5 نرم افزار اندروید که نباید آن ها را از دست دهید !

5 نرم افزار اندروید که نباید آن ها را از دست دهید !

هیچ چیز برای یک طرفدار نرم افزار بهتر از این نیست که بتواند یک لیست جدید از نرم افزارهای سودمند را که در طول هفته توسط سازندگان عرضه می شود ، در یک جا داشته باشد . در این خبر هم مانند همیشه سعی کرده ایم که شما را با بهترین نرم افزارهای هفته آشنا کنیم . با خواندن این خبر با نرم افزارهایی آشنا می شوید که می توانند اوقات خوبی را برای شما فراهم کنند و یا به شما در استفاده بهینه از زمان کمک نمایند !

زیرو کلیک (Zero Click)

 

منبع دریافت : گوگل پلی

قیمت : رایگان
زیرو کلیک یک نرم افزار جدید از Domino’s Pizza است که شما را قادر می سازد تا با راه اندازی نرم افزار برای خود یک پیتزا سفارش دهید . برای این کار کاربر تنها باید در سایت رسمی Domino یک اکانت برای خود بسازد و سپس سفارش خود را وارد کند ؛ بعد از انجام این فرآیند زمانی که کاربر نرم افزار زیرو کلیک را باز کند هزینه سفارش به طور خودکار از حساب اعتباری وی کسر می گردد . زیرو کلیک همچنین به کاربر 10 ثانیه زمان می دهد تا در صورت بروز اشتباه در سفارش دهی ، فرآیند ثبت سفارش را کنسل سازد . با زیرو کلیک در سریع ترین زمان ممکن غذای خود را سرو می کنید .

دیزنی کراسی رود (Disney Crossy Road)

منبع دریافت : گوگل پلی
قیمت : رایگان ( قابلیت ارتقاء از طریق خرید داخلی )
دیزنی گفته که این نرم افزار را چند وقت پیش وارد بازار کرده است . این بازی شباهت زیادی با کراسی رود ابتدایی دارد و در واقع تنها تفاوت آن زمانی آشکار می شود که کاربر شخصیت های کارتونی ساخته شده توسط شرکت دیزنی را آزاد می سازد و با آن ها فرآیند بازی را ادامه می دهد . کراسی رود در واقع ورژن مدرن شده بازی فراگر (Frogger) است که در آن کاربر باید کرکتر خود را از جاده ها و موانع موجود در آن ها عبور دهد . با این بازی کودکان می توانند اوقات شادی را برای خود داشته باشند .

اچ تی سی وایو (HTC Vive)

منبع دریافت : گوگل پلی
قیمت : رایگان
در کنار عرضه اچ تی سی وایو سازنده یک نرم افزار را نیز با این اسم وارد بازار کرد . این نرم افزار عملکرد ساده ای دارد و در واقع نقش یک میانجی را بین دستگاه شما و هدست VR بازی می کند . اچ تی سی وایو پیغام های کاربر را هنگامی که وی در حال انجام یک بازی VR است به او ارائه می کند و همچنین در داشبورد سیستم ذخیره می سازد . با استفاده از این نرم افزار کاربر علاوه بر این می تواند به تماس های از دست رفته و یا همچنین پیام های متنی خود پاسخ دهد . اچ تی سی وایو یک برنامه زیبا می باشد که کاربرد خوبی دارد .

کینگدام هرتس آنچیند (Kingdom Hearts Unchained X)

منبع دریافت : گوگل پلی
قیمت : رایگان ( قابلیت ارتقاء از طریق خرید داخلی )
این نرم افزار هم اکنون پس از گذشت زمانی طولانی از عرضه ورژن ابتدایی آن برای پلت فرم های اندروید و iOS موبایل نیز عرضه شده است . در این بازی ماجراجویی کاربر باید کرکتر خود را در دنیاهای دیزنی هدایت کند و دشمنان خود را شکست دهد . کینگدام یک بازی رایگان می باشد اما با وجود این سازنده آن صحنه های کارتونی را به خوبی در آن ادغام کرده است . امتحان کردن این بازی مخصوصا به افرادی که با سری بازی های کینگدام هرتس آنچیند آشنایی دارند ، توصیه می شود .

ردیت (Reddit: The Official App)

منبع دریافت : گوگل پلی
قیمت : رایگان
ردیت در هفته ای که گذشت نرم افزار خود را وارد بازار ساخت اما نتیجه چندان خوبی از عرضه محصول خود نگرفت . نرم افزار عرضه شده عملکرد و ظاهر خوبی دارد و کاربر را قادر می سازد تا اکانت خود را بررسی و در سایت به طرق مختلف جست و جو کند با وجود این کاربران نظر چندان خوبی در مورد آن نداشته اند و معتقد بوده اند که عملکرد نرم افزار ارائه شده به خوبی عملکرد نرم افزار اصلی نیست ؛ به همین دلیل ریتینگ این نرم افزار جدید تا حد زیادی در گوگل پلی افت کرد . علی رغم همه این تفاسیر می توان گفت که اپلیکیشن جدید یک محصول خوب محسوب می شود و لیاقت امتحان شدن را دارد .

 

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


4 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

amo j

چهارشنبه, 25 فروردین 1395

پیگیری اینجور برنامه ها فقط وقت تلف کردنه به کار آدم نمیاد . برنامه باید جوری باشه که ارزش داشته باشه آدم لحظاتی رو با اون سپری کنه

پاسخ

پارسا

چهارشنبه, 25 فروردین 1395

اینا چی بودن که نباید از دستشون بدیم!
با این سرتیترهای خبری با محتوای نامربوط مطمئن باشید اعتماد کاربران به شما از بین میره.

پاسخ

علیرضا

چهارشنبه, 25 فروردین 1395

5 نرم افزار اندروید که نباید آن ها را از دست دهید !؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی واقعاً این نرم افزار‌ها تو ایران کاربردی هستند!
Reddit: The Official App؟؟؟؟؟؟
Zero Click????????
HTC vive????????
اون دوتا هم که بازی هستند آقای مجتبی ذکایی
وقت مردم رو با این تیترها و این مطالب به درد نخور تلف نکنید

پاسخ

مجتبی ذکایی

سه‌شنبه, 31 فروردین 1395

با سلام خدمت خواننده محترم .
از این که همچنان به سایت فیسیت پایبند هستید متشکریم . در مورد بعضی از خبرهای این چنینی این مسئله وجود دارد که فیسیت در خارج از ایران هم خواننده دارد و از این رو باید برای این دسته از عزیزان هم آگاهی صورت گیرد اگرچه که برداشت مصطلح غلطی که شایع شده است این می باشد که خوانندگان ایرانی خارج از کشور دیگر به زبان فارسی احتیاجی ندارند .
باتشکر

پاسخ

ثبت نظر