پنج اپلیکیشن برتر کاهش وزن برای اندروید

پنج اپلیکیشن برتر کاهش وزن برای اندروید

اپلیکیشن های زیادی وجود دارند که به شما کمک می کنند تا وزن خود را کم کنید. در این مقاله ما پنج تا از بهترین ها را به شما معرفی می کنیم.

اگر می خواهید وزن کم کنید و روی فرم بمانید، گوشی هوشمندتان می تواند به کارتان بیاید. می تواند به شما کمک کند تا بتوانید کالری دریافتی خود را کنترل کنید تا به وزن مورد نظر خود برسید و سالم بمانید.
وقتی که نوبت به اپلیکیشن های کاهش وزن برای اندروید می رسد، گزینه های رایگان زیادی پیش روی شما هستند. این اپلیکیشن ها می توانند با اعلام این که چه وقت چه چیز بخورید و همچنین کالری دریافتی روزانه شما در رسیدن به وزن مورد نظر به شما کمک کنند. در این جا پنج اپلیکیشن رایگان کاهش وزن را به شما معرفی می کنیم.
1-    MyFitnessPal
MyFitnessPal یکی از پر طرفدار ترین اپلیکیشن ها برای شمارش کالری است که به شما کمک می کند تا غذا و نوشیدنی روزانه و همچنین میزان ورزش خود را کنترل کنید. 6 میلیون غذا در این برنامه موجود است که می توانید با جست و جو در پایگاه داده آن ها را بیابید و یا به راحتی غذای خود را به صورت دستی و یا اسکن بارکد به این لیست اضافه کنید. وقتی که آن را تنظیم می کنید باید اطلاعاتی در مورد خود، از جمله تاریخ تولد، وزن و قد و همچنین وزن مورد نظر خود و این که در این هفته قصد دارید چقدر وزن کم کنید را وارد کنید.
سپس این اپلیکیشن یک برنامه برای شما تنظیم می کند، که مقدار کالری که باید مصرف کنید را به شما می دهد که در بالای صفحه برنامه روزانه ظاهر می شود و شما می توانید غذا و نوشیدنی که می خورید و مقدار ورزشی که انجام می دهید را به آن اضافه کنید. وقتی که آن را اضافه می کنید، می بینید که کالری غذاها کالری مصرف شده در ورزش اضافه می شود و به این صورت به راحتی می توانید کنترل کالری ها را در دست بگیرید.

2-    Lose It!
Lose It! یک اپلیکیشن پر طرفدار دیگر برای کاهش وزن است که میلیون ها بار دانلود شده است. با این اپلیکیشن می توانید میزان کالری که نیاز دارید را تنظیم کنید، میزان کالری مصرفی ورزش و مواد غذایی مانند پروتئین، کربوهیدرات و چربی مصرفی را کنترل کنید. این برنامه برنامه کاهش وزن شما که به روش زندگیتان می خورد را مدیریت می کند. این برنامه پایگاه داده بزرگی از غذا و ورزش دارد که می توانید به آن متصل شوید و آن را روی دستگاه خود نصب کنید.
بهترین چیز در مورد این اپلیکیشن آن است که می توانید با به اشتراک گذاری روند پیشرفت خود با دوستان از آن ها انگیزه بگیرید. این برنامه به شما تیپ هایی مانند میزان خواب مورد نیاز، غذاهایی که کالری مشخصی دارند و موارد دیگری مانند آن که باید دنبال شوند. همچنین می توانید با دوستان خود رقابت کنید و توسط اپلیکیشن از وضعیت یک دیگر خبر دار شوید.

3-    Fooducate Weight Loss Coach
Fooducate یک اپلیکیشن رایگان کاهش وزن است که با کمک کردن به کاربران برای انتخاب بهتر غذا مانند یک مربی کار می کند. با این برنامه می توانید بارکد محصولات غذایی را اسکن کنید تا به آن از نظر سلامتی نمره A تا D دهد.
با این اپلیکیشن می توانید میزان کالری دریافتی روزانه خود را تنظیم کنید و دریابید که کدام غذاها دارای مواد تشکیل دهنده ناسالم هستند. این اپلیکیشن برای هر کسی که سعی دارد وزن کم کنم و یا زندگی سالمی داشته باشد پر استفاده است، چرا که می توانید با توجه به مواد تشکیل دهنده محصولات اطلاعات غذایی آن ها را آنالیز کنید.

4-    Diet Point
Diet Point یک اپلیکیشن شمارش کالری است که به شما اجازه می دهد روند کاهش وزن خود را کنترل کنید و همچنین با افرادی که سعی در کاهش وزن دارند آشنا شوید. این اپلیکیشن بیش از 130 برنامه کاهش وزن دارد که با توجه به وضعیت خاص خود می توانید از بین آن ها انتخاب کنید. همچنین برای هرکدام از این برنامه ها لیست خرید وجود دارد که انتخاب را برای شما بسیار راحت می کند.
در اضافه، بیشتز 500 تیپ به شما می دهد که به شما در کاهش وزن کمک می کند. یک حساب کننده BMI نیز وجود دارد که می توانید با آن محاسبه کنید که وزن و قدتان با هم در تناسب هستند و یا خیر، همچنین یک کنترل گر وزن و مانیتور نیز روی آن وجود دارد.
این اپلیکیشن قابلیت های نوآوری زیادی مانند یادآور وعده های غذایی، لیست خرید و غیره را ارائه می دهد. می توانید وارد گروه شوید و با افرادی که در وضعیت مشابه شما هستند در ارتباط باشید. این گروه ها به شما کمک می کنند تا انگیزه خود را در مورد کاهش وزن از دست ندهید.

5-    Noom Coach: برنامه کاهش وزن
Noom Coach یک اپلیکیشن چند کاره است که ابزارهای بسیار زیادی به شما معرفی می کند تا در کاهش وزن و داشتن زندگی سالم به شما کمک می کند. این اپلیکیشن با انگیزه دادن و آموزش عادت های غذایی سالم به شما کمک می کند تا وزن کم کنید. این برنامه به شما یک برنامه غذایی می دهد که باید به صورت روزانه آن را دنبال کنید. می توانید غذای خود را به آن وارد کنید و به شما بازخوردی از تاثیر آن روی برنامه غذایی شما می گذارد.
برای انگیزه دادن به شما، این اپلیکیشن وقتی که در عمل کردن به برنامه خود موفق می شوید شما را تشویق می کند و وقتی که چیزی را از دست دادید به شما تیپ می دهد. Noom Coach یک اپلیکیشن رایگان است که مانند یک مربی برای شما عمل می کند، امکان کنترل و همچنین پشتیبانی گروهی را به شما می دهد.

 

منبع خبر: androidtipsz

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر