تبلیغات پویا در فیسبوک

   
نام نویسنده:
|
دسته بندی:
|
آماده ی مشاهده ی تعداد بیشتری تبلیغات در اینستاگرام و هرجای دیگری که فکر می کنید بیشتر شخصی است باشید! امروز اینستاگرام حجم تبلیغات مربوط به فناوری و تکنولوژی خود را کاهش داد که این کار برای نشان دادن حسن نیت صاحبش که مالک فیسبوک نیز می باشد انجام گرفت.

امروز شبکه های اجتماعی تصاویر و ویدئو هایی منتنی بر افزودن آگهی های متحرک و پویا (گزینه ای که در حدود یک سال پیش فیسبوک با نامی تقریبا متفاوت از آن استفاده می کرد) که با بیانی متفاوت اظهار می کند اساس تبلیغات به کاربر بستگی دارد: یعنی تبلیغات با توجه به فعالیت های آنلاین و علاقه مندی هایتان برای شما نمایش داده می شوند.
در کنار این مورد فیسبوک قصد ایجاد دو تحول در زمینه ی تبلیغات دارد: یک تبلیغ پویا برای قسمت سفر و دیگری افزودن تبلیغات متحرک در اینستاگرام برای نمایش این موضوع که چگونه با توجه به رشود روز افزون تعداد کاربران فیسبوک، این شرکت به سرمایه گذاری می پردازد.

 

اخبار مرتبط

دیگر اخبار نویسنده

ارسال نظر


شخصی سازی Close
شما در این صفحه قادر به شخصی سازی نمیباشید