کلک زدن مایکروسافت به گوگل

کلک زدن مایکروسافت به گوگل


در ماه مارس Being ادعا کرده که از بین 5 جستجو، یکی از آنها مربوط به Being است. این اعداد بیشتر به منبع انتشار آن بستگی دارد. State Counter گزارش داده که تنها 12% جستجو ها در being انجام می شود. با این حال  Being در حال مطرح شدن است.


 Being قدرت الگوریتم Yahoo است که باعث شده بیشتر از آن استفاده شود. براساس آمار گیری ComScore در آمریکا از بین سه نفر، یکی از کاربران در جستجو های خود از being استفاده می کند که بخش عمده ای از جستجو هاست.
در طول سال گذشته جستجو در رایانه رو میزیBeing در آمریکا بیش از 10% رشد داشته است.
خرید دستگاه های رایانه رومیزی به خاطر تبلت ها و بقیه دستگاه های موبایل دچار رکود شده اند. در واقع درک کمتر از تکنولوژی و سرمایه گذاری کمتر کاربران که مانند مرورگر پیش فرض به رایانه رو میزی یا Internet Explorer بستگی دارد باعث تغییراتی در Being شده اند. با این حال داده ها نشان می دهند که بازار Google Chrome در حال افزایش است در حالی که روند کلی Being نسبت به طراحی Intrnet Explorer پایین تر می باشد.
 جالب است که در دسامبر سال 2014 هم زمان با فصل خرید برای کریسمس Internet Explorer از Chrome پیشی گرفت. کاربران هنوز برای دانلود مرورگر پیش فرض جدید از Internet Explorer استفاده می کنند.
پس اگر تغییری در بازار مرورگر ها ایجاد نشده Being چگونه پیشرفت میکند؟ اگر به بازار سیستم عامل در طول سال گذشته نگاه کنیم آغاز عملیات جستجو از یک محیط، نه تنها شامل جستجوی مرورگر وب سایت است بلکه برنامه های کاربردی را نیز جستجو میکند. در بازار آمریکا Windows 8.1 در مارس سال 2014 حدود 6% و در مارس سال 2015 حدود 17% افزایش داشته است.
ویندوز 8.1 با Being Smart Search با جستجوی Charm  کامل شده است. نتایج جستجو را به طور مستقیم بر روی رایانه رومیزی ارائه می دهد. علاوه بر این مایکروسافت نسخه ارزانتر ویندوز را به نام Windows 8.1 با Being وارد بازار کرده است. تولید کنندگان PC با تغییر موتور جستجوی Internet Explorer مخالفت کردند اما Being در جلو و مرکز ویندوز 8.1 است.
جستجوی وب در ویندوز 8.1 مشهور نیست
به نظر نمی رسد ویندوز 8.1 تنها دلیل پیشرفت Being باشد. در سطح بین المللی ویندوز 8.1، گوگل همچنان با تسلط بر بازار جهانی حدود 88%جستجوگر دارد. همان طور که گفته شد، بازار جهانی از الگوریتم جستجوی  Being شامل Yahoo است این جستجو در سراسر جهان از 7.6 درصد به 8.3 درصد افزایش داشته است. از همه مهمتر رشد سریع Being در اوایل سال 2013 قبل از انتشار ویندوز 8.1 شروع شد.
 یکی از آخرین سوء ظن هاReward  Being است. امتیاز جایزه مایکروسافت برای استفاده از موتور جستجوی Being است. تلاش ویژگی های جدید Being و تست محصولات و خدمات انتخاب شده مایکروسافت ادامه دارد. Being Reward به خاطر پیشرفت آشکارش درآمریکا کاملا مشهور است. Being Reward در سال 2010 معرفی شد و اوایل با Being  همکاری نمی کرد اما پیشرفت ها ادامه پیدا کرد تا در نهایت با هم همکاری کردند.
 افزایش محبوبیت Being در آمریکا به خاطر بازاریابی موفقش نیز بود. از سال 2013، Being پیش بینی کرده بود که جزء اکثریت برندگان اسکار خواهد بود. موتور جستجوBeing ، بهترین اطلاعات از مد، غذا، تکنولوژی و مسافرت را دارد اما تلاش می کند که بتواند نتایج ورزشی را نیز پیش بینی کند. سال گذشته Cortana به درستی فاینال جام جهانی را پیش بینی کرد. در ماه اکتبر سال گذشته،  Being انتخابات را پیش بینی کرد.
Being ابزار جستجوی پنهان
همانطور که در بالا اشاره شد قدرت الگوریتم جستجوی Yahoo، Being است و موتور جستجوی پیش فرض Fire Fox است. به همین ترتیب مرورگر Amazon s silk بر روی Kindle Fire است  و مانند همه اینها Being یک موتور جستجوی پیش فرض است. در سال 2013، Apple موتور جستجوی پیش فرض Being را برای دستیار دیجیتال خود Siri ساخت. یک سال بعد Apple همچنین Being را برای جستجوی ویژه خود کامل کرد. گوگل موتور جستجوی پیش فرض Safari و قدرت جستجو در Chrome دو تا از محبوب ترین مرورگرهای جهان باقی مانده است.
 Being به آرامی در حال گسترش است. اما به گفته مدیر مایکروسافت انتظار نمی رود که Being بتواند در جستجوی پیشرفته با گوگل رقابت کند. مایکروسافت بر جستجوی زبان طبیعی و فن آوری جستجو و چیز هایی که مردم در حال حاضر انجام می دهند تمرکز کرده است.
Cortana می تواند Being را بهتر کند
Seitz به وضوح به Cortana اشاره کرده است. مایکروسافت دستیار دیجیتال قدرت Being، Cortana  شخصیت محبوب بازی Halo را با ویژگی های جستجوی پیشرفته ترکیب کرده است. مایکروسافت تا حدودی دیر به بازی رسیده است اما ممکن است در نتیجه اجرای این فن آوری جدید به خوبی جلو برود. بعد از شروع به کار windows Phone 8.1 ، Cortana تبدیل به یک ویژگی کلیدی در ویندوز 10 شده ست.
 در ویندوز 10 جستجو به محلی در Windows Taskbar حرکت می کند. شما می توانید کلمه کلیدی را تایپ کنید یا دستیار دیجیتال را با صدای خودتان فرماندهی کنید. شبیه Siri وGoogle با Cortanaتغییراتی در نحوه جستجو مایکروسافت صورت گرفته است.  که در iOS و اندروید در آینده در دسترس خواهد بود.
مدیر اصلی Being گفت ما معتقد هستیم که Being به عنوان جستجوگر توسعه پیدا می کند و درحال حاضر به خوبی و فراتر از حد خود در حال حرکت است جایی که یک مرورگر و نوعی پرس و جو را در یک جعبه جستجو راه اندازی کرده ایم. اگر مایکروسافت حرکت به سمت جعبه جستجو را راحت تر کند در آینده می توان بیشتر از Being لذت برد.
خطرات تجارت گوگل در اروپا
در حالی که Being با شهرت و همفکری و ساختن متوالی خود را ثابت کرده است گوگل وارد مرداب می شود. پس از سرپیچی از حقوق فراموش شده که قبلا موافقت شده بود، به عنوان یک حق انسانی توسط دادگاه اروپا، گوگل به موضوع بازجویی چهارساله کنترل کننده قیمت ها توسط کمیسیون اروپا تبدیل شده است. اخیرا گوگل به سوء استفاده از خدمات انحصاری و نقص قوانین در رابطه با ارائه خدمات خود متهم شده است.
 علاوه بر اینها، اثرات آن می تواند جریمه سنگین و محدودیت بیشتر در موتور جستجو ایجاد کند. در حال حاضر 91% از جستجوها در اروپا توسط گوگل انجام می شود که بر اساس این جریمه ها گوگل چیزهای زیادی را از دست خواهد داد. در سال 2010، مایکروسافت با اتهامات مشابهی روبرو شد. انتشار ویندوز با Internet Explorer از قبل نصب شده که برای تسلط بر بازار انجام شده بود. مایکروسافت مجبور شد به کاربران ویندوز برای انتخاب مرورگر، پیشنهاداتی بدهد که منجر به کاهش سریع Internet Explorer در بازار اروپا شد. در اوایل سال جاری، قرعه کشی انتخاب مرورگر تمام شده و فعال شدن مجدد آن مطرح نشده است.
با مرورگر جدید مایکروسافت، که از قبل بر روی windows 10 نصب شده و Cortana برنده این همفکری است Being نه تنها در ایالت متحده بلکه در اروپا و سایر نقاط جهان به سرعت مشهور می شود. زیرا 1.5 میلیارد کاربر فعلی ویندوز در سطح جهانی برای ارتقاء ویندوز خود به Windows 10 در تابستان امسال دعوت خواهند شد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر