بازیابی فایل های مدیا حذف شده روی گوشی اندروید

بازیابی فایل های مدیا حذف شده روی گوشی اندروید

با استفاده از اپلیکیشن دیسک دیگر می توانید فایل های مدیا حذف شده روی گوشی اندروید خود را بازیابی کنید.

اشتباهی فایل های عکس و یا ویدئوهای مهم خود را از روی دستگاه اندروید خود پاک کرده این و می خواهید آن ها را برگردانید؟ اگر اشتباهی فایل های مدیا را از حافظه داخلی و یا کارت اس دی خود پاک کرده اید، می توانید با استفاده از اپلیکیشن دیسک دیگر (DiskDigger) که به صورت رایگان روی گوگل پلی استور موجود است آن ها را باز گردانید.

دیسک دیگر یک اپلیکیشن بازیافت داده بسیار قوی است که می تواند به شما در بازیابی عکس های از بین رفته کمک کند و آن ها را به دستگاه اندروید شما باز گرداند و یا آن ها را به آدرس ایمیل شما بفرستد.

نکته: این اپلیکیشن فقط می تواند فایل های مدیا JPG، PNG و MP4 را بازیابی کند و باید قبل از استفاده از این اپلیکیشن آن را روت کنید وگرنه کار نمی کند.

بازیابی فایل های مدیا حذف شده با کمک دیسک دیگر بسیار ساده است. پس از نصب دیسک دیگر، اپلیکیشن را اجرا کنید. این اپلیکیشن همه دستگاه های سیستم ( از جمله کارت اس دی) را ، که می توانید روی آن ها به دنبال فایل های گم شده خود بگردید نمایش می دهد.

اگر دستگاهی را روی لیست نمی بینید، دکمه ‘Refresh list’ را فشار دهید. اگر باز هم دستگاهی را نمی بینید، اطمینان یابید که مجوز ابرکاربر را دارید.

پس از این که دستگاه را برای اسکن انتخاب کردید،روی  دکمه  ‘Scan device’ ضربه بزنید. سپس پنجره اصلی دیسک دیگر را می بینید، که در آن روند اسکن و فایل هایی که پیدا می شوند نشان داده می شود.

سپس می توانید روی فایل های قابل بازیابی کلیک کنید، تا یک پیش نمایش از فایل در سمت راست به شما نشان دهد. فایلی که می خواهید را انتخاب کنید و روی  ‘Save local’ ضربه بزنید.

سپس اپلیکیشن از شما می پرسد که می خواهید که می خواهید فایل خود را در کدام پوشه ذخیره کنید. اگر فایل های خود را از حافظه داخلی بازیابی می کنید، باید فایل ها را روی یک کارت اس دی خارجی ( نه حافظه داخلی) ذخیره کنید. همچنین می توانید فایل ها را به حساب ایمیل خود بفرستید و یا آن ها را روی وبسایت خود آپلود کنید.  

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر