ما به شما کمک می کنیم که پنتاگون را هم هک کنید !!

ما به شما کمک می کنیم که پنتاگون را هم هک کنید !!

US Department of Defence در حال چیدن یک برنامه ای است که طی آن با ارائه ی یک نرم افزار مخصوص از هکر های مختلف دعوت بکند تا برای هک کردن Pentagon دست به کار بشوند . این نهاد به منظور چک کردن وضعیت امنیت دیجیتال خود این برنامه را به اجرا در می آورد تا اگر خللی در سیستم آن وجود داشته باشد با روش های مناسبی نسبت به برطرف کردن آن اقدام نماید .


Ash Carter از وزارت دفاع آمریکا در رابطه با این ماشین عیب یابی جدیدی که قرار است در دسترس هکر ها قرار بگیرد می گوید که این سیستم نمونه ای از همان سیستم هایی است که قبل ها توسط شرکت های معتبری همچون مایکروسافت و گوگل ارائه می شده است و هدف از این کار بزرگ هم ارتقاء سطح امنیت سیستم های دیجیتال و نیز بهبود کار های شبکه ای می باشد . علاوه بر آن با استفاده از این سیستم و بازخورد هایی که از آن گرفته خواهد شد خدمات و محصولات دیجاتال این بخش با امنیت بیشتری به حیات خود ادامه خواهند داد . البته تا به الان اطلاعات دقیقی در رابطه با هزینه و پول برنامه و جوایز آن در اختیار خبرگزاری ها قرار داده نشده است . این برنامه مقدماتی در ماه آوریل به اجرا در خواهد آمد .
مسئولان طرح در این باره می گویند : " DoD هکر های حرفه ای را به چالش فرا می خواند تا با تلاشی که برای هک کردن Pentagon انجام می دهند ، سیستم امنیت دیجیتال و امنیت شبکه های ما را محک بکنند . با این کار اولین سیستم عیب یابی دولت فدرال در اختیار هکر ها قرار گرفته است تا بر روی آن به فعالیت بپردازند . با استفاده از همین برنامه ی مقدماتی اما بسیار مفید سیستم به کاربران که همان هکر ها هستند اجازه می دهد تا با فعالیت و تلاش بی وقفه بر روی این سیستم نسبت به هک کردن آن اقدام نمیایند که با انجام این کار نقص ها و کاستی های امنیت سیستم و شبکه مشخص خواهند شد . "
این برنامه اولین برنامه ی دعوت به هک در DoD است که به ندرت شاهد آن هستیم . همانطوری که به احتمال زیاد مطلع هستید در سال 2012 US Department of Defense با استخدام 250 هکر حرفه ای که از میان خبره ترین هکر های فضای مجازی انتخاب شده بودند ، آنها را برای دفاع از حملات سایبری درون سیستم آموزش داد و به خدمت گرفت . البته این کار قبل از پروژه ی Defense Digital Service (DDS) انجام شد . Defense Digital Service (DDS) برنامه ای است که شامل تیم کوچکی از مهندسان و متخصصان داده می باشد که برای حفظ سرعت و چالاکی بخش تکنولوژی دپارتمان گرد هم آمده اند و در همین طرح جدید هم قرار است تا Hack the Pentagon مقدماتی را رهبری نمایند .
بر اساس Ash Carter:
شرکت کنندگان در این برنامه ی بزرگ عیب یابی نیازمند یک معرفی و ثبت نام اولیه در سیستم خواهند بود تا به ابزار هایی که برای استفاده ی اعضاء آماده شده اند دسترسی داشته باشند . در اولین دفعه ای که این اطلاعات کنترل بشوند این هکر ها می توانند در یک محیط محدود شده و تحت کنترل از برنامه به فعالیت بپردازند . این هکر ها قادر خواهند بود تا یک سری از آسیب پذیری هایی را که توانسته اند از طریق آنها وارد سیستم شده و به اصطلاح آن را هک بکنند را به سازمان معرفی بکنند . این سیستم عیب یابی البه هیچ یک از برنامه ها و سیستم های مهم و اساسی و حیاتی سازمان را با اشکال مواجه نخواهد نمود . تنها کاری که این برنامه ی عیب یابی انجام می دهد به چالش کشیدن سیستم امنیت دیجیتال جدید و نوین در پنتاگون است .
پست فیسبوک یکی از متصدیان این برنامه می نویسد :
" من و دوستان من که در این برنامه فعالیت داریم معتقد هستیم که این سیستم به محض اینکه شروع به کار بکند به ما در عیب یابی امنیت شبکه و امنیت دیجیتال کمک خواهدکرد و در نتیجه با عیب یابی های صورت گرفته از آن سیستم روز به روز بهتر و پیشرفته تر و قوی تر خواهد شد . با کمک این برنامه سیستم امنیت بین المللی ما ارتقاء خواهد یافت . ما از هر کسی که وارد این کار می شود تا شانس خود را در هک کردن پنتاگون امتحان بکند استقبال می کنیم زیرا با ورود او به این چالش بزرگ و تاریخی بنیه های امنیت دیجیتال شبکه های ما نیز تقویت می شوند . "

 

منبع خبر: programmer


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

خوش نام

چهارشنبه, 22 اردیبهشت 1395

این حیله جدید NSA هست .تا با اینکار ،روشهای هک گروه های هک ،مخصوصا گروه معروف anonymous رو پیدا کنند.

پاسخ

ثبت نظر