دو متد ساده برای دانلود ویدئوهای یوتوب روی دستگاه اندروید

دو متد ساده برای دانلود ویدئوهای یوتوب روی دستگاه اندروید

اپلیکیشن ها، وبسایت ها و افزونه هایی وجود دارند که با آن ها به راحتی می تواند ویدئوهای یوتوب را دانلود کرد. در این مقاله دوتا از بهترین ها را به شما معرفی می کنید.

این روزها، می توانید با گوشی اندروید خود هر کاری بکنید؛ از جمله دیدن ویدئوهای آنلاین. اندروید یک اپلیکیشن یوتوب دارد که به شما اجازه می دهد ویدئوهای آنلاین را روی گوشی خود ببینید، اما اگر سرعت اینترنت شما کم باشد، دیدن این ویدئوها می تواند بسیار سخت و آزار دهنده شود. 
برای حل کردن این مشکل می توانید ویدئوها را روی گوشی اندروید خود دانلود کنید تا بتوانید آن ها را بارها و بارها به صورت آفلاین بدون قطعی روی گوشی خود تماشا کنید. اما چگونه ویدئوها را دانلود کنیم؟ خب ساده است. در اینجا دو متد ساده برای دانلود مستقیم ویدئوهای یوتوب روی گوشی اندروید را به شما آموزش می دهیم. 
1-    از اپلیکیشن TubeMate YouTube Downloader استفاده کنید 
TubeMate YouTube Downloader یک اپلیکیشن رایگان است که به شما اجازه می دهد ویدئوهای یوتوب را ببینید و آن ها را با فرمت های مختلف ویدئو روی گوشی خود دانلود کنید. اگر به یوتوب معتاد هستید، اپلیکیشن Tubemate Youtube Downloader برای شما ساخته شده است. 
اول به وبسایت رسمی Tubemate بروید. روی لینک موجود ضربه بزنید تا دانلود شود. وقتی که دانلود شد، فایل .apk را روی دستگاه خود دانلود کنید. حتما در قسمت تنظیمات گزینه “Unknown sources” را تیک دار کنید. در غیر این صورت اپلیکیشن نصب نمی شود. پس از نصب اپلیکیشن را باز کنید و با استفاده از گزینه جست و جو ویدئو مورد نظر خود را بیابید. سپس روی هر ویدئویی که می خواهید ضربه بزنید. 


حال روی آیکون ‘green down arrow’ ضربه بزنید. 


رزلوشن های موجود را برای ویدئو مورد نظر خود می بینید، برای دانلود ویدئو روی هرکدام از رزلوشن هایی که می خواهید کلیک کنید. 

2-    از ابزار آنلاین استفاده کنید
سرویس های آنلاین زیادی وجود دارد که می توانند به شما در دانلود ویدئوهای آنلاین از وب سایت های معروف ویدئو دانلود کرد. یکی از بهترین ابزارها برای دانلود ویدئو از اینترنت Savefrom.net می باشد. این وبسایت به شما اجازه می دهد از وبسایت های اشتراک ویدئو مانند یوتوب، متاکافه، دیلی موشن، ویمئو و غیره ویدئو دانلود کنید. استفاده از آن بسیار ساده است، کافی است روی مرورگر وب خود وبسایت Savefrom.net را باز کنید و URL ویدئو مورد علاقه خود را وارد کنید و روی دکمه ‘download’ضربه بزنید. هر فرمت ویدئو که می خواهید را در سمت راست انتخاب کنید تا پروسه دانلود شروع شود. 


Savefrom.net یک ابزار مرورگر است که به شما اجازه می دهد بدون این که حتی نیاز باشد یک صفحه دیگر روی مرورگر وب خود باز کنید ویدئوهای آنلاین را دانلود کنید. این ابزار همه مرورگر های اصلی اینترنت، از جمله گوگل کروم، فایرفاکس و سافاری را پشتیبانی می کند. وقتی که افزونه آن را روی مرورگر خود نصب کردید، صفحه ویدئو را باز کنید و روی دکمه افزونه در قسمت بالای سمت راست مرورگر خود ضربه بزنید. یک صفحه جدید با لینک های دانلود و فرمت های مختلف ویدئو باز می شود و شما می توانید هرکدام را که انتخاب کردید دانلود کنید. 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر