خودروی آستون مارتین Vulcan به جاده‌ها می‌آید

خودروی آستون مارتین Vulcan به جاده‌ها می‌آید

هم رسان: خودروی سوپر اسپرت و گران قیمت Aston Martin Vulcan به زودی وارد جاده‌ها خواهد شد و افراد بیشتری را سوار بر آن مشاهده خواهید کرد.

به گزارش هم رسان، صاحبان این خودرو 1.8 میلیون پوندی علاقه‌مند هستند تا از خودروهایشان در جاده‌های عمومی استفاده کنند. RML مهندس مرکز Northampton تصمیم گرفته از کیت تبدیل کننده بر روی Vulcan استفاده نماید. این کیت باعث می‌شود این خودرو با قوانین جاده‌ها منطبق شود. در حال حاضر با این خودرو می‌توان فقط در مسیرها و جاده‌های خصوصی رانندگی کرد.

 


خودروی تبدیل شده جاده‌ای دارای موتور 7 لیتری V12 Vulcan است که در مدت 3 ماه هر خودرو می‌تواند با قوانین جاده‌ها منطبق شود. این کیت شامل تعدادی از ویژگی‌های امنیتی به همراه تعدادی تغییرات است که در جاده‌ها قابل استفاده است، همچنین این کمپانی هرگونه تغییرات را نسبت به خواسته مشتریان خود ایجاد می‌نماید. هنوز جزئیاتی در مورد قیمت این کیت که این خودرو را تبدیل به خودرو جاده‌های عمومی می‌نماید منتشر نشده است. این کیت قطعاً قیمت بالایی خواهد داشت.

 

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر