وبسایت "سرمایه‌گذاری اجتماعی" جدید سونی برای پروژه های تجربی

وبسایت "سرمایه‌گذاری اجتماعی" جدید سونی برای پروژه های تجربی

وبسایت "سرمایه‌گذاری اجتماعی" جدید سونی برای پروژه های تجربی

سرمایه گذاری اجتماعی" _ جذب سرمایه مردمی یا سرمایه‌گذاری اجتماعی، کمپینی جهت حمایت جمعی افرادی مختلف از یک جامعه، معمولاً جامعه کاربران اینترنت و پرداخت بخشی از سرمایه مورد نیاز جهت آغاز یک پروژه توسط افراد یا سازمان برگزار کننده کمپین است. هدف اصلی این سایت جمع آوری کمک هزینه و فروش "محصولات تجربی" کمپانی سونی است.
این کمپانی امید دارد تا از این طریق با مخاطبان در تماس باشد و بتواند سطح سلیقه،نیازها و علاقه مندی های عمومی را بهتر بشناسد.
برای اولین با ر  “First Flight” توانست دو محصول تجربی را از این طریق به فروش برساند ، که قبلا از طریق همان سرمایه گذاری یک سایت دیگر از پروژه به محصول تبدیل شد. یکی از این محصولات یک ساعت هوشمند کاغذی بود e-paper smartwatch و دیگری دستگاه کوچکی که نام آن “Mesh”است و می تواند به گجت ها وصل شود. همچنین این کمپانی قصد دارد تا از کمپین "سرمایه گذاری اجتماعی " برای یک ریموت کنترل کاغذی  صفحه نمایش آن قابل تنظیم است ؛ برای شش هفته ی دیگر استفاده کند. این سرویس فعلا برای کشور ژاپن فعال است و کسانی که در ژاپن زندگی نمی کنند نمی توانند این پروژه ها را حمایت کنند و یا بخرند. سونی تا به حال صحبتی مبنی بر گسترش این وبسایت و پروژه های آن به دیگر کشورها نکرده است. به هر حال باید صبر کرد تا مشخص شود این پروژه به چه میزان در ژاپن گسترش می یابد و موفقیت آمیز خواهد بود.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر