آنچه که در Build 2016 اتفاق افتاد : سالگرد بروز رسانی ویندوز 10 ، برنامه های کاربردی هولولنز ، کورتانا ، برنامه های هوشمند تر و ...

آنچه که در Build 2016 اتفاق افتاد : سالگرد بروز رسانی ویندوز 10 ، برنامه های کاربردی هولولنز ، کورتانا ، برنامه های هوشمند تر و ...

در طول Build 2016 ساتیا نادلا سالگرد بروزرسانی ویندوز 10 ، برخی کاربردهای هولولنز و برخی اخبارهای توسعه برنامه های هیجان انگیز را اعلام کرد.

ساتیا نادلا کنفرانس Build 2016 را در سان فرانسیسکو برگزار کرد. او در مورد چگونگی تبدیل برنامه ها به صورت هوشمندتر صحبت کرد – برجسته ترینشان نرم افزاری بود که می توانست دقیقا همه چیز را برای نابینایان توصیف کند، همچنین کورتانا که قادر به رزرو اتاق هتل در اسکایپ بود، و رباتهایی که قادر بودند مستقیمأ پیتزا دومینو را سفارش دهند.ویندوز 10 سالگرد به روز رسانی بزرگی داشت که این بروزرسانی برای تمام کاربران ویندوز 10 رایگان خواهد بود. در حال حاضر این ویندوز با امنیت بیومتریکی برای اپلیکیشن ها موجود است . هر چند هنوز هم سریع ترین راه برای نوشتن یادداشت ها نوشتن با قلم و کاغذ است ، اما ویندوز 10 تجربه ای پیوسته را نمایش داد.
البته جزئیات بیشتری در مورد هولولنز به توسعه دهندگان امروز گفته شد. مایکروسافت نشان داد که ناسا چگونه از هولولنز استفاده کرده تا به مردم اجازه اکتشاف روزمره مریخ را بدهد، و چگونه دانشجویان پزشکی قادر به یادگیری سریعتر آناتومی هستند.توضیح کامل جزئیات  Build 2016 را در زیر بخوانید.
ویدیو استریم Build 2016  
فروش بلیط های کنفرانس Build 2016 نشان دهنده علاقه بسیاری است که به این کنفرانس است. با توجه به ویدیوی زنده سایت: "مایکروسافت همچنان به قادر ساختن توسعه دهندگان برای انجام کاری شگفت انگیز به عنوان کسب و کار و صنعت تمرکز کرده است،که از ابر-اول و موبایل-اول جهانی حمایت می کند. در Build 2016   ما با آخرین ابزار ارائه و فن آوری آشنا می شویم و این که چگونه توسعه دهندگان امروز می توانند خودشان خلاق و تولیدکننده باشند.مثل همیشه، Build  دارای جلسات فنی قوی و همچنین فرصت های دیدار و یادگیری از دیگران در صنعت است. Build  مطمئنأ با برنامه ها و ارائه برخی شگفتی های سرگرم کننده همراه است. "
ویندوز رداستون Build 2016: چه موقع ویندوز 11 به بازار می آید ؟
معمولا در کنفرانس BUILD جزئیاتی در مورد سیستم عامل بعدی ویندوز را می شنویم، اما ویندوز 10 آخرین سیستم عامل ویندوز مایکروسافت است که تولید خواهد شد. به جای ایجاد ویندوز 11، مایکروسافت به اصلاح ویندوز 10 از طریق به روز رسانی لایف تایم ها ادامه خواهد داد. بنابراین در حالی که ما اخبار سیستم عامل را خواهیم شنید، در مورد ویندوز 10 برای رایانه های شخصی ، لپ تاپ ها ، تلفن ها و تبلت ها نیز مطلع می شویم، ولی فعلا ویندوز 11 ی ارائه نخواهد شد.
رد استون ، تکرار بعدی ویندوز 10 است ، و به عنوان یک به روز رسانی عمده عرضه خواهد شد . ما دقیقا نمی دانیم که چه رد استونی است ، اما این احتمال وجود دارد که ویژگی های عمده ای را برای برنامه هایی مانند نقشه ها و کورتانای هوشمندتر پوشش دهد.با توجه به سایت PC World، ریچ ترنر ، مدیر تولید ویندوز، توییتی را منتشر کرد(بعدها حذف شد) که شرکت کنندگان Build  به " ترسیدن " از قابلیت های جدید رد استون مبتلا می شوند و به عبارت دیگر تعجب خواهند کرد.

Build 2016: گوشی های جدید ویندوز، و یک تلفن سطحی بالقوه
از زمان راه اندازی لومیا 950 و XL 950 ، استفاده از ویندوز بر روی تلفن همراه بسیار کند بوده است و در حال حاضر در حدود 1 درصد از سهم بازار را دارد. بهترین گزینه برای مایکروسافت این است که میزان تولید را  پایین آورد، که مسلما بهترین کار است و چیزی شبیه به تبلت سطحی را تولید کند- البته تولید تلفن سطحی نیز شایعه شده است.
Build 2016: نرم افزارهای منتقل شده از ios و اندروید
نرم افزارها هنوز هم مانع عرضه ویندوز بر روی دستگاه های تلفن همراه هستند، و انتظار می رود که مایکروسافت در Build 2016 به آن رسیدگی کند، شاید با به روز رسانی ابزارها قصد دارد به توسعه دهندگان اجازه انتقال برنامه هایشان را از iOS و اندروید به ویندوز بدهد.
Build 2016: آخرین اخبار هولولنز
چیز دیگری که به احتمال زیاد جزئیات بیشتری را در موردش می شنویم هولولنز است، که نسخه توسعه دهنده ای است که به زودی عرضه می شود.

Build 2016: آیا مایکروسافت xbox VR را معرفی خواهد کرد؟
اگر چه ممکن است روزی مایکروسافت یک ایکس باکس VR را برای رقابت با پلی استیشن VR تولید کند، اما بعید است که به همان روش  پلی استیشن VR کار کند و این چیزی نیست که این شرکت به آن علاقه مند باشد.فیل اسپنسر،رییس ایکس باکس به تازگی گفته است: "آیا ما تا به حال نمی توانستیم دستگاه VR خود را تولید کنیم؟ اگر فکر می کردیم چیزی منحصر به فرد را می شود به آن اضافه کرد،می توانستیم آن را تولید کنیم.من فکر نمی کنم فعلا چیز جذاب و منحصر به فردی برای اضافه کردن به کنسول ایکس باکس وجود داشته باشد."

منبع خبر: pcadvisor

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر