رونمایی MSI از کامپیوتر گیمینگ Aegis

رونمایی MSI از کامپیوتر گیمینگ Aegis

این روزها بازار معرفی کامپیوترهای گیمینگ بسیار داغ بوده و پس از معرفی کردن کامپیوتر گیمینگ ROG GT51CA توسط شرکت ایسوس و همینطور محصولات جدید گیمینگ سری Predator شرکت ایسر، حالا شاهد رونمایی MSI از کامپیوتر گیمینگ جدید و قدرتمند Aegis هستیم. این کامپیوتر قدرتمند امکان به کارگیری کارت گرافیک GTX 980 Ti را نیز برای کاربران فراهم کرده و می‌تواند قدرتی فوق‌العاده بالا را پیش روی کاربران قرار دهد.

یکی از مورادی که سبب شده تا کامپیوتر گیمینگ Aegis مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد.، طراحی شکل ظاهری این محصول از نو می‌باشد، چیزی که مدیران MSI برای جذب کردن کاربران به سوی خویش، آن را ضروری دانسته‌اند. البته شاید در نگاه اول تصور کنید که این کیس فضای چندان زیادی را برای خنک‌سازی نداشته و اندازه‌ی کوچک آن می‌تواند باعث گرم شدن قطعات شوند. اگر اینطور است، سخت در اشتباه هستید! چرا که کامپیوتر گیمینگ Aegis با مجهز بودن به سیستم خنک‌کنندگی Silent Storm Cooling 2، سه جریان هوا را در این کیس ایجاد نموده و می‌تواند شما را مطمئن سازد که دمای قطعات این کیس در پایین‌ترین حد ممکن قرار گرفته و به سادگی نیز می‌تواند توسط کاربران کنترل شود.


همچنین باید اشاره داشته باشیم که امکان ارتقاء دادن قطعات، یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هاییست که می‌توانیم در کامپیوتر گیمینگ Aegis آن را پیدا کنیم. در واقع کاربران می‌توانند با تعویض کردن قطعات مختلف و به عنوان مثال تعویض کردن پردازنده در صورت قدیمی شدن پردازنده فعلی، بی هیچ مشکلی سیستم خویش را ارتقاء دهند.

در مورد شکل ظاهری، شاید این کیس شباهت بیشتری به محصولات و کیس‌های موجود در بازار داشته باشد و همانند کیس گیمینگ ROG GT51CA شرکت ایسوس، “طراحی خاص” نداشته باشد. اما سازندگان سعی کرده‌اند تا با قرار دادن سیستم Mystic Light و لامپ‌های LED شکل ویژه‌ای را به این کیس بخشیده و امکان کنترل رنگ‌ها را نیز برای کاربران فراهم آورد. در حقیقت کاربران می‌توانند کامپیوتر Aegis را یک کیس فوق‌العاده زیبا و با ظاهری متفاوت در نظر داشته باشند.


سیستم صوتی پیشرفته یکی از مواردیست که شاید هر گیمر حرفه‌ای بدان نیاز داشته باشد. مهندسین MSI نیز این موضوع را به خوبی درک کرده و برای این کامپیوتر جدید و قدرتمند، از سیستم صوتی Audio Boost 3 که در مادربورد تعبیه شده، بهره برده‌اند. وجود یک هدست گیمینگ مخصوص شرکت MSI همراه با این کیس نیز سبب شده تا کاربران بتوانند به دنیایی جدید از گیم، پا بگذارند.

علاوه بر امکان استفاده از نرم‌افزار Nahimic Sound Technology نیز برای کاربران فراهم شده تا کاربران بتوانند از این نرم‌افزار بسیار خوب برای بالاتر بردن کیفیت سیستم صوتی این محصول استفاده نمایند. سیستم شبیه‌سازی 7.1 کاناله نیز می‌تواند دنیای دالبی‌دیجیتال را برای کاربران شبیه‌سازی کند، مضوعی که احتمالا پیشتر و در دیگر محصولات MSI و سایر شرکت‌ها دیده‌اید.


هنوز قیمت دقیق و مشخصات کامل این کیس گیمینگ مشخص نشده اما شکی نیست که ای محصول جدید قیمتی فوق‌العاده بالا خواهد داشت و هر کسی نمی‌تواند یکی از آنها را داشته باشد.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ارش گلستان

شنبه, 11 اردیبهشت 1395

چی بگم دیگه ما یه اتاری داشتیم ا.فقط تو 3 ماه تابستون میتنستیم بازی کنیم ایخداااااااااااااااااااااااااااا

پاسخ

ثبت نظر