها می باشند و حال می توانید توسط گوشی های هوشمند و یا تبلت نیز آن ها را بازی کنید.



برای کسانی که می خواهند با دستگاه اندروید خود RPG بازی کنند، گوگل پلی گزینه های زیادی را پیش روی آن ها گذاشته است. البته همه آن ها رایگان نیستند اما بیشتر آن ها کاملا ارزش پولی که برای آن ها پرداخت می شوند را دارند. در اینجا ده تا از بهترین بازی های نقش آفرینی برای اندروید را معرفی می کنیم.
1-    Final Fantasy VI ( نهایت تخیل)


Final Fantasy VI و یا نهایت تخیل یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی از نظر طرفداران بازی های نهایت تخیل می باشد. این بازی دارای چهارده کاراکتر قابل انتخاب است که بیشترین تعداد را در بین بازی های نهایت تخیل دارد.
هر کاراکتر قابلیت های خاص خود را دارد. این بازی از یک سیستم نبرد به صورت نوبتی تشکیل شده که نقش هرکس در آن مشخص شده است.
رابط ها و کنترل ها طوری بهینه سازی شده اند که با صفحه نمایش لمسی سازگارتر باشد، و گرافیک آن طوری دوباره طراحی شده است که با استفاده از نیروی سخت افزار مدرن استایل و سبک کلاسیک نهایت تخیل 6حفظ شود.
مانند دیگر بازی های سری  نهایت تخیل این بازی دارای داستانی بسیار جذاب است که در کل تا بیش از 80 ساعت به پایان رساندن این بازی طول می کشد. اگر از بازی های نقش آفرینی خوشتان می آید حتما FFVI را در لیست خود قرار دهید.

2-    Dragon Quest VIII ( پویش اژدها 8)
پویش اژدها 8 یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی است که تا به حال برای اندروید ساخته شده است. این بازی نقش آفرینی با تصاویر سه بعدی و گرافیک های سبک ژاپنی ساخته شده است. پویش اژدها 8 از محیطی بسیار زیبا سه بعدی ساخته شده است که بازیکن می تواند در محیط پر رمز و راز، شهر ها و اطراف آن به جست و جو بپردازد. در ابتدا مبارزاتی نسبتا معمولی در طول روز صورت می گیرد، اما همین که شب می شود، جنگ هایی سخت تر با دشمنانی قوی تر صورت می گیرد.
در قسمتی از بازی ،بازیکن یک گلدان کیمیاگری جایزه می گیرد. این گلدان برای این به کار می رود که چند چیز را با هم مخلوط کنید و اسلحه و چیزهایی برای درمان درست کنید. این گزینه بسیار برای ساخت اسلحه های قدرت مند که قیمت آن ها در فروشگاه اسلحه بالاست بسیار گزینه خوبی می باشد.
این بازی همچنین یک کازینو دارد که دارای چند مینی بازی برای بازیکنان است که می توانند توسط آن اسلحه های قدرتمند و جایزه های دیگر برنده شوند.

3-    The Bard’s Tale – Xperia Edn ( داستان رامشگر)
داستان رامشگر یکی از پر طرفدار ترین بازی های اکشن نقش آفرینی است. این بازی اندرویدی یک دنیای بزرگ را ارائه می دهد که می توانید در آن بگردید. در آن بیش از 50 نوع دشمن، 12 رئیس، 16 کاراکتر جادویی و بیش از 150 نوع اسلحه، زره، ابزار، نمادها و مصنوعات موجود می باشد.
اگر از یک بازی نقش آفرینی با یک داستان خوب دوست دارید، از این بازی لذت خواهید برد و می توانید بدون خسته شد ساعت ها این بازی را انجام دهید .

4-    Chaos Rings II ( حلقه های هرج و مرج 2)
حلقه های هرج و مرج 2 دومین نسخه از سری بازی های حلقه های هرج و مرج است که  برای اندروید ساخته شده است. حلقه های هرج و مرج 2 دارای فضایی کلاسیک با یک داستان کاملا جدید است که در ابتدا با سرعت بالا و تجربه ای داستان محور خود بازیکن را تحت تاثیر قرار می دهد. همچنین کاراکتر های  این بازی زیاد هستند، این بازی با صداگذاری های واقعی ساخته شده و تصاویر آن بسیار زیبا می باشند.
گرافیک یکی از نقاط قوت و کیفیت بازی حلقه های هرج و مرج 2 می باشد. مدل کاراکترهای اکثرا مانند نسخه قبلی هستند، اما جزئیات بسیار زیاد برای این کاراکترها، از لباس گرفته تا موها ، بسیار دقیق طراحی شده اند.
حلقه های هرج و مرج 2 دارای یک سیستم کنترل ساده و سر راست است که باعث می شود بازی کردن با صفحه لمسی بسیار ساده تر شود. اگر هنوز بازی اصلی حلقه های هرج و مرج را انجام نداده اید حتما باید این کار را انجام دهید.

5-    Zenonia 5 ( زنونیا)
زنونیا 5 پنجمین بازی از این سری بازی هاست. مانند بازی های قبلی؛ زنونیا 5 دارای ماجراجویی های بسیار و دشمنان خطرناک است. در ابتدا، باید کاراکتر خود را انتخاب کنید. چهار نوع کاراکتر متفاوت وجود دارد: دیوانه، مکانیک، جادوگر و پهلوان. هرکدام از این کاراکتر ها قابلیت ها و حرکات خاص خود را دارا می باشند.
شاید جالب ترین نکته در مورد این بازی داستان عمیق و بسیار جالب آن است. بر اساس کاراکتر انتخابی داستانی جدا با پلات و ماموریت های خاص به شما ارائه می شود.
همچنین با کامل کردن یک ماموریت خاص، به شما سکه و تجربیات خاصی نیز داده می شود. هرچه بیشتر تجربه کسب کنید، سطح شما بالاتر می رود. با سکه ها می توانید کاراکترهای خود را ارتقا دهید و همچنین ابزارها سلاح ها جدید بخرید.
در اضافه، زنونیا 5 همچنین قابلیت چند بازیکن همزمان نیز دارد که به بازیکن ها این امکان را می دهد که با هم و به صورت چند نفره بازی کنند.

6-    Brave Trials ( محاکمات شجاعانه)
محاکمات شجاعانه یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی است که توسط IGG.com برای اندروید ساخته شده است. این بازی نوعی تجربه جدید بازی با ترکیب چند المان بازی را به شما ارائه می دهد. نوع جنگ و مبارزه بسیار شبیه به سری زنونیا است. سه کلاس در محاکمات شجاعانه موجود می باشد: سرکش، جادوگر و جنگنده، که هرکدام امکان انتخاب  کاراکتر زن و مرد را به شما می دهد.
بهترین چیز در مورد این بازی این است که دارای یک سیستم پیشروی بسیار عالی دارد، به این صورت که سطح کاراکتر به سرعت بالا می رود و می توانید قابلیت های جدید به آن اضافه کنید. این بازی به شما تجربه یک بازی نقش آفرینی بسیار عالی را می دهد که در آن سطوح و ماموریت های فراوان وجود دارد. اگر یک تجربه خوب و رایگان بازی نقش آفرینی را دوست دارید امتحان کنید این بازی را از دست ندهید.

7-    Evoland ( اولند)
اولند یک بازی کوچک نقش آفرینی بسیار عالی است که در ابتدا با یک فضای دو بعدی به سبک قدیمی شروع می شود و به یه فضای بسیار زیبای سه بعدی منتهی می شود.
در ابتدا می توانید فقط یک حرکت اسکرول به اطراف انجام دهید، اما بعد از کامل کردن یک سطح انجام حرکات دیگر نیز امکان پذیر می شوند. هرچه بیشتر بازی کنید این بازی پیشرفته تر می شود. در نهایت، می توانید یک فضای سه بعدی بسیار زیبا را باز کنید که مانند فضای بازی های کنسول روی گوشی های اندروید می باشد. در ابتدا این بازی حسی نوستالژیک از بازی های نقش آفرینی را به شما می دهد.
همچنین بازیکن می تواند موفقیت ها و ستاره های بسیار زیادی را به دست بیاورد و از فضایی دو بعدی به فضایی سه بعدی حرکت می کند.

8-    RPG Symphony of the Origin( آر پی جی سمفونی منبع)
آر پی جی سمفونی منبع یک بازی نقش آفرینی جدید است که توسط شرکت Kemco ساخته شده است، که دارای داستانی بسیار جذاب و مبارزاتی حماسی بین شیاطین اعماق زمان است.
مانند بیشتر بازی های نقش آفرینی کلاسیک، در این بازی نیز با پیش رفتن در بازی و کسب موفقیت به شما جایزه داده می شود و سطح بازیکن بالا می رود و می توانید عملکرد آن ها را شخصی سازی کنید و خودتان آن ها را تغییر دهید. در این بازی مهارت ها به اسلحه وابسته است و فقط وقتی که کاراکتر اجازه استفاده از آن ها را می دهد که در کار کردن با یک اسلحه مهارت کافی را یافته باشید.
چیزی که در مورد بازی سمفونی منبع بسیار جالب است انیمیشن و صداگذاری های بسیار قوی در طول مبارزات است که باعث می شود جنگ ها بسیار واقعی تر به نظر برسند. کاراکترها صداگذاری شده اند که هر چند وقت یک بار صحبت می کنند که باعث می شود بازی بسیار جذاب تر و واقعی تر به نظر برسد.

9-    Chain Chronicle ( زنجیره تاریخ)
زنجیره تاریخ یک بازی نقش آفرینی بسیار جذاب و هیجان انگیز است. بازیکن ها باید تا پنج واحد را در برابر موج دشمنانی که به سراغشان می آیند کنترل کنند.
زنجیره تاریخ یک بازی رایگان برای موبایل است. در این بازی، شما در نقش یک قهرمان تنها بازی می کنید که تا پنج واحد از شوالیه ها، روحانیون، کمانداران، سربازان و جادوگران را برای محافظت از دنیای Yggdra از دست سیل عظیم دشمنان کنترل می کنید.
در میان این ماجراجویی ها، با متحدانی با مهارت های مختلف آشنا می شوید. بیش از 150 متحد در این بازی وجود دارد که وقتی با آن ها متحد شوید، به مکان ها و داستان های جدید دسترسی پیدا می کنید.

10-    Doom & Destiny ( رستاخیز و سرنوشت)
رستاخیز و سرنوشت یک بازی نقش آفرینی استاندارد است که شما در آن می توانید کنترل چهار کاراکتر را در بازی در دست بگیرید. هرکدام از این چهار کاراکتر کلاس خود درا دارند. این چهار کلاس نینجا، جنگ جو، دزد دریایی و جادوگر هستند که هر کدام از آن ها مهارت های مخصوص خود را دارند.
جدا از کاراکترهای قابل تنظیم و تعادل در ویژگی ها و قدرت ها، رسیدن به سطوح خاصی باعث می شود که کاراکتر قدرت ها و قابلیت های جدید به دست آورد.
هر قهرمان تا حد خاصی نیروی جدید به دست می آورد و می تواند ورد هایی که خریده و یا دریافت کرده را با هم ترکیب کند. این کار باعث می شود که کاراکتر ها بسیار انعطاف پذیر شود و بتوانند کارهای بسیار زیادی انجام دهند.
رستاخیز و سرنوشت عناصر بسیار جدید و جالبی دارد که بازی را بسیار جذاب می کند. این بازی به تمام طرفداران بازی های نقش آفرینی پیشنهاد می شود، به خصوص کسانی که انواع بازی های نقش آفرینی کلاسیک را بسیار دوست می دارند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


3 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

الیاس

جمعه, 10 آبان 1398

خدایی یکم خلاقیت داشته باشید اینترنت پرشده از کپی پیست های قدیمی و کهنه واقعا احتیاج هست که یکم نگاه متفاوت تری تو این بخش داشته باشیم مدت هاست دنبال بازی خوب میگردم اما بازی خوبی معرفی نمیشه و بازیهای هرچند خوب بخاطر نبود حمایت ب ای کاربران ایرانی و ... کمتر بهشون پرداخته میشه برخی بازیها هم که اکثرا پولی و یا هک شده هستند و زیبایی بازی رو از بین بر ند و بعد از یک مدت حمایت های لازم از سوی ش کت تابعه انجام نمیشه یا در موارد دیگه نیاز نیست بازی کنید بازی خودش با ی میکنه شما فقط پول بدید آخرین بازی خوبی که دیدم نظم آشوب دو بود که به مدد بازیکنان تاپ و عدم تفکیک بین بازیکنان و نبود ابدیت مناسب و پولکی شدن با،ی و هک زیاد قدیس رو ز و هنوز که هنوز تو کف بازی مثل هاورکرافت هستم اما ان رو هم شرایط خوبی نداره و تمام دوستداران رو ناراضی کرده امیدوارم نگاه متفاوت تری رو در آینده شاهد باشیم

پاسخ

کیهان

پنج‌شنبه, 19 دی 1398

داداش الیاس اصلا نمیدونی چقدر باهات موافقم همه چی رو دارن پولی میکن و گند میزنن به روح بازی و داستانش و هر جا هم مثلا میری سرچ کنی بهترین نقش افرینی فقط یه بازی میاره که اونم خیلی وقته قدیمی همه سایتا هام یهجور اونو توضیح میدن انگار واسه ما همه تو اینترنت یه جور فکر دارن
بابا از قدیم گفتن یه چشم اضافه یه دیدگاه بیشتره ...همه از هم کپی میکنن بعدشم انتظار ولوشو دارن کاربرای ایرنی هم دیگه نابود شدن ناموسا

پاسخ

حمید

پنج‌شنبه, 17 بهمن 1398

سلام اقا نمیشه یه بازی بسازن اولش یه مقدار پول بگیرن اشکال نداره ولی هی هر دیقه نگن الماس بخر پیشرفت کن بازی به مساوی بودن تو با بازیکنای دیگه است که حال میده اگه من پول بیشتری خرج کنم در جا نفر اول بشم نفر اول که چند وقته داره بازی میکنه و بازیشو پیشرفت میده ول میکنه میره

پاسخ

ثبت نظر