پیش نمایش نسخه ی پانزدهم ویژوال استودیو منتشر شد.

پیش نمایش نسخه ی پانزدهم ویژوال استودیو منتشر شد.

پیش نمایشی از نسخه ی بعدی ویژوال استودیو در کنفرانس Build مایکروسافت منتشر شده است.
ویژوال استودیو 15 ( با ویژوال استودیو 2015 اشتباه نگیرید !) ، پیش نمایشی است که حمایت نشده است و توسعه دهندگان می گویند دامنه ی ویژگی های جدید در آن محدود است.

 پیش نمایشی از نسخه ی بعدی ویژوال استودیو در کنفرانس Build مایکروسافت منتشر شده است.

ویژوال استودیو 15 ( با ویژوال استودیو 2015 اشتباه نگیرید !) ، پیش نمایشی است که حمایت نشده است و توسعه دهندگان می گویند دامنه ی ویژگی های جدید در آن محدود است، چرا که بیشتر کار بر روی زمینه ای صورت گرفته است تا ویژوال استودیو را قادر سازد که با قالب جانشین مایکروسافت به نام vNext فعالیت کند . این قالب کوچکتر و پرکاربرد تر از ASP.NET می باشد.

برخی ویژگی ها که بهبود یافته یا اضافه شده اند دربردارنده ی ویرایش و ادامه XAML برای WPF و اپلیکیشن های جهانی ویندوز هستند. این خصایص همچنین شامل آنالیزگرهای استایل برای C# و ویژوال بیسیک می باشند.

پیش نمایش جدید ، نصب کننده ای سبک وزن دارد که می تواند ویژواال استودیو را به فضای کم تر از 300 مگا بایت ، فشرده کند. سپس شما می توانید به صورت دلخواه ، پشتیبانی برای دیگر ویژگی ها اضافه کنید. نصب کننده ی آشنا تری نیز به عنوان نصب کننده ی جدید – که هنوز در مرحله پیش نمایش است – اضافه شده است.

این نسخه ، آخرین به روز رسانی های ابزارهای ویژوال استودیو را برای Apache Cordova ، با پشتیبانی از نسخه ی شش Cordova در بردارد که شامل ساختار بهتر پیام های خطا و یکپارچگی npm می باشد. اکنون شما می توانید از یک نسخه ی sandbox استفاده کنید در عین حالی که ویژوال استودیو از تنظیمات پروکسی ِ سیستم ها پیروی می کند. نکته ی قابل توجه این است که نسخه ی جدید ، دیگر پروژه های windows store 8.1 را پشتیبانی نمی کند.توصیه شده است که شما پروژه های Cordova خود را به ویندوز 10 به روز رسانی کنید.

ابزارهای توسعه ی جهانی اپلیکیشن نیز به روزرسانی شده اند که شامل زنجیره ابزار بومی بهبود یافته ی .NET می باشند و دارای بهبودهای متعدد نمایش زمان اجرا برای اپلیکیشن های مدیریت شده ی  UWP در ویژوال استودیو هستند. کامپایلر ویژوال C++ و کتابخانه ی آن با پشتیبانی بیشتر ویژگی های C++11 و C++14 ، به روز رسانی شده اند.همزمان پشتیبانی هایی برای ویژگی های مورد انتظار در C++17 استاندارد ، صورت گرفته است.بزرگترین تغییرات قابل توجه کامپایلر ، پشتیبانی قالب متغیرها و بهبود های constexpr می باشد.

پایگاه داده ی جدید بر پایه ی SQLite نیز اکنون به عنوان پیش فرض برای C++IDE قرار گرفته است که باید عملیات پایگاه داده مانند "رفتن به توضیحات" و " یافتن تمامی ارجاع ها " را سرعت ببخشد و همزمان زمان تجزیه ی راه حل های ورودی را بهبود ببخشد.

پیش نمایش  خدمات زبان جاوا اسکریپت جدید – با فایل های تعریفی   TypeScript    که برای بهبود IntelliSense  مورد استفاده قرار گرفته اند – نیز ارائه شده است.این پیش نمایش شامل    InstelliSense برای حاشیه نویسی نظرها در فایل های متنی جاوا اسکریپت می باشد و همچنین ترکیب و ویژگی های JSX همانند تولید کننده ها و ماژول های ES2016  را پشتیبانی می کند.

XAML بهبود یافته یعنی اینکه شما می توانید در حالیکه WPF یا اپلیکیشن جهانی ویندوز در حال کار است ، XAML را ویرایش کنید و تغییرات را در برنامه ی در حال اجرای خود ببینید.در ویرایشگر کد ، شما می توانید تغییرات مورد نظر خود را ایجاد کنید و این تغییرات در برنامه ی در حال اجرا بدون نیاز به کامپایل دوباره نشان داده می شود.

NuGet زمینه ی دیگری است که – با بهبود هایی شامل توانایی خواندن عناصر رمزگذاری شده توسط خدمات مختلف - توجه را جلب می کند . و در واقع برای عملیات ساخت  iOs و اندروید در comtentFiled  و برای NuGet در حال اجرا در محیط لینوکس و دیگر محیط های اپل ،پشتیبانی هایی تهیه می کند.

اکنون اشکال زدا ، به شما اجازه می دهد که شرایطی را به پیکر بندی ِ اشکال زدا اضافه کنید و  بتوانید آن را  برای شکست یا جهش ِ انتظارات تحت شرایط مشخص همچون ماژول های مشخص ، تنظیم کنید.

این پیش نمایش شامل آخرین ابزارهای بهبود آفیس و داده ی سرور SQL است که SQL سرور ِ 2016  و پایگاه داده ی Azure SQL می باشد. برای SQL Server شما قابلیت برنامه ریزی بیشتری در پایگاه داده بدست می آورید و عملیات اتصال بهبود یافته در ابزارهای داده ی سرور SQL را ارائه می دهد که اکنون به صورت خودکار سرور SQL پایگاه داده های SQL را کشف می کند. سپس شما می توانید تنها با یک کلیک ساده به آنها متصل شوید.

ابزارهای توسعه دهنده ی آفیس اکنون دارای قالب های مشخص افزودنی به اکسل ، ورد ، پاورپوینت و اوت لوک هستند. این ابزارها همچنین برای خصیصه های افزودنی جدید آفیس همانند دستور های افزودنی ،استخوان بندی UI و نسخه ی جدید آفیس ، پشتیبانی هایی ارائه می دهند.

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر