سفارش آنلاین با استفاده از نتایج گوگل

سفارش آنلاین با استفاده از نتایج گوگل


اگر نزدیکی مترو زندگی می کنید سفارش غذا کار آسانی نیست. گوگل روش های ساده ای را با قابلیت های جدید وب اعلام کرده است. مردم در Mountain view تعدادی از برنامه های تحویل دهنده را اعلام کرده اند مثل Grubhud, Seamless, Eat24, Delivery.com, My pizza, BeyondMenu که به طور مستقیم در نتایج گوگل است.


اینها بسیار ساده کار می کند تنها اسم محل مورد علاقه خود را تایپ کنید اگر تحت پوشش یکی از خدمات سفارش آنلاین شرکت باشد، لیست های مرتبط بالا می آیند، با کلیک بر روی آن صفحه نمایش سفارش باز می شود . به نظر میرسد این کار صرفه جویی باشد! فقط کافی است برنامه را با وب سایت خودتان بار گذاری کنید  سپس در لیستی ذخیره خواهید شد.
Google و Delivery start up چیزهای زیادی را بدست آوردند. نتایج جستجو نشان می دهد که برای فرستادن پول، ترافیک بیشتری در برنامه های تحویل دهنده خواهد بود در حالی که آنها می توانند در همان زمان با تولید با ارزش، اطلاعات عملی برای گوگل را ارائه دهند به عنوان مثال در سفارش غذا تبلیغات خیاطی داشته باشند.
 سال گذشته منوهای کامل با قیمت گذاری غذای اصلی ارائه شده بود و صورتحساب برای منوها در نتایج جستجو قرار می گرفت. این ویژگی ها با شیب ملایمی در رستورانهای زنجیره ای و مستقل در طول چند ماه گذشته در حال توسعه است اما کاملا بی نقص نیست. خوشبختانه، به نظر میرسد لینک سفارش جدید به خوبی کار می کند و در حال حاضر بر روی تلفن همراه و وب سایت در دسترس است.
نگران نباشید اگر در مراحل اولیه وارد سفارش غذا نشدید گوگل می گوید این موضوع به زودی حل خواهد شد. حتی ممکن است یک دعای پیش از غذا نیز در آن راه اندازی شود.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر