کلمات زبان‌های مختلف را با روشی آسان یاد بگیرید

کلمات زبان‌های مختلف را با روشی آسان یاد بگیرید

ما در یک مقاله آموزشی، اپلیکیشن‌های برتر آموزش زبان را به شما معرفی کردیم. اکنون در این مطالب آموزشی می‌خواهیم به شما اپلیکیشنی را معرفی کنیم، که فراگیری کلمات زبان‌های گوناگون را برای شما آسان می‌کند.

اپلیکیشن Semper - Learn Vocabulary، یکی از اپلیکیشن‌های برتر برای آموزش کلمات زبان است. شما با این اپلیکیشن می‌توانید به یادگیری لغات به ۵۱ زبان، با  بیش از۲۵۰۰ بسته آموزشی بپردازید.

این اپلیکیشن علاوه بر اینکه به آموزش لغات به شما کمک می‌کند، در تقویت حافظه هم موثر است، چرا که این اپلیکیشن برای شما سوالات ریاضی و معما طراحی می‌کند. برای حل آنها تنها کافی است جواب درست را انتخاب کنید. با روش‌های آسان توسط این اپلیکیشن، شما می توانید مهارت‌های ریاضی خود را در ۲ هفته دو برابر کنید و لغات را سریع‌تر به خاطر بسپارید. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید خود را برای آزمون‌های SAT، GRE، GMAT و یا ACT آماده سازید.

قابلیت‌های اپلیکیشن Semper - Learn Vocabulary به شرح زیر است:

    افزایش یادگیری و تقویت حافظه و هوش

    نمایش سطح هوشی شما

    افزایش مهارت‌های ریاضی شما

    امکان فراگیری آسان لغات ۵۱ زبان متنوع

    نمایش روند تغییرات آمادگی ذهنی شما

    دانلود رایگان از گوگل‌پلی

این اپلیکیشن از الگوریتم‌هایی که استفاده می‌کند، سرعت یادگیری را بسیار بالا می‌برد و ذهن شما در زمینه‌های مختلف آماده‌تر می‌سازد.این اپلیکیشن دارای رتبه ۴ از ۵ است در گوگل‌پلی و کاربران زیادی این اپلیکیشن را دانلود کردند و از آن برای فراگیری کلمات و تقویت حافظه خود استفاده می‌کنند.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر