طرح پشتیبانی جدید اپل به نام +Apple Care برای آیفون،آیپد و ساعت های اپل

طرح پشتیبانی جدید اپل به نام +Apple Care برای آیفون،آیپد و ساعت های اپل


طرح پشتیبانی جدید اپل به نام Apple Care+ برای ایفون،آیپد و ساعت های اپلApple Care : نامی است برای بخش پشتیبانی فنی اپل و طرح حفاظتی از محصولات این شرکت.


بخش پشتیبانی اپل خدمات تازه ای به نام   Apple Care+ ارائه کرده است.این طرح ضمانت نامه ای است که آیفون، آیپد و ساعت های اپل را به مدت دو سال اضافه تر تحت پوشش گارانتی قرار می دهد.
افرادی که ساعت های smartwatch اپل را دارند، سه سال تحت پوشش گارانتی خواهند بود.
در واقع این طرح جدید یک تغییر در سیاست های شرکت اپل است که هم باعث افزایش خریدار می شود و هم ارزش محصولات و ضمانت های این شرکت را نسبت به قبل بالا می برد.
این ضمانت شامل محصولاتی که با باطری هایشان مشکل دارد می شود.قبلا  برخی از محصولات این شرکت بیش از 50 درصد از باطری آن ها شارژ نمی شد و کسانی که تا این درصد شارژدهی مشکل داشتند تحت پوشش و حمایت ضمانت نامه ی Apple Care  قرار می گرفتند، اما با طرح Apple Care+  این عدد به 80  درصد رسیده است و این بخش اعلام کرده است که دستگاه هایی که مشکل این چنینی در آن ها دیده شود، این نقص به صورت رایگان و با تعویض قطعات جدید و معادل همان قسمت انجام می گیرد و اگر باز هم مشکل حل نشود دستگاه به رایگان با دستگاهی دیگر مانند خودش تعویض می شود.
هزینه ی ضمانت نامه ی Apple Care+ برای آیفون و آیپد حدودا 100 دلار است.برای ساعت های اپل هزینه ی این ضمانت نامه به مدل ساعت بستگی دارد.این قیمت ها از 150دلار شروع می شود و تا 1600 دلار ادامه می یابد.

 

 

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر