5 نرم افزار اندروید که نباید آن ها را از دست بدهید !

5 نرم افزار اندروید که نباید آن ها را از دست بدهید !

هیچ چیز برای یک طرفدار نرم افزار بهتر از این نیست که بتواند یک لیست جدید از نرم افزارهای سودمند را که در طول هفته توسط سازندگان عرضه می شود ، در یک جا داشته باشد . در این خبر هم مانند همیشه سعی کرده ایم که شما را با بهترین نرم افزارهای هفته آشنا کنیم . با خواندن این خبر با نرم افزارهایی آشنا می شوید که می توانند اوقات خوبی را برای شما فراهم کنند و یا به شما در استفاده بهینه از زمان کمک نمایند !

اچ تی سی بوست پلاس (HTC Boost+) 

قیمت : رایگان

اچ تی سی بوست پلاس نرم افزار جدیدی از شرکت اچ تی سی می باشد که روی بسیاری از دستگاه های اچ تی سی نصب می شود و خوشبختانه تقریبا همه کاربران نیز می توانند از آن استفاده کنند . این نرم افزار کاربردهای محدودی دارد اما یکی از آن دسته نرم افزارهای پاک کننده ( cleaner ) می باشد که به گفته اچ تی سی به منظور افزایش کارایی ، صرفه جویی در مصرف باتری و پاک کردن اطلاعات اضافی از حافظه گوشی ها ساخته شده است . در مورد این نرم افزار یک خبر خوب و یک خبر بد وجود دارد . خبر خوب این است که بوست پلاس می تواند فایل های غیرضروری و فایل های کش دستگاه را پاک کند و خبر بد این است که برخی از اجزای باقی مانده  از این فایل ها احتمالا هم چنان در حافظه دستگاه باقی می مانند . این نرم افزار به طور رایگان عرضه شده است .

آئورورا : قرنطینه (Aurora: Quarantine)

قیمت : 1.47 دلار

آئورورا یک بازی پازل جدید است که که در آن کاربر باید یک توپ را هدایت کند و از این طریق پازل های بازی را حل نماید . یکی از علت های مشهور بودن این بازی گرافیک آن است که در مقابل گرافیک دیگر پازل های عرضه شده بسیار بهتر می باشد .  داستان بازی از این قرار است که زمین آلوده شده است و شما در نقش ربات WALL-E ( کرکتر نظافت چی یکی از کارتون های شرکت پیکسار ) در زمین باقی مانده اید . کاربرانی که این بازی را بررسی کرده اند گفته اند که عملکرد کنترلر های بازی کمی گیج کننده است اما جای نگرانی وجود ندارد زیرا سازنده این بازی گفته است که به زودی یک کنترلر بهتر را برای آن ارائه می کند . قیمت آئورورا 1.47 دلار می باشد . این بازی خرید داخلی ندارد .

آستو فیس میکر (ustwo Face Maker)

قیمت : رایگان

اگر که به یاد داشته باشید آستو همان سازنده ای بود که بازی جالب مونیومنت ولی (Monument Valley) را وارد بازار کرد . این سازنده در هفته ای که گذشت یک نرم افزار ساعت اندروید را با نام فیس میکر وارد بازار کرد . این نرم افزار دو ساعت با نام های کلاسیک و تریو (Trio) را در اختیار کاربر می گذارد که کاربر می تواند ظاهر آن ها را به سلیقه خود تغییر دهد . فیس میکر آپشن های ادیت سازی زیادی را در اختیار کاربران می گذارد از این رو توانسته است نظر تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کند . این اپلیکیشن به طور رایگان عرضه شده است و خرید داخلی ندارد .

سوپر آرک لایت (Super Arc Light)

قیمت : 0.99 دلار ( دارای خرید داخلی )

سوپر آرک لایت یک بازی تیر اندازی چرخان و رنگارنگ می باشد . در این بازی کاربر یک نقطه را که حول یک مرکز کانونی در حال چرخش است ، کنترل می کند . در آرک لایت کاربر باید با از بین بردن دشمنان خود از نفوذ کردن آن ها به مرکز کانونی جلوگیری کند . کنترل کردن کرکتر بازی ساده است به این نحو که کاربر تنها باید روی صفحه نمایشگر ضربه بزند تا سلاح کرکتر فعال شود و یا این که برای داشتن تیر اندازی مداوم دست خود را روی نمایشگر نگه دارد . آرک لایت یک بازی مشکل می باشد که صحنه های آن با سرعت بالایی حرکت می کنند و علاوه بر این کاربر می تواند در آن آیتم هایی را آزاد سازد . خریدن این بازی برای گذراندن اوقات فراغت ایده بدی نیست !

کوت (Quote)

قیمت : رایگان / 2.49 دلار

کوت یک ریدر RSS جدید است که امروزه نمونه های کمتری از نرم افزارهای هم خانواده آن وارد بازار شده است . این نرم افزار دارای یک سبک کمینه ای می باشد که رابردی معنا دار به RSS دارد و امکان همگام سازی و مدیریت اینوریدر (Inoreader) و فیدلی (Feedly) را در اختیار کاربر می گذارد . کوت تنظیمات و کنترل های ساده ای دارد به این نحو که به طور مثال کاربر می تواند زمان همگام سازی را نیز در آن برنامه ریزی کند . این اپلیکیشن در دو نسخه رایگان و حرفه ای عرضه می شود . کاربرانی که نسخه حرفه ای کوت را نصب کنند می توانند تم های بیشتر و اکانت های چندگانه را در اختیار بگیرند و علاوه بر این از شر تبلیغات نیز به دور باشند . در صورتی که به دنبال یک RSS ساده هستید که با فیدلی و اینوریدر هماهنگ باشد ، کوت آپشن خوبی است . 

 

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر