Fallout Shelter برای پلت فرم های اندروید و iOS بروزرسانی شد !

Fallout Shelter برای پلت فرم های اندروید و iOS بروزرسانی شد !

پشتیبانی قابلیت 3D تاچ و اضافه سازی آپشن های تنظیم سازی جدید تنها برخی از ویژگی های نسخه بروز رسانی شده می باشند !

برای طرفداران بتسدا (Bethesda ) که همچنان به بازی فال آوت شلتر ( Fallout Shelter ) پایبند می باشند ، خبرهای خوبی منتشر شده است . سازندگان این بازی اعلام کرده اند که فال آوت شلتر را ارتقاء داده اند .

این بازی برای هر دو پلت فرم اندروید و iOS بروز رسانی شده است اگرچه که تغییراتی کوچکی بین بازی های این دو پلت فرم وجود دارد ، به طور مثال آن دسته از کاربرانی که این بازی را بر روی آیفون 6s و آیفون 6s پلاس اجرا می کنند می توانند از قابلیت های 3D تاچ هم در بازی بهره ببرند . 

سازندگان فال آوت شلتر می گویند : " کاربران گوشی های آیفون 6s و آیفون 6s پلاس در بازی جدید می توانند از قابلیت های 3D تاچ هم استفاده کنند . با استفاده از 3D تاچ کاربران در محیط بازی می توانند منو اصلی بازی را جست و جو کنند ،  به دهلیز ها بروند ، برای ساکنین شهر اتاق تعیین کنند و یا  با ضربه زدن بر روی اتاق خزانه به خزانه خود دسترسی یابند . "

یکی از ویژگی های برجسته نسخه جدید قابلیت تعویض سازی می باشد . قابلیت جدید کاربران را قادر می سازد تا  سلاح ها و وسایل غیر ضروری خود را با تجهیزاتی که برای ساختن ابزار های جدید به آن ها نیاز دارند ، تعویض نمایند . این ویژگی در هر دو پلت فرم وجود دارد . 

ساکنین را به غول ها شبیه کنید !

در بازی جدید کاربران علاوه بر این می توانند ساکنان شهر را به برای جمع آوری ابزار و تجهیزات مختلف به مناطق عاری از سکنه بفرستند تا کاربر تجهیزات بیشتری را برای ساخت ابزار خود در اختیار داشته باشد . 

بتسدا گفته است که در نسخه جدید آپشن های تنظیم سازی جدیدی نیز برای آرایشگاه های موجود در بازی در نظر گرفته شده است و به این ترتیب کاربر در صورت تمایل می تواند با تغییر دادن لباس های ساکنین جدید شهر ظاهر آن ها را به غول ها نیز تبدیل کنند . کاربرانی که بازی جدید را ندارد می توانند آن را از طریق گوگل پلی استور به طور رایگان دانلود کنند . این بازی بر روی همه دستگاه هایی که سیستم عامل اندروید 4.1.1 و نسخه های بالاتر را دارند ، اجرا می شود . طرفداران iOS نیز می توانند نسخه جدید بازی فال آوت را از اپ استور به طور رایگان دریافت و آن را بر روی دستگاه های دارای پلت فرم iOS 7.0 و پلت فرم های بالاتر iOS به راحتی اجرا نمایند . 

 

منبع خبر: softpedia

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر