Counter-Strike 1.6 برای اندروید عرضه شد !

Counter-Strike 1.6 برای اندروید عرضه شد !

شرکت والو (Valve) ، سازنده با مهارت یادآور لحظه های دلتنگی ، اخیرا نسخه اندروید بازی زیبای کانتر استرایک 1.6 (Counter-Strike 1.6) را نیز ساخته است ؛ هنوز هیچ خبری به طور رسمی در مورد عرضه این بازی برای این پلت فرم منتشر نشده است بنابراین بهتر است که در صورت بروز هرگونه مشکلی انتظار پشتیبانی از شرکت استیم (Steam) را نداشته باشید اگرچه که جای خرسندی وجود دارد که بالاخره امکان اجرای این بازی از طریق گوشی های موبایل نیز فراهم شده است .

علیبک اوماروو (Alibek Omarov) اخیرا این بازی را برای گیت هاب (Github) فرستاده است تا کاربران در صورت تمایل بتوانند آن را دریافت کنند ، البته کاربران باید در استیم اکانت داشته باشند تا بتوانند کانتر را بر روی پلت فرم اندروید اجرا کنند زیرا برخی از فایل های مرتبط با این بازی در استیم قرار دارد . این وابستگی به استیم فقط در زمینه اجرای بازی وجود دارد به این نحو که در مورد سایر جزییات گیت هاب مسئول می باشد .

در صورتی که می خواهید از کنترلر های لمسی استفاده کنید اجرای مراحل بازی کانتر بیشتر از آنچه که فکر می کنید سخت می شود . دیدن دمو این بازی که برای پلت فرم اندروید در فضای مجازی ارائه شده است نیز این موضوع را تایید می کند به همین دلیل توصیه می شود که از یک کنترلر و یا گیم پد پشتیبانی کننده استفاده نمایید .

این اولین باری نیست که یک بازی محبوب قدیمی در قالب یک ایده خلاقانه برای پلت فرم اندروید عرضه می شود ؛ به تازگی یک گیم بوی (Game Boy) بروز شده با قابلیت اجرای بازی های امولاتوری از طریق رسپبری پی (Raspberry Pi) نیز برای اندروید عرضه شده است . باعث خوشحالی است که بازی های محبوب قدیمی نظیر کانتر در چنین حجم گسترده ای هنوز هم برای سخت افزار و نرم افزارهای مختلف ساخته می شوند .

منبع خبر: androidauthority

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر