Emotica Online به شما امکان ساخت بازی شکلک های شخصیتان را می دهد

Emotica Online به شما امکان ساخت بازی شکلک های شخصیتان را می دهد


به نظر می رسد که شکلک ها (emoji) در حال تصاحب دنیا هستند. افراد به کمک آنها پیتزا سفارش می دهند، Chevy درباره ی آنها خبر ارایه می دهد و روزی فرا خواهد رسید که جایگزین کلمه های عبور ما شوند. در نتیجه استفاده از آنها برای ساخت بازی چندان عجیب به نظر نمی رسد. به خاطر آن آنتروفی که نویسنده ی بازی است، این بازی در اختیار ماست و نام آن Emotica Online است.

ممکن است نام بازی برای آن چندان مناسب نباشد ولی در هر حال این بازی مانند Pokémon Redی است که تمامی تجارت های نوبت دار آن حذف شده باشد. کاراکتر کوچک شما (شما به صورت یک گربه بازی را آغاز می نمایید)، دنیای خارق العاده ی شکلک ها را از زاویه ی بالا گردش می کند. شما می توانید با روستاییان مکالمه نموده و ببینید زمانی که با اشیای بخصوصی تماس پیدا می کنید، چه اتفاقی رخ می دهد.

به صورت پیش فرض، Emotica دنیای کاملی است که اسرار کوچک جذابی دارد و کشف این اسرار بسیار سر گرم کننده است. بازی در هر لحظه ای می تواند مطابق میل شما تغییر کند، تنها کافی است تا یک شکلک را از منوی سمت چپ انتخاب نموده و آن را برنامه ریزی کنید تا به صورت دلخواه شما رفتار نماید، تنها کار دیگری که کافی است انجام دهید این است که این شکلک را به درون دنیای بازی تان Drag نمایید. در زمانی اندک می توانید دنیای رویاییتان را از شکلک ها بسازید. حتی می توانید این دنیا را استخراج نموده و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید تا آنها بتوانند در دنیای شکلک دار شما به گشت و گذار بپردازند.

سال گذشته Emotica Onlineبرای ویندوز ارایه شد اما اکنون می توانید این بازی را بر روی Mac و Linux نیز بازی کنید. در صورت تمایل می توانید بازی را به صورت مستقیم و بر روی مرورگر خود بازی نمایید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر